تویوتا

تصاویر جاسوسی از نسل آینده‌ی تویوتا یاریس

پس از اینکه اعلام شد تویوتا در اندیشه‌ی برنامه‌ریزی برای تولید نسخه‌ی هیجان‌انگیزتر از سوپرمینی جدید یاریس است، نسخه‌ی استاندارد نسل بعدی این خودرو برای اولین بار سوژه‌ی عکاسان شده است.

2018-toyota-yaris-spy-photo
هاچبک یاریس جدید باید به مصاف رقبای تازه‌نفسی چون نیسان میکرای کاملاً جدید و نسل آینده‌ی فورد فیستا و فولکس پولو برود. هم‌اکنون اطلاعات کمی درباره‌ی یاریس جدید وجود دارد و البته با تکیه بر این تصاویر جاسوسی می‌توان گفت که طراحی و شکل کلی این خودرو خیلی از نسل فعلی یاریس به دور نیست.

2018-toyota-yaris-spy-photo2
انتظار می‌رود کیفیت کابین خودرو نسبت به نسل فعلی بهبود یابد و حتی می‌توانیم تأثیر طراحی کابین کراس اوور C-HR بر این خودرو را ببینیم. سیستم اطلاعات سرگرمی تاچ ۲ تویوتا نیز می‌تواند در طیف‌های مشخصی از این خودرو بکار رود.

Toyota C-HR 2017
Toyota C-HR 2017
نسل آینده‌ی یاریس می‌تواند با پیشرانه‌ی بنزینی کم‌حجمی عرضه شود. هم‌اکنون و در بخش خودروهای کوچک، تویوتا یاریس نیز می‌تواند همانند رقبا از پیشرانه‌های کوچک سود ببرد چنانکه پیشرانه‌ی ۱ لیتری توربوی کوچک در هوندا جاز بکار خواهد رفت. همچنین امکان دارد نسخه‌ی کوچک‌تر پیشرانه ۱.۲T دیده شده در هاچبک خانوادگی Auris در یاریس جدید بکار رود. به علاوه طبق رویه‌ی تویوتا، بی‌شک در آینده نسخه‌ی هیبریدی این خودرو را عرضه خواهد شد.

wcf-2016-toyota-yaris-uk-spec-2016-toyota-yaris-uk-spec1
نقطه قوت یاریس فعلی فضای بار و جاداری آن است اما این نسل جدید باید با جاز جدید که صندوق ۳۵۴ لیتری دارد و از این نظر از همه سرتر است رقابت کند.

wcf-2016-toyota-yaris-uk-spec-2016-toyota-yaris-uk-spec
تویوتا نسل جدید یاریس را به رقابت‌های رالی قهرمانی جهان نیز خواهد آورد. انتظار داریم که برای اولین بار نسل جدید یاریس را در اواخر سال ۲۰۱۷ ببینیم.

منبع: autoexpress

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. سامان اذری

    ۱۵ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    ایول به تویوتا اون از کمری اینم از یاریس هردو زیبا
    نمیدونم سایت پدال خبر لندکروز 2000 اسبی 5.7 لیتری تویین توربورو با تاپ اسپید 352 کیلومتر حتی سریع تر از بنتلی بنتایگا رو چرا پوشش نداد
    اسمشم لند اسپید کروز بود که تو نمایشگاه سما رونمایی شد
    همه سایتها تو تلگرام یا اینستاگرام خبر رو پوشش دادند بجز پدال

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Bloodhound SSC

    ۱۵ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (66 ديدگاه)

    از نسل قبلش زیبا تر شده.
    کابینشم طراحی نرم تری داره.
    بر خلاف پریوس( که اگه 5 دقیقه به طراحیش نگاه کنی سر درد میگیری) این طراحی قابل قبول تره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. احمد باقری

    ۱۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    ماشین قشنگ و جمع و جوریه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا