تویوتا

خیز جدی تویوتا در عرصه سرویس‌های اشتراک خودرو

تویوتا همکاری جدید خود با توزیع‌کننده اهل هاوایی Servco Pacific را اعلام کرد و با این کار شاهد گسترش حضور این خودروساز ژاپنی در حوزه سرویس‌های اشتراک خودرویی هستیم.

Toyota Prius Prime 2017
بنا به شرایط همکاری اعلام شده هر دو کمپانی اقدام به تست و توسعه سرویس اشتراک خودرو در هونولولو خواهند کرد.

در خلال فاز تست ابتدایی این سرویس تنها به استفاده کارمندان محدود خواهد بود. البته زمانی که تست‌ها کامل شد، کمپانی Servco برنامه‌هایی برای عرضه سرویس متمرکز روی مصرف‌کنندگان تا پایان سال جاری خواهد داشت.


طبق گفته‌های تویوتا، کاربران برنامه‌ای هوشمند را دانلود خواهند کرد که یک شماره شناسایی و کلیدی هوشمند را به آن‌ها می‌دهد و این مشخصات به مصرف‌کننده اجازه می‌دهد تا خودروها را با گوشی هوشمند خود باز یا بسته کنند. این برنامه همچنین سرویس‌های پرداخت و ابزارهای مدیریت ناوگان را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

یکی از مدیران تویوتای آمریکای شمالی گفت:

عرضه موفقیت‌آمیز پلتفرم سرویس‌های حمل‌ونقل تویوتا نشان دهنده نسل بعدی پلتفرم‌های اشتراک خودرویی بوده و زیرساخت جهانی تویوتا برای مدیریت ناوگان، اشتراک خودرو و آینده حمل‌ونقل محسوب می‌شود.

او ادامه داد:

پلتفرم‌های مبتنی بر API به ما اجازه تطبیق سریع با اولویت‌های جدید بازار را داده و از توسعه سرویس‌های حمل‌ونقل محلی حمایت می‌کند.


تویوتا از اشاره به شهرهایی که در آینده از سرویس‌های حمل‌ونقل نوین بهره‌مند خواهند شد خودداری کرده اما تأیید نموده که با نمایندگی‌ها و توزیع‌کنندگان دیگر برای ارائه تکنولوژی‌های اشتراک خودروی جدید کار خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. aston martin

    ۲ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1346 ديدگاه)

    خرید خودروهای الکتریکی توی کشورهای غربی بنظرم اقدام بسیار مقرون به صرفه ایه تا دوسال دیگه که از ایران میرم آلمان یکی از انتخابام برای خودروی شخصی همین هان

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرامرز

      ۲ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1595 ديدگاه)

      خیلی خوب که دارید میاید آلمان و امیدوارم خودرو مورد علاقه تون رو بخرید. ولی اینجا هم فقط شهرهای بزرگ امکانات کافی برای خودروهای برقی دارن و اگه تو شهر کوچیک زندگی کنید باید ساختمون مستقل داشته باشید که بتونید از برق حیاط یا گاراژ برای شارژ استفاده کنید. الآن پارکینگ ساختمون ما حتی یه پریز هم نداره فقط یه گوشه یه پریز مخفی هست که همیشه یه دوشاخه توشه. توی شهر ۱۰۰ هزار نفری هم کلاْ ۱ پارکینگ مخصوص خودروهای برقی هست که فقط ۳ تا ماشین جا داره و ساعتی ۳-۴ یورو هزینه داره که دو برابر بقیه پارکینگ هاست. این رو بزارید کنار قیمت خیلی بالاتر خودروهای برقی تو آلمان (ب ام و آی۳ بیش از ۱۰ هزار یورو از سری ۱ گرونتره)، میبینید که فعلاْ خرید خودروی برقی تو آلمان خیلی منطقی نیست. برعکس تو اسکاندیناوی به خاطر مشوق های دولتی و مالیات های آلایندگی، خرید خودروی برقی بهترین تصمیم هست.

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا