تویوتا

خوابی که تویوتا برای بازار خودروی چین دیده است…

منابع نزدیک به تویوتا گفته‌اند این برند برنامه‌های مفصلی برای افزایش ۲۰ درصدی تولید تأسیسات خود در گوانگژو و تیانجین چین دارد.


رویترز گزارش داده این خودروساز ژاپنی می‌خواهد تیراژ سالانه خود در دو سایت یاد شده ۲۴۰ هزار دستگاه افزایش دهد.

ظرفیت تولید فعلی تویوتا در چین به‌صورت سالانه برابر با ۱.۱۶ میلیون دستگاه می‌باشد. چندی پیش هم اخباری درباره اهداف تویوتا برای تولید سالانه ۱۰ هزار دستگاه خودروی تمام الکتریکی و ۱۱۰ هزار دستگاه خودروی پلاگین هیبریدی در تأسیسات تیانجین منتشر شده بود.


دولت چین اعلام کرده محدودیت مالکیت خارجی برای خودروسازانی که اقدام به تولید خودروهای تمام الکتریکی و پلاگین هیبریدی بکنند را در سال ۲۰۱۸ حذف خواهد کرد. همچنین این قانون برای سازندگان محصولات تجاری از سال ۲۰۲۰ حذف خواهد شد. برنامه‌های تویوتا برای افزایش تولید خودروهای خود شامل تولید محصولات الکتریکی شده بیشتر در گوانگژو نیز می‌باشد.


این خودروساز خوش‌نام می‌خواهد تا سال ۲۰۲۰ فروش سالانه خود در چین را به ۲ میلیون دستگاه افزایش دهد که افزایش بیش از ۵۰ درصدی را نشان می‌دهد. جدای از افزایش میزان تولید در بزرگ‌ترین بازار خودروی دنیا، تویوتا می‌خواهد شبکه فروش خود را نیز گسترش دهد تا پاسخگوی نیازهای مشتریان چینی باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. سام

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (709 ديدگاه)

    تویوتا،تویوتا،تویوتا و دیگر هیچ….بزرگترین و موفق ترین خودروساز جهان.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Madjidiano Rolambo

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      :-||||

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Madjidiano Rolambo

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    تویوتا در چین وضعیتی مشابه برند فولکس واگن در امریکا داره ، همانطور که مردم آمریکا نسبت به فولکس یه ذره جبهه گیری دارند ، مردم چین هم به خاطر قضایایی مثل قتل عام نانجینگ و جنایات دیگه‌ای که در جنگ جهانی انجام شد هنوز نسبت به محصولات ژاپنی پیش داوری دارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حمیدرضا

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    به نسبه فروشش خیلی خوبه البته حتی از جیلی هم کمتره ولی قطعا میتونه در اینده از خیلی از برندها جلو بزنه
    چینی ها عاشق اپشن هستن و تویوتا معمولا اپشن نداره برا همین یکم فروشش ضعیف تر هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. #ali.m#

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    خود تویوتا در فروش بی رقیبه .
    در بحث گروه های خودروسازی هم بزرگترین رقیبش گروه بزرگ فولکسه که با اختلاف کم از تویوتا جلو تره .
    (اگر اشتباه نکنم گروه فولکس چیزی حدود دویست هزار ماشین بیشتر از گروه تویوتا میفروشه)
    اگر برنامه هایی که برای بازار چین داره محقق بشه .
    دیگه واقعا رقیبی براش نمیمونه .
    ?تویوتا?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. رامین

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (16 ديدگاه)

    تویوتا با توجه به کلاس بندی مختلف برای محصولاتش آپشن در نظر می گیره.در کل سعی می کنه قبل از آپشن ، کیفیت تولید و مونتاژ و کیفیت موتور رو ارتقا بده و آپشن در اولویت بعدی هستش.
    واقعا کیفیت قابل قبولی داره و من طی سالها سواری با مدل قدیمی و حالا با مدل جدیدش دارم می بینم.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا