تویوتا

تویوتا GR یاریس با بهبودهای قابل‌توجه گازو ریسینگ

پس از رونمایی نسخه پایه یاریس GR بازار ژاپن در ماه ژوئن، تویوتا درست نگاهی به نقطه مقابل داشته است. این خودروساز ژاپنی برخی بهبودهای ظاهری و عملکردی را با همکاری بخش گازو ریسینگ برای این هاچبک تیز و فرز تدارک دیده است.

در بخش ظاهری GR یاریس پذیرای دیفیوزر بزرگ سپر جلو شده است. این قطعه حدود ۱۲ میلی‌متر از ارتفاع خودرو را کاسته است. رکاب‌های جانبی مشکی براق نیز به همین میزان روی کاهش ارتفاع خودرو تأکید دارند. وقتی به بخش عقب خودرو برسیم شاهد دیفیوزر جدید با چهار خروجی یکپارچه اگزوز خواهیم بود.

همچنین بهبودهای طراحی دیگری همچون فریم فیبر کربنی قاب پلاک، نوارهای تزئینی روی بدنه و… نیز وجود دارند. تویوتا و گازو ریسینگ نگاهی به کابین نیز داشته و در این بخش اقدام به نصب کف‌پوش‌های سفارشی، تریم کربن مانند روی پانل‌های داشبورد و درب‌ها کرده‌اند.

تنها بهبود پرفورمنس این هاچبک داغ به میله استرات جلو مربوط می‌شود که هماهنگی خوبی با پوشش قرمز پیشرانه پیدا کرده است. نهایتاً نیز باید دستگاه ضبط کننده‌ای اشاره کنیم که به درگاه USB یاریس متصل شده و می‌تواند داده‌های پرفورمنس خودرو را به نمایش بگذارد.

خبری از بهبود قدرت و گشتاور GR یاریس نیست اما خب این خودرو در اروپا قدرت ۲۵۷ اسب بخاری و حتی در ژاپن خروجی ۲۶۸ اسبی را ارائه کرده است. این نیرو از طریق گیربکس دستی به هر چهار چرخ فرستاده می‌شود. این هاچبک ۳ درب وزن ۱۲۸۰ کیلوگرمی دارد.

تویوتا GR یاریس در اروپا و ژاپن عرضه می‌شود و فعلاً خبری از حضور آن در آمریکا نیست.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. رامین

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (919 ديدگاه)

    257 اسب قدرت+گیربکس دستی+چهارچرخ متحرک = داداشم تویوتا ??

    موافقم 34
    مخالفم 2
  2. میثم

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (3540 ديدگاه)

    عشقه
    عشق

    موافقم 20
    مخالفم 1
  3. behnam1012

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (985 ديدگاه)

    عجب دست پختی ??

    موافقم 17
    مخالفم 0
  4. Abbas.Lambo

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (875 ديدگاه)

    عاشق ماشینای اسپرت و ریزه میزه هستم،علل خصوص این یاریس که دیگه آخرشه

    موافقم 15
    مخالفم 0
  5. MehdiTurbo

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1961 ديدگاه)

    داخلش کپی کامل از هیوندا شده انگار تو هیوندای ژاپنی نشستی خیلی شبیه هیوندا کونا نسل قبل و ولوستر داخلش ولی از بقیه جهات عالیه

    https://www.google.com/search?q=هیوندا+کونا&client=ms-android-samsung-ga-rev1&source=android-browser&prmd=ivn&sxsrf=ALeKk00Lvi7XdYVBQs5q5a3bLnBdM5aMPA:1599574960533&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjkp8GK4dnrAhXMTxUIHb__BaYQ_AUoAXoECA4QAQ&biw=412&bih=678&dpr=2.63#imgrc=ankvmnMWvcKKNM&imgdii=75kP3R8rVsiopM

    موافقم 5
    مخالفم 18

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا