تویوتا

دگرگونی چشمگیر تویوتا C-HR توسط والد اینترنشنال

برخی کراس اوورهای کامپکت به خاطر اینکه چیزی بیش از یک هاچبک بزرگ نبوده و ارتفاع بیشتری از سطح زمین دارند مورد انتقاد قرار می‌گیرند.


این موضوع در زمانی که تیونرها تصمیم می‌گیرند تا کیت‌های بدنه و رینگ‌های چشمگیر روی چنین خودروهایی نصب کرده و ارتفاع خودرو را به زمین نزدیک‌تر کنند بیشتر خود را نشان می‌دهد. یکی از این پروژه‌ها که به خوبی موارد یاد شده را نشان می‌دهد تویوتا C-HR تیون شده توسط کمپانی تیونینگ والد اینترنشنال است.


این خودرو کمی گیراتر از قبل بوده زیرا دارای سپرهای به‌روز شده در جلو و عقب، آپرون جلوی جدید، رکاب‌های جانبی کشیده‌تر و دیفیوزر عقب بزرگ‌تر می‌باشد.


این خودرو همچنین از ترمزهای بهتر و سیستم تعلیق اسپورت سود می‌برد و رینگ‌های جدید در الگوهای متفاوت با ابعاد ۲۲ اینچی تکمیل کننده پروژه ظاهری والد اینترنشنال هستند.


این تیونر دو نسخه از C-HR سفارشی را معرفی کرده است. درحالی‌که نسخه اولی دارای رینگ‌های متفاوت می‌باشد اما مدل دومی دارای بدنه‌ای دو رنگ با پوشش سبز مات در اکثر بخش‌ها و عناصر مشکی بکار رفته در سقف، ستون‌ها و دیگر قطعات بدنه است.


این تیونر همچنین چندین تریم به‌روز برای کابین تدارک دیده و از کف‌پوش‌های جدید با برند والد اینترنشنال و پدال‌های آلومینیومی سود برده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. بهراد

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (753 ديدگاه)

    ماشین ظاهرش عالیه
    موتورش تو ذوق میزنه
    اگه یه موتور 2500 تا 3200 توربو روش بود عالی میششد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. T.H.M

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (571 ديدگاه)

      داداش کشکی که نیستش. هر چیزی حساب کتابی داره. خودروها کلاس بندی شده هستند. این ماشین تو کلاس کراس اوور ساب کامپکت هستش. موتور 2500 تا 3200 توربو برای این کلاس؟؟؟!!!!!!!!! اولا که هیچ کدوم از رقباش هم همچین موتوری ندارن. ضمن اینکه اگه چنین موتوری هم بذاره روش قیمتش خیلی بیشتر میشه که منطقی نیس.منم قبول دارم با این ظاهر زیبا و جذاب اگه موتور یه مقدار قوی تری داشته باشه خیلی خوب میشه ولی نه دیگه تا این حد. به نظرم موتور جدید 2 لیتری تنفس طبیعی تویوتا که حدود 170 اسب بخار داره و رو ماشینی مثل کرولا هاچ بک جدید هم نصب خواهد شد، خیلی خوب و منطقی و کافیه براش. امیدوارم برای سال های بعد این موتور رو روش بذارن که احتمالش زیاد هستش. حداقل برای بازاری مثل آمریکا.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. بهراد

        ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (537 ديدگاه)

        برای شما سفارش می کنم موتور 2 لیتری بزارن با 170 اسب.

        موتور 2500 تنفس طبیعی برای کلاس متوسط و در گرونترین نسخه 3200 توربو روش بزارن فروشش تغییر میکنه یکم واضح تر بخون.

        موتور 1.2 توربو و حتی 1600 توربو هم دیدیم که تو آمریکا کولاک میکنه

        یبار موتور nissan gtr روش گذاشته بودن اونم محشر شده بود ولی زیادیه، پس 3200 توربو از سرشم زیاده ولی اگه کسی بخواد چی؟شما میگی دفعه ی بعد 2 لیتری میزنم برات؟ آخه الان با 1.2 راه میره این؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. NAVID۰۰۹۸

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    Chr فقط نیاز به یک موتور و گیربکس قوی داره . و اِلا که خوده ماشین ظاهر توپی داره و دست به ظاهرش نزنید بهتره ولی رینگ و لاستیکش عوض بشه ، بهتر میشه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حمید

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    هیبریدش بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Afg

    ۲۳ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (497 ديدگاه)

    ماشین قشنگیه فقط موتورش کمی ضعیفه چون استایل خودرو اسپرت و جوان پسنده باید موتور قویتر روش میزاشتن .البته اینم از اون کارای تویوتاست که حرص ادمو در میاره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا