تویوتا

تویوتا هایلوکس بریزر، ادای احترام به اسباب‌بازی دهه 80

یک‌بار دیگر تویوتا دوستداران پیکاپ تراک‌ها را خوشحال کرده و نسخه ویژه‌ای از پیکاپ محبوب خود یعنی هایلوکس را معرفی نموده است.


این خودرو هایلوکس Bruiser نام داشته و به منظور ادای احترام به مدل رادیو کنترلی ساخته شده توسط تامیا در دهه ۸۰ میلادی تولید گشته است. این مدل ویژگی‌های جذاب زیادی داشته که باعث شده نمای منحصربه‌فردی داشته باشد.


هایلوکس بریزر که بر پایه نسخه Extra Cab ساخته شده دارای سیستم تعلیق ارتقا یافته، نسبت جدید دیفرانسیل و قوس چرخ‌های بزرگی است که فضا را برای لاستیک‌های آفرود ۳۵ اینچی ایجاد نموده‌اند.


برای اطمینان از اینکه بدنه این هایلوکس ویژه با ظاهر اسباب‌بازی بیش از ۳۰ سال پیش همخوانی دارد تویوتا از رنگ آبی الماسی متالیک استفاده کرده است. همچنین برخی از جزئیات با دست ساخته شده‌اند و تکمیل کننده نهایی این بخش آنتن بزرگی بوده که به پشت کابین متصل شده است.

نیروبخش این خودرو پیشرانه ۴ سیلندر توربو دیزلی است که قدرت ۱۴۸ اسبی داشته و این نیرو از طریق یک گیربکس ۶ سرعته دستی به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌شود.

نیازی به گفتن نیست که تویوتا برنامه‌ای برای تولید این خودرو نداشته اما کانسپت یاد شده در رویدادهای متنوعی در بریتانیا حضور خواهد داشت.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Mohamad

    ۸ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (812 ديدگاه)

    بابا تو دیگه کی هستی تویوتا!
    خیلی جالب بود:))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Sina

    ۸ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (809 ديدگاه)

    امان از این کانسپتها که فقط کارشون دل آدمو بردنه و دستنیافتی بودن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ارش

    ۸ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    عجبه ها . این چی بود دیگه ؟عالی.دلم خواست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Afg

    ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (497 ديدگاه)

    ایده جالبی بود

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا