تویوتا

عرضه نسخه سفارشی تویوتا لندکروزر آلتیتود 2017

لندکروزر سری ۲۰۰ که یکی از قابل‌احترام‌ترین آفرودرهای بازار محسوب می‌شود اندکی خاص‌تر شده و نسخه‌ی ویژه‌ی آلتیتود آن عرضه شده است.


این خودرو که بر پایه ی تریم GXL توربودیزل شکل گرفته از تجهیزات اضافی سود می‌برد. تنها ۶۰۰ دستگاه از لندکروزر آلتیتود ساخته خواهد شد و در آن شاهد صندلی‌های چرمی با تنظیمات برقی برای سرنشینان جلو خواهیم بود. از دیگر تجهیزات خاص این خودرو می‌توان جعبه‌ی خنک‌کننده‌ای را نام برد که معمولاً در مدل‌های فول مشاهده می‌شود.


دیگر بهبودهای کابین آلتیتود ۲۰۱۷ عبارت‌اند از ورودی‌های هوا با روکش کرومی و تریم داخلی کابین با نمایی آلیاژی و برس خورده. هم‌اکنون راننده قادر است از طریق صفحه‌نمایش چندکاره‌ی ۴.۲ اینچی به اطلاعات مختلفی دست پیدا کند. این صفحه‌نمایش را می‌توان با سوئیچ روی فرمان کنترل نمود.

در بیرون خودرو می‌توان مه شکن‌های LED، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران و نشان‌های آلتیتود را مشاهده کرد. تجهیزات مدل GXL شامل ۷ کیسه هوا، دوربین پشتی، دستیار شروع حرکت در تپه، کنترل تریلر و غربیلک فرمان با تنظیم تلسکوپی در لندکروزر آلتیتود نیز وجود دارند.


از دیگر تجهیزات استاندارد آفرود معروف تویوتا می‌توان به رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی، رکاب‌های کناری آلومینیومی، ورود بدون کلید، تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، ریل‌های سقف، صفحه لمسی ۶.۱ اینچی با سیستم ناوبری و رادیوی DAB+ اشاره کرد.


بهای این خودرو پیش از افزودن هزینه‌های جاده‌ای از ۹۳۴۶۰ دلار استرالیا آغاز می‌شود. تویوتا لندکروزر سری ۲۰۰ آلتیتود را می‌توان با ۵ رنگ مشکی، سفید پریمیوم، گرافیت نقره‌ای و آبی سفارش داد. تمامی رنگ‌ها به جز رنگ مشکی هزینه‌ی ۵۵۰ دلاری را به بهای خودرو می‌افزایند.

منبع: carsguide

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. Saied

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    واقعا لقب حضرت برازنده این ماشینه. کاش حد اقل واردات این ماشینو به ایران دوباره باز کنن.
    ولی با جراعت میشه ادعا کرد با کیفیت ترین و با دوام ترین ماشین مجود در بازار ایران لند کروز هستش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سامان اذری

      ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (3193 ديدگاه)

      نسل جدیدش اگه میومد با موتور5.7 لیتری فکنم با این وضع بازار ایران اولین خودرو تویوتا میشد که یک میلیارد قیمت میخورد
      ضمنا لندکروز با هر قیمتی که فروخته بشه بازم تو ایران مشتری های خاص خودش رو داره

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. GRAND

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (195 ديدگاه)

    خدای من چقدر این مدل رو دوست دارم، چقدر خودروی خوبیه
    یه مدل لندکروزر تو استرالیا دیدم که تجیهیزاتش خیلی کم بود و حتی صندلیهاش هم چرمی نبود ولی فرصت نشد سوال کنم از فروشنده که چه قیمتی داره و چطوریه . تو فکر اینم میشه دستی روش کشید و خرید به نظرتون؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. sina

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (2632 ديدگاه)

    به احترام حضرت آفرود کلاه از سر برمیداریم !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ROHAM

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (719 ديدگاه)

    لرا یه مثل دارن راجع به ماشین که میگن:
    بنز میراثه!!!
    یعنی مثل املاک و… بعد از مرگ به عنوان دارایی باید جز اموالی که به ارزشش افزوده میشه ، جز میراث فرد به حساب بیاد!!!
    حالا فکر میکنم لندکروزر هم میتونه میراث باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. DYBALA

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (480 ديدگاه)

    رینگ ۱۷ کوچیک نیس براش؟؟ ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. رضا اعتمادیان

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (257 ديدگاه)

    دوستان کسی میتونه توضیح بده پرادو چه تفاوتهای اساسی با لندکروز داره ؟؟ آیا واقعا پرادو تو آفرود از لندکروز کم میاره ؟؟؟
    و دوم اینکه نسخه های آنرود و آفرود پرادو چه تفاوتهایی با هم دارند ؟؟؟ من شنیدم هر دو نسخه ، امکانات آفرود مثل قفل دف دارند ؟؟؟
    هر چه تخصصی تر راهنمایی کنید ممنون میشم ، خدا رو چه دیدی شاید روزی یک پرادو خریدم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا فرهادي

      ۱ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام به دوست عزیز ١ سالی هست که پرادو ام را فروختم قبلشم لندکروز داشتم هردو ٢٠١٢ بودن پرادو موتور قوی تر و جدید ۴٠٠٠ تویوتارو داره که لندکروز جدیدروش نسب شده که تو ایران نیست موتور لندکروز های ایران ۴٠٠٠ پرادوی قدیم هست ٢۴٠ اسب قدرت داره ولی پرادو ٢٧١ اسب با گیربکس جدید تر و سریع تر پرادو واقعا سریعه و بینظیر تو سر بالایی و همه جا شتاب ٨ ثانیه ای در مقابل ١٣ ثانیه ای پرادو نرم تره و راحت تر و قوی تر اپشن بیشتری داره مخصوصا انرود و افرود بهتری داره که از گروه هایی مثل ایران روور هم بپرسید بهتون از تجربه باهر دو میگن دقت هم کنین پرادو بیشتر تو افرود استفاده میشه به خاطر کمک فنر های انعطاف پذیرش و نرمی این دوتا از یک کارخونن پس تعصبی نداریم چون یکین در کل پرادو راحت تره حالا افرود و انرود تو تنظیم ارتفاع کرال کنترل که بعضی انرود ها ندارن و تنظیم ارتفاع هم افرود ها از ٢٠١١ به بعد ندارن فرق اصلیشونه حالا سیستم صوتی که واقعا افرود ها با اینکه jbl نیست ولی بینظیره و هیچ چیزی از ماشین های خیلی گرون با سیستم صوتی های خاص کم نداره بعدشم برقی بودن کامل صندلی ها ردیف ٣وم مخصوصا و چرم فابریک تویوتا و رادار جلو و سنسور فابریک جلو و گرمکن فابریک و دوربین ٣۶٠ انرود که افرود ها باز از سال بالا به بعد که یا ١ دوربین یا دو دوربین هستند اختلافشونه ولی افرود با اپشن های نسب شده چیزی کم نداره و خیلیم خوبه این تجربه از داشتن این ماشین ها بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رضا اعتمادیان

        ۱ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (257 ديدگاه)

        درود بر شما جناب فرهادی عزیز
        راهنمایی جامع و مفیدی بود
        ممنون آقا .
        شادیاشید

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. اشکان

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (81 ديدگاه)

    یادمه سال 2014 تو دبی یه نیسان پاترول جدید با یکی از این لندکروزا تو (مدح الریاح) کورس گذاشته بودن،ماهم تو راه حصرا بودیم دیدیم جفتشون چپ کرده بودن،6نفر تو لندکروز همشون مرده بودن،کمربند نمیبندن اونا!7 نفر هم تو پاترول بودن که 4 نفر مرده بودن،هیچ کدوم کمربند نداشتن،میگفتن پاترول بیشتر ملق زده،ولی خدایی هر کسی از نزدیک این دو تارو ببینه میفهمه لندکروز عالیه،ولی پاترول کلا انگار یه شاسی بزرگ تر از اینه!

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا