تویوتا

تویوتا روفور با پیشنهادات تازه

مدل ۲۰۱۶ تویوتا روفور علاوه بر اینکه فیس لیفت و تجدیدنظر در طراحی داخلی و خارجی را به نمایش می‌گذارد، بهره‌وری بالاتر و اقتصادی بودن بیشتری را در مدل جدید هیبریدی خود عرضه می‌کند.

2016 Toyota RAV4 Hybrid
۲۰۱۶ Toyota RAV4 Hybrid
همه مدل‌های روفور در سال ۲۰۱۶ از تجدیدنظر در طراحی شامل سپر جدید و چراغ‌های جلوی DLRs و LED و سپر و درب عقب همراه با چراغ‌های LED عقب و آنتن باله کوسه ای و چرخ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی با طراحی جدید به صورت استاندارد سود می‌برند.

2016 Toyota RAV4 Hybrid
۲۰۱۶ Toyota RAV4 Hybrid
2016 Toyota RAV4 Hybrid
۲۰۱۶ Toyota RAV4 Hybrid
2016 Toyota RAV4 Hybrid
۲۰۱۶ Toyota RAV4 Hybrid
در داخل کابین هم از مواد با کیفیت بالاتر، نمایشگر ۴.۲ اینچی داشبورد و ۷ اینچی لمسی کنسول، روکش چرمی برای فرمان و دیگر تغییرات جزئی می‌توان نام برد.

2016 Toyota RAV4 Hybrid
۲۰۱۶ Toyota RAV4 Hybrid
2016 Toyota RAV4 Hybrid
۲۰۱۶ Toyota RAV4 Hybrid
2016 Toyota RAV4 Hybrid
۲۰۱۶ Toyota RAV4 Hybrid
2016 Toyota RAV4 Hybrid
۲۰۱۶ Toyota RAV4 Hybrid
2016 Toyota RAV4 Hybrid
۲۰۱۶ Toyota RAV4 Hybrid
چهار دوربین با دید فراگیر با نام سیستم چشم پرنده، یک نمای پانوراما از اطراف خودرو را روی نمایشگر نشان می‌دهند. همچنین، روفور اولین خودرو در ایالات‌متحده با سیستم ایمنی ویژه تویوتا (TTS) بوده و از سیستم‌های ایمنی دیگری نظیر پیشگیری از برخورد، هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از خط جاده، چراغ‌های نوربالای خودکار، رادار و کروز کنترل هوشمند و سیستم تشخیص عابر پیاده نیز بهره می‌گیرد.

2016 Toyota RAV4 Hybrid
۲۰۱۶ Toyota RAV4 Hybrid
2016 Toyota RAV4 Hybrid
۲۰۱۶ Toyota RAV4 Hybrid
2016 Toyota RAV4 Hybrid
۲۰۱۶ Toyota RAV4 Hybrid
2016 Toyota RAV4 Hybrid
۲۰۱۶ Toyota RAV4 Hybrid
مدل جدید روفور از نوع هیبریدی هم با پیشرانه متشکل از موتور چهار سیلندر ۲.۵ لیتری با چرخه اتکینسون که به یک گیربکس eCVT متصل است و یک موتور الکتریکی قرار گرفته روی محور عقب معرفی شده است. به گفته تویوتا، این خودرو علاوه بر اقتصادی بودن، قوی‌تر از سایر انواع روفور بوده و شتاب و سرعت و مسافت پیمایشی بهتری را تقدیم می‌کند.

تویوتا در دادن اطلاعات فنی بیشتر، خِست به خرج داده است و باید برای آشنایی بیشتر با این مدل‌ها، کمی بیشتر صبر نمود.

[jwplayer mediaid=”107454″] [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۳ دیدگاه‌ها

  1. بهزاد

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان من خودم یه جوون 27 ساله ام عشق ماشینم، ماشین ندارم ولی پشت ماشینای لوکس زیاد نشستم، هیچ وقت یه کره ای رو با یه ژاپنی مقایسه نکنید، پسر عموم سانتافه داره میگه شده لگن مدل 2014 هستش ، ولی عموم یه لکسوس داره rx350 2013 زیاد دست من میشه، اصلا نمیشه با هیچی مقایسش کرد واقعا معرکست حتی با لندکروز یا پرادو ، خاصه اصن، شرکت تویوتا تمام آپشنارو گذاشته رو این ماشین. هیییییییییییچ وقت یه ژاپنی رو با یه کره ای مقایسه نکنید. نمیگم کره ایا بدنا ولی قابل مقایسه با ژاپنی نیستن. تورنج قیمت 200 تومن به نظر من اوتلندر 2016 گزینه خیلی خوبیه برای اونایی که میخان واقعا لذت رانندگی رو با یه شاسی بلند تجربه کنن. نرمی ، شتاب، راحتی، مصرف بنزین معقول و …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Mnp

    ۲۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کره اصن بلد نیس ماشین بزنه
    تو اوروپا و امریکا هیوندا ماشین قشر ضعیف جامعس و یه ماشین دانشجوییه
    نمدونم چطور میتونین تویوتا رو با هیوندا مقایسه کنین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. علی

    ۶ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با سلام خدمت بنده متقاضی خریدمدل رو فور ٢٠١۶ هیبرید ی هستم لطفا راهنمایی بفرمایید

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا