تویوتا

پیش‌نمایش تویوتا یاریس 210 اسب بخاری در ژنو

تویوتا قول داده که نسخه‌ی قدرتمندتر یاریس را به زودی رونمایی کند؛ و حالا مشخص شده چند ماه دیگر و در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ می‌توانیم این خودرو را ببینیم.

new_yaris_front_final
برای اولین بار تصاویر نسخه‌ی قدرتمندتر یاریس هاچبک را اینجا مشاهده می‌کنید. این خودرو قدرت بالای ۲۱۰ اسب بخاری داشته و به مصاف رقبای سرشناسی چون رنواسپورت کلیو ۲۰۰ و فولکس واگن پولو GTI با قدرت ۱۸۹ اسب بخار خواهد رفت.

new_yaris_rear_final
یاریس قدرتمندتر برخلاف مدل‌های دیگر تنها ۳ درب خواهد داشت و به‌طور طبیعی از بازنگری‌های بصری و کاربردی سود خواهد برد. همان‌گونه که می‌بینید از جمله‌ی این بازنگری‌ها می‌توان به بخش‌های آئرودینامیک و گرافیک‌های روی بدنه که به یادآورنده ی مدل‌های مسابقه‌ای تویوتا است اشاره کرد.

vit1701_02_s
این هاچبک داغ به همراه خودروهای رالی WRC جدید تویوتا در اکسپوی سوئیس ظاهر خواهد شد. خودروی رالی تویوتا نیز هفته‌ی آینده در رالی مونت‌کارلو معرفی خواهد شد.

درحالی‌که بخش اروپایی تویوتا این تصاویر و جزئیات اولیه را منتشر کرده اما مقر جهانی تویوتا دیگر جزئیات مدل Vitz را مشخص کرده است (یاریس در بازار ژاپن با نام Vitz شناخته می‌شود). این خودرو اصلاحات ظاهری و داخلی مناسبی خواهد داشت و این خودرو همانند یاریس هیبرید اروپایی با قوای محرکه‌ی هیبریدی عرضه خواهد شد.

چگونگی و چرایی تمایز قائل شدن این مدل با Aqua (نسخه‌ی ژاپنی پریوس C) برای ما نامشخص است؛ اما گزینه‌ی ۹۹ اسب بخاری هیبریدی تنها با طراحی دیفرانسیل جلو عرضه خواهد شد. همچنین پیشرانه‌های ۱ و ۱.۳ لیتری نیز در دسترس بوده و می‌توان انتقال آن‌ها به دو یا هر چهار چرخ را سفارش داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Man

    ۲۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (71 ديدگاه)

    موتور ۲۱۰ اسب بخاری خیلی خیلی خوبه
    اما فکر کنم برای جثه کوچیک این ماشین خیلی زیاد هستش یاریس معمولی خودش تند و تیز بود حالا فکر کن قدرتش ۲.۳ برابر هم بشه . اوف چی میشه
    فکر کنم تو شتاب و اینا با بزرگان زیر ۶ ۷ ثانیه بتونه رقابت کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حميد

    ۲۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    تویوتا یک برند خاصیه من که دارم نمیدونم واقعا ازش خوشم میاد یا نه درست کم اصطهلاکه ولی من ترجیح میدم یکدونه ماشین با حال داشته باشم
    ولی خوب تو این وضع اقتصادی کم خرج بودن هم غنیمته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Viper ACR

    ۲۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    میشه کسی از تویوتا خوشش نیاد؟
    طراحی ماشین های تویوتا مثل آهنگی هست که بعد از 10-15 بار گوش دادن میفهمی کم کم داری بهش علاقمند میشی و این علاقه روز به روز بیشتر میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. sina

    ۲۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (2635 ديدگاه)

    کاش یه نسخه قوی در حدود 130-140 اسبی هم میزد که ارزون باشه و بشه خریدش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. محمد مهدی کشاورزی

    ۲۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (688 ديدگاه)

    تویوتا برای یاریس ی مدل 210 اسبی زده…
    ماهم برای دنامون سانروف گذاشتیم اسمشم گذاشتیم پلاس :|
    تازه 50 میلیادم خرجه سانروفه شده ….
    چرا مسئولین این شکلین؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا