تویوتا

حضور سوپرای جدید با کیت بدنه پهن در نمایشگاه SEMA

اگر از نمایشگاه تیونینگ سمای قبلی هیجان‌زده نشدید پس بهتر است به این خبر هیجان‌انگیز گوش کنید. شرکت Evasive موتور اسپورت یک دستگاه تویوتا سوپرای جدید مجهز به کیت بدنه‌ی پهن را در این رویداد خودرویی افترمارکتی رونمایی خواهد کرد. رندرهایی که منتشر شده نشان دهنده‌ی جزئیات این خودروی دوباره متولد شده است.


ما هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره این کیت نداریم و صادقانه باید گفت پسندیدن ظاهر آن نیز کاملاً به سلیقه افراد بازمی‌گردد. با این وجود فکر می‌کنیم نسل جدید سوپرا کاملاً شایسته‌ی دریافت یک کیت بدنه‌ی پهن بوده و به نظر می‌رسد این نمونه هم بدون زیاده‌روی زیاد بر ابهت خودرو افزوده است.


البته باید گفت این سوپرا تنها نسخه‌ی تیون شده از محصول اسپورت تویوتا در نمایشگاه سما نخواهد بود. نمایشگاه سمای ۲۰۱۹ شاهد اولین حضور نسل پنجم سوپرا خواهد بود و قطعاً چندین نمونه از این خودرو با کیت‌های تیونینگ در نمایشگاه حاضر خواهند بود.


سوپرای A80 بی‌شک خودروی موردعلاقه‌ی تیونرها بوده و در سال‌های پیش نمونه‌های بی‌شماری از آن معرفی شده‌اند. حدس می‌زنیم نسل جدید A90 نیز همین محبوبیت را بین تیونرها داشته باشد.


نمایشگاه سما ۲۰۱۹ از پنجم نوامبر شروع به کار خواهد کرد و اگرچه شرکت Evasive موتور اسپورت چراغ اول برای تیون سوپرا را روشن کرده اما به احتمال زیاد در روزهای آینده خبرهای بیشتری درباره‌ی سوپراهای تیون شده به گوش خواهد رسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    نمایشگاه SEMA ، نمایشگاه عجایب دنیای خودرو
    برای کسی که عشق ماشینه و بیشتر از اون عاشق تیون های عجیب و غریبه ، بهترین نمایشگاه دنیاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یانکی

      ۲۹ شهریور ۱۳۹۸
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      هر چی با خودم فکر میکنم اگر یروز بشه برم سما چقدر میتونم بیداری تحمل کنم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Mohammadreza

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (870 ديدگاه)

    چراغ و سپر جلو رو خیلی دوست ندارم
    کاش تیونرها بیشتر برن سراغ این قسمت‌ها.
    موتوری هم که روی سوپرا سوار شده قابلیت تیون خوبی داره .بعضی تیونر ها صرفا با ارتقا نرم افزاری تونستن قدرت رو تا ۴۵۰ اسب بخار افزایش بدن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. net

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (3126 ديدگاه)

    بی ام و Z4 قشنگتره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا