تویوتا

پیش‌نمایش تویوتا راو 4 ادونچر گیر کانسپت

فقط چند روز تا شروع به کار نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۲۰ باقی مانده و شرکت صنایع تویوتا نیز با پیش‌نمایش یک نسخه اصلاح شده از شاسی‌بلند محدود راو ۴ به استقبال این رویداد خودرویی می‌رود.

برای افرادی که نمی‌دانند باید گفت شرکت صنایع تویوتا سازنده ماشین‌آلات بوده و یکی از زیرشاخه‌های متعدد گروه تویوتا می‌باشد. بخش اعظم تولیدات این کارخانه را لیفت‌تراک‌ها تشکیل می‌دهند اما خب این شرکت مسئول تولید راو ۴ در کارخانه ناگاکوسا هم می‌باشد.

راو ۴ موردبحث که ادونچر گیر کانسپت نام گرفته اصلاحاتی دارد که باعث شده در بحث آفرود گیراتر ظاهر شود. برای مثال این شاسی‌بلند به رینگ و لاستیک‌های آفرود مجهز شده و دارای کیت بدنه‌ای متشکل پله‌های جانبی می‌باشد. یک روف راک بزرگ و پلکان کوچک برای حضور راحت روی سقف نیز جزو دیگر تغییرات این شاسی‌بلند ژاپنی هستند.

فعلاً مشخص نیست که آیا چنین خودرویی وارد خط تولید خواهد شد یا خیر اما تویوتا ماه پیش نسخه جدید راو ۴ پرایم ۲۰۲۱ را معرفی کرد. این خودرو از پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری با قدرت ۱۷۶ اسب بخاری و گشتاور ۲۲۸ نیوتون متری استفاده کرده و وجود یک پیشرانه الکتریکی در بخش عقب نیز باعث شده قدرت کل این خودرو برابر با ۳۰۲ اسب بخار باشد. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت راو ۴ پرایم در ۵.۸ ثانیه ثبت شده و شعاع حرکتی آن در حالت تمام الکتریکی نیز ۶۳ کیلومتر اعلام شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۱۱ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (804 ديدگاه)

    خدمتی که الکتریکی ها به ارزان سازی میکنند بی نظیره
    علاوه بر این که خورو نیاز به موتور بزرگ تر نداره کم خرج تر و کم مصرف تره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. meysam

    ۱۱ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    منتظر اون روزایی هستم که تویوتا به بازار تمام الکتریکی حمله کنه.
    فکر کنم از سال آینده یا نهایتا 2022 استارت بزنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا