تویوتا

سرایت نایت شید ادیشن به تویوتا C-HR و آوالون 2021

اگر به دنبال محصولی شیک‌تر از تویوتا هستید پس شانس به شما روی آورده است. به نظر می‌رسد تویوتا C-HR و آوالون ۲۰۲۱ با تریم سفارشی نایت شید ادیشن معرفی می‌شوند. این تریم های جدید که اساساً دارای عناصر تیره‌رنگ هستند به سایر نسخه‌های معرفی شده قبلی ملحق خواهند شد. به این ترتیب تویوتا ۱۰ نمونه از این خودروها را تا پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد کرد.

هنوز جزئیات کامل این دو خودروی سفارشی در دسترس نیست و نمی‌دانیم که بر پایه چه تریمی تولید می‌شوند اما انتظار می‌رود C-HR و آوالون نایت شید ادیشن عناصر مشابه مدل‌های قبلی تاکوما، توندرا و سکویا را داشته باشند. کرولا هم در این نسخه تولید شده و از نشان‌های مشکی، رینگ‌های ۱۸ اینچی، دستگیره‌های درب و آینه‌های تیره‌رنگ سود برده است. سال پیش هم کمری و هایلندر با همین تریم معرفی شده بود.

همچنین در خبرها آمده که آوالون XSE در مدل سال ۲۰۲۱ عرضه نخواهد شد و جای خود را به همین مدل سفارشی نایت شید خواهد داد. خریداران آوالون به زودی می‌توانند بین مدل‌های گیراتر TRD و این نسخه جدید یکی را انتخاب کنند.

قطعاً مدل‌های نایت شید ادیشن تویوتا متمایزتر از دیگر نسخه‌های سفارشی بوده و اگر افزایش قیمت آن معقول باشد شاید گزینه مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال محصولی خاص‌تر هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Nikzad

    ۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (67 ديدگاه)

    وای آوالون چقدر قشنگه. فکر کنم در سال ۲۰۱۸ آوالون به صرفه ترین ماشین از لحاظ استحلاک بود. طراحی زاویه دار جلوش رو خیلی دوست دارم.

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا