تویوتا

تویوتا سیِ‌نا 2018 با سیمای تازه

نسل فعلی تویوتا سیِ‌نا از حول و حوش سال ۲۰۱۱ در بازار حضور دارد. درحالی‌که رقبایی چون هوندا، کرایسلر و کیا نسل‌های جدیدی از محصولات خود را ارائه کرده‌اند، تویوتا امیدوار است که یک فیس لیفت کوچک و کابینی جدید بتواند تا چندین سال آینده سیِ‌نا را تر و تازه نگه دارد.

2018-toyota-sienna
تویوتا سیِ‌نا ۲۰۱۷ حاضر در نمایشگاه خودروی نیویورک از جلوپنجره و نمای جلوی جدید مشابه با سایر محصولات این برند بهره برده است. مجموعه‌ی تغییرات صورت گرفته در بخش جلویی باعث ایجاد شخصیتی منحصربه‌فرد شده‌اند. جدای از رینگ‌ها، سایر نقاط بدنه ارتقای زیادی را به خود ندیده‌اند.

2018-toyota-sienna-02
خوشبختانه کابین خودرو بیشترین تغییرات را داشته است. شیشه‌ی جلوی چندلایه‌ی جدید در تریم SE باعث کاهش ورود سروصدا و لرزش‌ها به کابین شده است. مدل فول لیمیتد با شیشه‌های آکوستیک در جلو و ۵ ورودی USB برای هر سه ردیف صندلی‌ها عرضه می‌شود. سیستم اطلاعات سرگرمی Entune 3.0 تویوتا هم‌اکنون به‌صورت استاندارد در تمامی تریم ها وجود دارد.

2018-toyota-sienna-05
سیستم ناوبری ارتباطی جدیدی نیز در تریم های L، LE، SE و XLE نصب شده درحالی‌که هات اسپات وای فای تنها به تریم های LE، SE و XLE محدود شده است. یک ساب ووفر ۱۰.۱ اینچی جدید نیز به‌صورت استاندارد در تریم لیمیتد نصب شده است. شایان ذکر است سیستم پایش چشم پرنده به‌صورت انحصاری در همین تریم عرضه می‌شود.

بسته‌ی ایمنی جدید تویوتا که شامل تکنولوژی‌های کمک راننده است در تمامی تریم ها ارائه شده و از جمله‌ی این تجهیزات می‌توان به کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط با دستیار فرمان دهی، نوربالای خودکار و سیستم پیشگیری از برخورد با تشخیص عابران اشاره کرد. تویوتا سیِ‌نای جدید از اواخر سال جاری در دسترس خواهد بود اما هنوز جزئیات مربوط به بهای آن اعلام نشده‌اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Mohamad

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (85 ديدگاه)

    سیِ نا مگه فیات نبود؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (4499 ديدگاه)

      فیات هم یه سدان جمع و جور با همین نام داشته که اتفاقا وارد کشورمون هم شد اما استقبال ازش کم بود. البته تویوتا سی نا تو اسم خودش یه n اضافه داره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Kamran

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (919 ديدگاه)

    زشته :|
    هم ظاهر و هم کابینش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حميد

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    جون میده تابستون بزنی با هاش بری کنار دریائ مدیترانه یا دریائ اژه یا دریائ سیا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا