تویوتا

تویوتا روفور با پیشنهادات تازه

مدل ۲۰۱۶ تویوتا روفور علاوه بر اینکه فیس لیفت و تجدیدنظر در طراحی داخلی و خارجی را به نمایش می‌گذارد، بهره‌وری بالاتر و اقتصادی بودن بیشتری را در مدل جدید هیبریدی خود عرضه می‌کند.

2016 Toyota RAV4 Hybrid
۲۰۱۶ Toyota RAV4 Hybrid
همه مدل‌های روفور در سال ۲۰۱۶ از تجدیدنظر در طراحی شامل سپر جدید و چراغ‌های جلوی DLRs و LED و سپر و درب عقب همراه با چراغ‌های LED عقب و آنتن باله کوسه ای و چرخ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی با طراحی جدید به صورت استاندارد سود می‌برند.

2016 Toyota RAV4 Hybrid
۲۰۱۶ Toyota RAV4 Hybrid
2016 Toyota RAV4 Hybrid
۲۰۱۶ Toyota RAV4 Hybrid
2016 Toyota RAV4 Hybrid
۲۰۱۶ Toyota RAV4 Hybrid
در داخل کابین هم از مواد با کیفیت بالاتر، نمایشگر ۴.۲ اینچی داشبورد و ۷ اینچی لمسی کنسول، روکش چرمی برای فرمان و دیگر تغییرات جزئی می‌توان نام برد.

2016 Toyota RAV4 Hybrid
۲۰۱۶ Toyota RAV4 Hybrid
2016 Toyota RAV4 Hybrid
۲۰۱۶ Toyota RAV4 Hybrid
2016 Toyota RAV4 Hybrid
۲۰۱۶ Toyota RAV4 Hybrid
2016 Toyota RAV4 Hybrid
۲۰۱۶ Toyota RAV4 Hybrid
2016 Toyota RAV4 Hybrid
۲۰۱۶ Toyota RAV4 Hybrid
چهار دوربین با دید فراگیر با نام سیستم چشم پرنده، یک نمای پانوراما از اطراف خودرو را روی نمایشگر نشان می‌دهند. همچنین، روفور اولین خودرو در ایالات‌متحده با سیستم ایمنی ویژه تویوتا (TTS) بوده و از سیستم‌های ایمنی دیگری نظیر پیشگیری از برخورد، هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از خط جاده، چراغ‌های نوربالای خودکار، رادار و کروز کنترل هوشمند و سیستم تشخیص عابر پیاده نیز بهره می‌گیرد.

2016 Toyota RAV4 Hybrid
۲۰۱۶ Toyota RAV4 Hybrid
2016 Toyota RAV4 Hybrid
۲۰۱۶ Toyota RAV4 Hybrid
2016 Toyota RAV4 Hybrid
۲۰۱۶ Toyota RAV4 Hybrid
2016 Toyota RAV4 Hybrid
۲۰۱۶ Toyota RAV4 Hybrid
مدل جدید روفور از نوع هیبریدی هم با پیشرانه متشکل از موتور چهار سیلندر ۲.۵ لیتری با چرخه اتکینسون که به یک گیربکس eCVT متصل است و یک موتور الکتریکی قرار گرفته روی محور عقب معرفی شده است. به گفته تویوتا، این خودرو علاوه بر اقتصادی بودن، قوی‌تر از سایر انواع روفور بوده و شتاب و سرعت و مسافت پیمایشی بهتری را تقدیم می‌کند.

تویوتا در دادن اطلاعات فنی بیشتر، خِست به خرج داده است و باید برای آشنایی بیشتر با این مدل‌ها، کمی بیشتر صبر نمود.

[jwplayer mediaid=”107454″] [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۳ دیدگاه‌ها

  1. Archi khan

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (2167 ديدگاه)

    حتما مثل سایر تویوتا ها عالیه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. shahryar

      ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (237 ديدگاه)

      ولی بنظرم مورانو بهتر باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. سعید

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    جلوش زیاد جالب نشده،قبل از فیس لیفتش قشنگتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. sjs

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (58 ديدگاه)

    سلام دوستان
    سال نو رو با کمی تاخیر تبریک میگم. حدود یک سالی میشه که سایت خوب پدال رو دنبال میکنم.مطالب مفیدی رو هم از مقالات و هم از کامنت ها یاد میگیرم.امیدوارم همیشه موفق باشید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (4524 ديدگاه)

      سلام دوست عزیز
      خیلی خوشحالم که کامنت شمارو میبینم
      خوشحال تر میشیم اگه نظرات شمارو هم بدونیم و بتونیم از اونها استفاده کنیم.
      ممنون

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. فرید

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (179 ديدگاه)

    راو فور تو ایران زیر سایه سانتافه قرار گرفته با اینکه ازون بالاتره ولی من خودم راوفور رو قبول دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. TerraByte

      ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (116 ديدگاه)

      کاملا درسته
      منم RAV4 و ASX روبیشتر از سانتافه میپسندم و نمیتونم درک کنم چرا مردم هی میرن سانتافه میخرن :|

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. MC-Alirezaz

        ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (27 ديدگاه)

        چون طرف با خودش میگه من میخوام دوسال دیگه ماشینمو عوض کنم هر چقدر هم کره ای ها بی کیفیت باشن دیگه 2یا 3 سال رو راحت سر حالن بعد وقتی مقایسه میکنن میبینن راو4 هیچ برتری به جز شتاب و هندلینگ و مارک تویوتا نداره /کیفیت متریال داخلی کاملن هم سطح سانتافه آپشن های به مراتب کمتر(هر چند برخی از آپشن های سانتافه هم دکوری هستن}ماشین 5 نفره در برابر سانتافه 7 نفره همرو که جمع بندی کنی اگه ملاکت شتاب و ماندگاری بالا (بیش از 4 سال) نباشه من که هیچ دلیلی برای انتخاب راو 4 نمیبینم البته به سلیقه همه احترام میزارم اما راو4 نه نرمی سانتافه و نه اپشن های اونو داره کلی از این اپشن ها توی راحتی بسیار موثرن
        در اخر بازار سانتافه به مراتب بهتر از راو4 در کل اگه ملاک هامونو در نظر بگیریم و تعصبی برخورد نکنیم میتونیم خیلی بهتر انتخاب کنیم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (((RETOLEX(((REZA

          ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (1409 ديدگاه)

          خب قبول بعد از دو سال عوضش میکنه اونی که میخرش چی اون نمیتونست یه ژاپنی دست دو بگیره که ببچاره نشه
          فقط و فقط ظاهر برای شما مهمه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. MC-Alirezaz

          ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (27 ديدگاه)

          دوست عزیز من بحث ماشین نو رو کردم و هیچ تعصبی هم ندارم مثل شما این تفکر یجوری جا افتاده انگاری تویوتا خداست تا ابد الدهر هیچیش نمیشه ولی کره ای سر دوسال باید موتور و گیربکسو پیاده کنی نه داداش شما یکم بازارو ببینی بد نیست هنوزم خیلی از کره ای های مدل 2007و8و9 دارن مث روز اول کار میکنن وسالمن وفقط یه چشم بینا و بدون تعصب میخواد در ضمن کسی که ماشین دس دوم میخره دیگه بنزو تویوتا و کیا نداره باید همه ی چیو ور انداز کنه و گرنه میافته تو چاه در کل منکر برتری کیفیت موتور تویوتا نیستم اما با دوستانی هم که تویوتا رو خدا فرض میکنن مشکل دارم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. شهریار

          ۱۷ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (176 ديدگاه)

          من هم مطالب علیرضا رو تایید میکنم البته با احترام به عقیده و رای همه عزیزان..و این که عقل مردم به چشمشونه ..خدا نکنه یه چیزی تو چش بیوفته!!!!واویلا……چون تجربه رانندگی با تویوتا راو4 رو ندارم نمی تونم قضاوتی بکنم…ولی نیو سانتافه که رفت و برگشت کرمانشاه به تهران رو باهاش تجربه رانندگی دارم خیلی خوب بود…
          همونطوری هم که گفتم عقل مردم به چشمشونه…سانتافه برای عموم بیشتر تو چشم میاد تا راو4…باید واقع بین بود ..واینکه واقعا بازار دست دوم خوبی دارن خودروهای کره ای

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. ARASH

          ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (21 ديدگاه)

          علیرضا جان ما خودمون یه Rav 4 مدل 2015 داریم و راحت می تونم بگم لذتی که این ماشین در سواری به شما میده به غیر از سانتافه 2010 یا IX 55 تو مدل های SUV هیوندا هیچ مدل دیگه ای به شما نمیده و یکی دیگه از ویژگی های بالای اون توانایی این ماشین در مسیر های ناهمواره که سانتافه اصلا یه همچین کارایی نداره و حالا از نطر قیمت بین سانتافه 2015 و Rav 4 2015 فقط 16 میلیون اختلافه که فکر نکنم واسه کسی دنبال کیفیت باشه مبلغ زیادی باشه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. افشین

        ۱۷ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (20 ديدگاه)

        ASX که خیلی عالیه کاملا باهاتون موافقم

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. علي رضا

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (229 ديدگاه)

    RAW4 واقعا ماشین خوبیه…تنها ایرادش این بود که کمی طراحی اش بد بود که الان بهتر شده.از بقیه ماشین های هم رده اش بهتره…البته این نظر منه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. GT-R'

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (61 ديدگاه)

    ماشین خوبیه ولی با این پول گزینه های بهتری هم هست.(یه ذره گرونه)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (((RETOLEX(((REZA

      ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      گزینه بهتر از این چیه ؟
      سانتافه یا سورنتو ؟
      در مورد x1 1.8 هم چیزی نگو
      قیمتش هم به خاطر تویوتا بودنش در ایران زیاده ولی به هر حال از سانتافه و سورنتو با ارزش تر . به خاطر تکنولوژی بسیار زیادتری که نسبت به کره ای ها داره و همینطور خرج و نگه داری کمتری نیاز داره در مورد کیفیت بسیار بیشتر هم چیزی نمیگم چون بقییه دوستان میگن کسی که یه ماشین کره ای میخره 2 سال بعد عوضش میکنه
      خب من یه سوال دارم شما دو گزینه دارین تویوتا یاریس یا امگرند x7 ( برای یک سال استفاده ) شما کدوم رو انتخاب میکنین ( البته اصلا یاریس رو با اون اشغال مقایسه نکردم این دو رو گفتم چون هم قیمتن)
      واقعا کدوم رو انتخاب میکنینننننننن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      فقط یک سال ها
      خب اگه جیلی تو همین یه سال برای چندین بار خراب شد چی ؟؟؟؟
      فقط یک ساللللللللللللل
      می خواین اینو بهم بگین که جیلی با هیوندای قابل مقایسه نیست ( خودم هم میدونم )
      سوال برای ما اینجاس که وقتی گزینه بهتری هست چرا سانتافه. کاری هم به عوض کردن زود به زود خودرو ندارم ( در مورد کیفیت حرف نمیزنم در مورد تکنولوژی صحبت میکنم. تکنولوژیییییییی متوجه هستین)
      مردم ایران فقط و فقط به قیافه اهمیت میدن نه چیز دیگه ای

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. MC-Alirezaz

        ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (27 ديدگاه)

        اولن من اون 2 سال رو مثال زدم دوما کدوم کیفیت ؟؟ راو4 ؟ شما واقعا خودتون تستش کردید در مقایسه با سورنتو و سانتافه؟ یجوری میگین تکنولوژی انگار بقیه ماشینا رو هنوز هندل میزنن تا روشن شه بابا یکم منطقی باشین راو4 (صندلی شاگردشم دستیه) تو ایران به هیچ وجه به این قیمت نمیارزه قیمت فولش نهایتا 165 تا170 خوبه نه 220 تومن آخه چی داره ؟ آدم ماشینو میخره آسایش و آرامش داشته باشه نه اینکه بره جار بزنه آی مردم من ماشینم 5 سال دیگه هم همینطور میمونه ولی این کره ای ها 2سال دیگه از وسط نصف میشن:D والا من نمیگم کره ای بهتره ولی میگم بدون تعصب و متناسب با نیازمون خرید کنیم شما برتری های راو 4 فول در برابر سورنتو رو به من بگو د آخه برادر من تو این یکی کامنت راو4 رو با سانتافه مقایسه کردم هیچی نداشت سورنتو که دیگه موتورش 6سلندر 3300 دیگه همه چیش برتره اینایی که گفتم برای فهمیدنش نیازه بدون تعصب بخونی یه راه دیگشم اینه هر دو مدلو ورداری بری خودت مقایسه کنی تا بفهمی چی میگم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (((RETOLEX(((REZA

          ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (1409 ديدگاه)

          من متعصب
          jd power رو چی میگی
          اینی که میگم کارکرد یک سال هست !!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. (((RETOLEX(((REZA

          ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (1409 ديدگاه)

          چقدر بگم اپشن با تکنولوژی فرق داره
          تکنولوژِی یعنی همین سیستم های ایمنی که در متن هم ذکر شده است نه صندلی برقی

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. MC-Alirezaz

        ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (27 ديدگاه)

        آخه برادر من راو4 چه برتری به سانتافه داره؟ ا مورد با ذکر مثال بگو؟؟شما تعصب داره از چشات میریزه یکم تعصبتو کمتر کن بعد نظر بده/در ضمن این وضعیت استثناییه بازار ایرانه که باعث شده مردم به سمت کره ای ها سوق پیدا کنن
        ولی شما فرض کن بازار ایران هم مث بازاری جهانی میشد و همه کمپانیها همه ی مدلهاشونو با قیمت واقعی وارد میکردن انوقت به نظرت بازم مردم همینقدر کره ای میخریدن؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. سامان از تبریز

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    از اسپورتیج و توسان خیلی خیلی سرتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمدرضا ♥BMW♥

      ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (290 ديدگاه)

      و گرونتر :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سامان از تبریز

        ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (3197 ديدگاه)

        نهایتش 3 هزار دلار که واقعا ارزششو داره

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. احمدرضا

      ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1022 ديدگاه)

      صد درصد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. محمدرضا ♥BMW♥

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (290 ديدگاه)

    تویوتا داره به سمت زیبایی میره شدید…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. نخود آش

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (294 ديدگاه)

    سلام دوستان . کی میدونه چرخه اتکینسون چیه؟ میشه یه توضیحی بدید ممنون میشم.
    البته چون با فامیل مستربین یکی بود کنجکاو شدم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. میلاد

      ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (35 ديدگاه)

      سلام، یه سرچ ساده تو خود سایت پدال بزن یه مقاله ی کامل در موردش داره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. mamad

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (31 ديدگاه)

    دیگه خسته شدم از بس اومدم فقط ماشینای رنگ و رنگ رو ببینم..کاش میشد همه مردم حقوق مساوی داشتن..[…]

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. TerraByte

      ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (116 ديدگاه)

      خسته نباشید !
      خداقوت :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. aLi

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (11 ديدگاه)

    طرّاحی های تویوتا هم خیلی عجیب و غریب شده ها…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. میلاد

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (35 ديدگاه)

    کسی در مورد چراغ DLRs و سیستم TTS اطلاعاتی داره بده؟ ممنون میشم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. MOHAMAD TBAG

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (147 ديدگاه)

    کلا تو سری شاسی بلند های تویوتا با پرادو از همه بیشتر حال میکنم ♥
    لندکروز که مثل کشتی حضرت نوح میمونه …
    راو فور هم که همچین آش دهن سوزی نیست …
    در کل اگه میخواستم شاسی بلد غیر از آلمانی بگیرم و پولم هم از پارو بالا میرفت
    میرفتم سراغ لکسوس ……….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. حامد

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (74 ديدگاه)

    طراحیش خیلی هوشمندانه انجام شده.کاش ی عکسم از پشتش مینداختین ببینیم لوله اگزوزش مثل مدل قبلی تو چشم میزنه!؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. احسان(احسان سابق)

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    علت اینکه سانتافه تو ایران بیشتر فروش داره بخاطر شبکه فروش گسترده تر و خدمات پس از فروش بیشتر و کاملتر هیوندای تو کشور هست.وگرنه فروش سانتافه کمتر از یک-سوم راو 4 در امریکاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. بهنام

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (79 ديدگاه)

    طراحی جلوی راوفور 2014 رو بیشتر دوست دارم از این

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. ح.ا

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    نمیدونم چرا احساس میکنم جلوش شبیه MG3 یه کم؟!!! شایدم فقط تو یه نگاه به نظرم اومد!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. محمد

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (15 ديدگاه)

    سلام
    ىه سوالى برام پىش اومده
    اىن ماشىناى هىبرىدى دقىقا چجورى کار مىکنن؟
    ممنون.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. تحریم خودروی ایرانی جهاد درراه خداست

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (27 ديدگاه)

    فقط تویوتا به من بگو این چه بلایی بود سر جلوی ماشین آوردی ؟طراحی نمای جلوی قبلی بهترباابهت تر منحصر بفرد تر بود بیشتر به سبک تویوتا میخورد اینکه بیشتر شبیبه طراحی های رنو شده .حیف ،من این ماشینو واقعا دوست داشتم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. SHAQ34

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (21 ديدگاه)

    این حرف رو از روی تجربه شخصی می زنم که میگم ای ماشین حرف نداره ما این ماشین رو توی هر مسیری امتحان کردیم و این ماشین سربلند بیرون اومد و نسبت به سانتافه 2015 یه ماشین خیلی سرتر به حساب می آد که می تونم بگم هنوز هم کره ای ها نتونستند رقیب خوبی برای ژاپن باشن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. محمدرضا

    ۱۶ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (8 ديدگاه)

    دوستان این روفور هست یا راوفور هست ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. AMIR

      ۲ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (3 ديدگاه)

      اره داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. Zlatan.Alireza

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام دوستان ، آپشن جمع شدن آینه های جانبی به صورت برقی به مدل 2016 اضافه شده ؟ من خریدار این ماشین هستم و این آپشن پیش پا افتاده نباشه خیلی تو ذوقم میزنه ..
    ممنون میشم جوابمو بدین . باتشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. حسین

    ۴ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    داداش شما که میگی بعد از دو سال ماشین را میفروشن، اگه به دو سال نکشید و تصادف کرد چی؟ امنیت ماشینهای ژاپنی به مراتب بالاتر از کره ای هاست. تمام کشورهایی که درگیر جنگ هستن مثل افغانستان، سوریه و یمن. همه ماشینها تو این مناطق جنگی تویوتا ست. چون دوااااااااام دارن و تو کوه و بیابون به راحتی حرکت میکنن و خراب نمیشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. dana

    ۷ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نطر من که این زرنگیه هیوندا هستش که خودشو با تویوتا مقایسه میکنه. فقط تو ایرانه که مردم اینقد هیونرا میخرن و باهاش پز میدن تو کشور های دیگه میزان فروش هیوندا یک سوم تویوتا هستش چون مردمش با فکر و تحقیق ماشین میخرن.تویوتا رو باید با لکسوس و ماشین های المانی مقایسه کرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. مهدی

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (37 ديدگاه)

    من یدونه اپتیما 2010 داشتم که بعد از حدود 2.5 سال پمپ در جلو سمت راست خراب شد و حدود 650هزار تومان برام آب خورد تا درستش بکنم البته خودروهای کیا هم خودروهای خوبی هستند و من قبول دارم ولی کیفیت و تکنولوژی خودروهای تویوتا یه چیز دیگریه
    مثلا همین چرخه اتکینسون کلی ساختش و روغنکاریش و … دردسر داره که فکر نمیکنم به جز چند شرکت معدود بقیه شرکتهای خودروساز زحمت اجرای یک چنین تکنولوژی را به خودشون بدن
    به نظر من چرخه اتکینسون برای موتورهای با دور پایین (پاییین تر از 6000RPM) تکنولوژی مناسبتری هست نسبت به تکنولوژی سوپاپ متغیر که برای موتورهای با دور بالا مانند موتورهای مسابقه ای مناسب هست
    البته به نظر من طراحی جلوی راو 4 باید بهتر از این بشه. این سپر نژاد سگ پیت بول را در ذهن تداعی میکند اگر با این ماشین بریم کوه و بیابان دو حالت پیش میاد: یا کلی سگ دور و بر ماشین جمع میشن یا اینکه همه گربه ها و گرگها از دور و بر ماشین فراری میشوند!!!
    نکته بعد کاش تویوتا یه طرح ویژه ای برای ایران بده و خودروهاش رو با مارک دیگری (مثلا یک مارک جدید چینی) به بازار ایران عرضه بکنه تا قیمتها سر به فلک نزنه و مردم مجبور نشوند تا با نرخهای نجومی خودروهای تویوتا را سوار بشوند
    با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. AMIR

    ۲ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    خداییش خودروهای ژاپنی از همه ماشینا سر ترن.با کیفیت و با دوام زیاد.همشون هم کم مصرف.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. AMIR

    ۲ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    راو4 از سانتافه نیو هم کم صدا تره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. احمد

    ۶ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من یک تویوتا کمری 2007 داشتم 600000 کیلومتر باهاش رفتم اونم با چه سرعتهای عجیب و غریبی.دهها بار توی جاده مانعها رو ندیدم و واقعا انچنان ماشین روی هوا بلند میشد که صدای برخورد سپرش با جاده میومد حتی دوبار تصادف شدید داشتم ولی خدا شاهده حتی یکبارم منو توی جاده نذاشت.حتی یک مشکل کوچیک و یا صدایی از کابینش نمیومد.دیروز یکی از دوستانم یه اپتیما 2014 آورده بود سوارش شدم 80000 کار کرده بود ولی اطاقش صدا میداد و با اینکه خیلی خوشگله بود از خریدش منصرف شدم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. yavar

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    هم راو 4 و هم سانتافه داشتم…
    بدون تعصب سرسخت بودن راو 4…احساس امنیت…ودر ضمن یکی که اهل ماشین باشه پشت رول یه گاز بده یکی دوتا هم معکوس بکشه فرق ژاپن و هیوندا رو میدونه چیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. امید

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    آقا چرا بحث میکنید هی تعصب تعصب راه انداختید قیمت به دلار رو تو خارج ایران برسی کنید میبینید سانتافه و را4 تو ایران به همون نسبت قیمت خوردن. جفتش به قیمتش نمی ازره اما ترجیحا را4 خوب شیکتره و با کیفیت تر . البته من در حال برسی بین را4 و اوتلندر 2016 هستم نظر بدید کدوم بهتره موندم توش

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا