تویوتا

تبدیل تویوتا هایلوکس کلاسیک به اداره پست متحرک!

ژاپن می‌خواهد به روزهای خوش قدیمی بازگردد، زمانی که مردم نامه‌های دست‌نویس خود را به یکدیگر می‌فرستادند و برای انجام چنین کاری پروژه‌ی پست را راه‌اندازی کرده‌اند. به منظور پیشبرد اهداف این پروژه، تویوتا هایلوکس کلاسیک به اداره‌ی پست متحرک تبدیل شده است.


این هایلوکس که به سادگی خودروی پست نامیده می‌شود زیرساخت ششمین نسل تویوتا هایلوکس را داشته و قطعاً مشابه هیچ خودروی دیگری نیست. رنگ بدنه‌ی قرمز به همراه عناصر سفیدرنگ نیز باعث می‌شوند حس کلاسیک این خودرو دوچندان باشد.

در محفظه بار پیکاپ مشهور تویوتا اداره‌ی پست کوچکی قرار گرفته که از جنس چوب بوده و یک میز کاری کوچک نیز روی آن وجود دارد که کارمند اداره پست می‌تواند روی آن بنشیند. این اداره‌ی پست به تمامی کارت‌های پستال مجهز بوده و بازدیدکنندگان می‌توانند تصویری از گوشی هوشمند خود را انتخاب کرده و آن را به کارت‌پستال موردنظر بچسبانند.


این خودروی منحصربه‌فرد در حال حاضر در مرکز خرید Kitte در توکیو قرار داشته و امسال به سایر نقاط نیز خواهد رفت. این ایده واقعاً جالب و خلاقانه بوده و به افراد روزهای خوش گذشته را یادآوری می‌کند.

در آینده‌ای نه چندان دور ما فرصت دیدن جدیدترین و تواناترین نسخه‌ی هایلوکس را خواهیم داشت. این خودرو که به تجهیزات و قطعات آفرود زیادی مجهز بوده و خواهد توانست از برخی از سخت‌ترین مسیرها عبور نماید. در آینده خبرهای بیشتری از این خودرو منتشر خواهیم کرد…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Ahmadreza 2002

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1465 ديدگاه)

    یادش بخیر اولین باری که پشت فرمون نشستم پشت یکی از اینا بود که مال باباپززگم بود و ازش برای کارای کشاورزی استفاده میکرد فرمونش وحشت ناک سفت بود و صندلیش هم جلو نمیرفت خلاصه مصییت بود ولی الان ک گهگاهی باش افرود سبک میرم واقعا رانندگی لذت بخشی داره و البته دل نسوزه

    موافقم 2
    مخالفم 0
  2. NAVID۰۰۹۸

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    به نکته ریزی اشاره کردی
    به میراث تویوتا که از پدربزرگت به تو رسیده و هنوز داری اَزَش استفاده و لذت میبری .

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. Ahmadreza 2002

      ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (1465 ديدگاه)

      دوست عزیز فکر کنم اشتباهی پیش اومد بنده الان17 سال دارم و اون ماشین کماکان مال پدر بزرگمه اما منم هر از گاهی میرم ولایت و سوارش میشم اما در کل باید بگم درسته مرگ نداره لامصب ینی کلا تو خاکی دور موتور رو 4000 به بالاس و انگار ن انگار سی و چند ساله داره مثل اسب کار میکنه باورتون میشه کولر داره و هنوزم کولرش سالمه؟؟

      موافقم 1
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا