تویوتا

آشنایی با تویوتا هایلوکس بلک رالی ادیشن جدید

تویوتا اوایل سال جاری اقدام به معرفی خودروی هایلوکس GR اسپورت در برزیل کرد و هم‌اکنون نیز مدل جدیدی با نام هایلوکس بلک رالی ادیشن را در ژاپن رونمایی کرده است.


پیکاپ مورد بحث که در نمایشگاه توکیو حاضر خواهد بود به تعدادی از قطعات TRD مجهز شده است. تویوتا اشاره‌ی زیادی به جزئیات نداشته اما تصاویر نشان می‌دهند که این خودرو از فلاپ با برند TRD، میله‌ی اسپورت عقب و سیستم اگزوز با خروجی‌های دوبل کرومی سود برده است. همچنین مه شکن‌های قرمز، عناصر متفاوت روی جلوپنجره و قوس‌های پلاستیکی چرخ از دیگر ویژگی‌های هایلوکس بلک رالی ادیشن می‌باشند.


اگرچه تویوتا اطلاعات زیادی را منتشر نکرده اما رانندگان شاهد گرافیک‌های جدید روی بدنه، پله‌های کناری و رینگ‌های ۵ پره آلیاژی با رنگ مشکی خواهند بود. از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی این پیکاپ ژاپنی می‌توان فلاپ های TRD و لاستیک‌های گیرا را نام برد.

جدای از این خودرو، تویوتا چندین تصویر از پیکاپ های دیگر مجهز به قطعات TRD را منتشر کرده است. هنوز مشخص نیست که این خودروها نیز در توکیو حاضر خواهند بود یا نه اما مدل سفیدرنگ دارای فلاپ های قرمز، قوس‌های گلگیر پهن‌تر و میله اسپورت عقب می‌باشد. جلوپنجره‌ی تیره‌رنگ و رینگ‌های آلیاژی ۶ پره نیز از دیگر ویژگی‌های این پیکاپ هستند.

در تصاویر همچنین پیکاپ گیراتری دیده می‌شود که دارای جلوپنجره کرومی سنتی با برند TRD است. این نسخه نیز بسیاری از بهبودهای مدل‌های یاد شده را دارد اما از رینگ‌های متفاوت و گرافیک جدید بدنه سود می‌برد. این نسخه همچنین بجای مدل کرو کب استاندارد از نوع طویل‌تر می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Mad.z.Max

    ۸ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1839 ديدگاه)

    عشقه عششششق

    پارسال به فکر خرید یه مدل 2017 قرمز رنگ با کارکرد 16000 تا افتادم، مال یکی از دوستان بود، انقدر دست دست کردم تا اونم از فروشش منصرف شد، و الان هم قیمتش بالای 650 تومنه که فعلا میتونم خوابشو ببینم فقط: ))

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۹ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (10201 ديدگاه)

      از مدل ۲۰۱۶ ، بالاتر وارد ایران نکردن و جلوشو بستند ، یکسال قبل از اینکه کُل وارداتو جلوشو بگیرند .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. M

    ۸ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    رو دستش وجود نداره!
    معنای واقعی کلمه جان سخت!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Reza

    ۸ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (5338 ديدگاه)

    پدال تو رو خدا بس کن دیگه ، هر کامنتی که میزارم بعد 4 یا 5 ساعت تاییدش می کنین .
    چرا آخه ، کامت های همه آنی تایید میشن جز من ، با کسی بحث نمی کنیم که آخه

    https://www.pedal.ir/%D9%85%D8%AA%D9%81%D8%B1%D9%82%D9%87/%D9%85%D8%B1%D8%B3%D8%AF%D8%B3-g-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D8%A2%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%AF/

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا