تویوتا

تغییرات تویوتا پریوس C برای استرالیا

تویوتا پریوس C به روز شده وارد بازار استرالیا شده و تغییراتی در کابین و بدنه این خودرو صورت گرفته و تجهیزات استاندارد آن بیشتر شده است.


این خودرو که در دو تریم عرضه می‌شود به ترتیب بهای آغازین ۱۸۹۲۳ و ۲۰۸۹۱ دلاری داشته و از همان تغییرات طراحی اعمال شده در مدل آکوای بازار ژاپن بهره‌مند شده است.

۲۰۱۷ Toyota Prius C
تغییرات ظاهری پریوس C عبارت‌اند از چراغ‌های بازنگری شده، سپر جلوی جدید، کاپوت اصلاح شده، جلوپنجره بزرگ، گلگیرهای به‌روز شده و رینگ‌های آلیاژی جدید. همچنین در بخش عقب اسپویلری اضافه شده که باعث بیشتر شدن ۵۵ میلی‌متری طول خودرو نسبت به مدل قبلی شده است.

در داخل کابین پریوس C مدل ۲۰۱۸ شاهد بخش مرکزی بازطراحی شده، غربیلک فرمان با عناصر پیانو بلک و سیلور، پانل کولر اصلاح شده، مواد نرم بکار رفته در اطراف پشت آمپرها و صفحه‌نمایش ۴.۲ اینچی بزرگ‌تر بین نشان‌دهنده‌ها هستیم.

۲۰۱۷ Toyota Prius C i-Tech
قوای محرکه هیبرید بنزینی-الکتریکی در زیر کاپوت خودرو خفته و خروجی کل آن به ۹۹ اسب بخار می‌رسد. مصرف سوخت متوسط این خودرو در هر صد کیلومتر برابر با ۳.۹ لیتر بوده و در هر کیلومتر نیز تنها ۹۰ گرم دی‌اکسید کربن تولید می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. فرشاد

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    کاش به جای تویوتا پر.‌‌‌..ود زشت موجود در بازار ایران، پریوس C رو وارد کنن، لااقل چهرش بهتره‌.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (3 ديدگاه)

      تویوتا پریوس بسیار طراحی مدرن و جالبی داره. فقط قسمت بین دو صندلی راننده و شاگرد رنگ سفیدش شبیه سنگ توالته

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فرشاد

        ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (3019 ديدگاه)

        کلا خیلیا عادت دارن به هر چیز بی‌تناسب، برچسب خاص بودن، مدرن‌بودن و. . . بزنن. درسته که طراحی سلیقه‌ایه ولی انصافا طراحی پریوس، از جمله نمای عقبش، مدرنه؟!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. فرشاد

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    فقط خودمون میتونیم سدی که بین ما و خوشبختی کشیدن رو بشکنیم، فقط و فقط خودمون. . ‌. یه روزِ خوب میاد، اگر با تمام وجود بخوایم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمد

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (223 ديدگاه)

    من واقعا از کارای تویوتا تعجب میکنم. چه اصراری به طراحی های عجیب و زشت داره. چرا این شرکت بزرگ یه تیم طراحی درست بکار نمیگیره. آخه این چیه طراحی کرده؟ رقبای تویوتا رو ببینین چه شاهکارایی طراحی میکنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. احسان

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (115 ديدگاه)

    آقا محمد به نظر شما تویوتا CHR زشته! یا تویوتا کرولا! یا لکسوس!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MehdiTurbo

      ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (1900 ديدگاه)

      ایشون دارند این ماشین میگند و اکثرن باشون موافقند کاری به لایک و دس ندارم شما تو سطح شهر چندتا تویوتا پریوس میبینید ؟ هر چقدرم با کیفیت باشه من تا ی ماشین طراحیش به دلم نشینه نمیتونم باش ارتباط برقرار کنم،همسایمون داشت به ی یال نکشید فروختش،حالا طراحی داخلی این ماشین پریوس c باز خوبه اما تو طراحی بیرونیش باز خراب کاری کرده.

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا