تویوتامیتسوبیشی

دوئل تویوتا لندکروزر پرادو و میتسوبیشی پاجرو اسپرت

مرحلهٔ مقدماتی، گروه نوزدهم، شاسی‌بلندهای آفرودی، دوئل دوم

نتایج دوئل قبلی بین جیپ رانگلر و سوزوکی جیمنی

مجموع آراء: ۱۳۶۵

آراء جیپ: ۱۰۳۶

آراء سوزوکی: ۳۲۹

پیروز دوئل: جیپ رانگلر با کسب ۷۶ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه

جیپ رانگلر

سوزوکی جیمنی

جیپ رانگلر

میتسوبیشی پاجرو اسپرت

تویوتا پرادو

؟

مرسدس بنز G کلاس

لندروور دیفندر

؟

فورد برانکو

تویوتا فورانر

؟

میتسوبیشی پاجرو اسپرت

تاریخ معرفی: آگوست ۲۰۱۵

امتیاز از اتو اکسپرس: ۲.۰ از ۵

امتیاز از اتوکار: ۳.۰ از ۵

فروش سال ۲۰۱۹ در اروپا: ۵۵۱ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۰ در اروپا: ۹۰ دستگاه

گارانتی: ۵ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: توانایی‌های آفرود بالا، فضای کافی برای هر هفت سرنشین حتی صندلی‌های ردیف سوم، تجهیزات خوب

نقاط منفی: کیفیت رانندگی ضعیف و ناامیدکننده، سواری ناراحت، مصرف سوخت بالا

چکیده: هرچند پاجرو اسپرت یک اس‌یووی هفت‌نفرهٔ توانمند است که آفرود خوبی دارد اما تقریباً از همه لحاظ در پس رقبای خود قرار می‌گیرد

تویوتا لندکروزر پرادو

تاریخ معرفی: اکتبر ۲۰۰۹

امتیاز از اتو اکسپرس: ۳.۰ از ۵

امتیاز از اتوکار: ۳.۵ از ۵

فروش سال ۲۰۱۹ در اروپا: ۶,۳۵۹ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۰ در اروپا: ۴,۴۸۹ دستگاه

گارانتی: ۵ سال یا ۱۶۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: کیفیت ساخت چشمگیر، آفرود خیلی خوب، کابین جادار، قابلیت اطمینان افسانه‌ای

نقاط منفی: قیمت گران تیپ‌های بالایی، فضای بار اندک با هفت صندلی، سواری و هندلینگ ضعیف

چکیده: تویوتا لندکروزر افسانه‌ای توانایی‌های آفرود بسیار عالی و قابلیت اطمینان فوق‌العاده‌ای دارد، بسیار ساده و کاربردی است و هنوز هم خودرویی ایده‌آل برای شرایط سخت است اما نسبت به رقبا قیمت بالاتری دارد

مقایسهٔ مشخصات فنی

میتسوبیشی پاجرو اسپرت

     تویوتا لندکروزر پرادو

پیشرانه ۲.۴ لیتری I4 ۲.۸ لیتری I4
تنفس توربودیزل توربودیزل
قدرت ۱۸۱ اسب بخار ۱۷۷ اسب بخار
گشتاور ۴۳۰ نیوتن متر ۴۵۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۶ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفرتاصد ۱۱.۰ ثانیه ۱۲.۷ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر/ساعت ۱۷۵ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۸.۵ لیتر ترکیبی ۹.۶ لیتر ترکیبی
تولید آلایندگی ۲۲۷ گرم/کیلومتر ۲۵۲ گرم/کیلومتر
ظرفیت باک ۶۸ لیتر ۸۷ لیتر
وزن ۲۱۰۰ کیلوگرم ۲۱۸۰ کیلوگرم
طول ۴,۷۸۵ میلی‌متر ۴,۸۴۰ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۸۰۰ میلی‌متر ۲,۷۹۰ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۵۰۰ لیتر ۱۲۰ لیتر
ظرفیت سرنشین ۷ نفر ۵ یا ۷ نفر
قیمت پایه بریتانیا ۳۱,۹۵۰ پوند ۳۲,۶۹۹ پوند
قیمت موردبررسی ۳۱,۹۵۰ پوند ۴۲,۳۵۰ پوند

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام شاسی‌بلند آفرودی لوکس را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۳ دیدگاه‌ها

  1. زیزیگولو

    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (4781 ديدگاه)

    ای کاش تو این دوئل لکسوسم بود

    موافقم 13
    مخالفم 10
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (10179 ديدگاه)

      آخه چیکار به لکسوس داره !!!
      پرادو یه موجودیت عجیبی داره که مگه میشه دوستش نداشت !
      هر زمانی پرادو میبینم فرقی هم نداره چه نسلی باشه ، انگاری همین الان دیدمش و لذت میبرم از وجود این خودرو !
      اگر بخوام خودرویی را نام ببرم در ایران که همه‌چیز تمام باشه ، اون خودرو قطعاً تویوتا پرادوست که تمام سلایق مختلف از باکلاس‌ها تا آفرودرها را پوشش میده هم برای شهر و هم برای سفر و بیابان !

      اون لکسوسی که شما مد نظرتون هست ، GX هست که همین پرادو هست با نون اضافه و جینگیلی‌پینگیلی که متاسفانه وارد نشد .

      موافقم 11
      مخالفم 4
      1. محمد رستمی نژاد

        ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (1180 ديدگاه)

        آره
        تویوتا خیلی لوکس هست.
        You are very good

        موافقم 3
        مخالفم 10
        1. فرشاد

          ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (1107 ديدگاه)

          همش حس میکنم از سایت رقیب پدال اومدی جو کامنتا رو بهم‌بزنی

          موافقم 10
          مخالفم 3
      2. taha malek

        ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (914 ديدگاه)

        بله در ایران حرف شما درست ولی در بازاری مثل امریکا فک کنم انتخاب های بهتری باشه الان مشکل افرودر های ژاپنی موتور که همشون قدیمی و پر مصرفا
        وخوب از این موتور های قدیمی سود زیادی میبرن چون فقط سوده و نیاز به توسعه موتور ندارن و خوب ارزان و پر سوده قیمت هاشون هم کمی از افرودر های مدرن نداره

        موافقم 4
        مخالفم 6
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (10179 ديدگاه)

          کاربر taha malek عزیز
          با شما هم موافقم هم مخالف !

          چون درسته ، بحث من در ایران هست و با شما موافقم .
          اما مخالفم از آن جهت که تویوتا فلسفه‌ی ساخت خودروهایش اول کم‌استهلاکی و اطمینان بالا به همراه کیفیت بالا هست که خریدار وقتی تویوتا انتخاب میکند یعنی میداند که چرا پول برای خریدش داده !

          اگر غیر از این بود که همه‌ی ما میدانیم خودروهای آلمانی رانندگی لذت‌بخش و حال زیادی دارند یا آمریکایی‌ها ظاهر پرابهت و قدرت موتور بالایی دارند !

          بارها گفتم ، اگر روزی مهاجرت کنم به آمریکا ، احتمالاً آلمانی سوار شوم و با لیز کردن خودروها از آن‌ها هم استفاده ببرم و هم لذت !
          اما میبینیم در خود آمریکا تویوتا پرفروش هست چون همه که دنبال لذت نیستند !

          در دنیای امروز مردم دنبال این هستند که بیشتر پول save کنند و جوری خرید میکنند که کمترین استهلاک را در خودروها داشته باشند و چی بهتر از تویوتایی که خودش را در عمل ثابت کرده !
          و اگر نه معلومه که سواری و لذت یه شورولت کاپریس دهه ۸۰ یا ۹۰ بالاتر از کمری یا آکورد هست !

          اما در حال حاضر میبینیم که حتی شورولت یا فورد و باقی خودروسازان از پس فروش بالای سدان و کراس‌اوور ژاپنی بخصوص تویوتا بر نمی‌آیند اما در پیکاپ چون فلسفه‌ی ساختش متفاوت از استهلاک کم هست هنوز پرچمدارند !

          در کل پرادو در ایران گل سرسبد suv‌هاست که نه به بزرگی لندکروزر هست و نه به کوچکی کراس‌اوورها ، و برای همین گزینه‌ی خوبیه انتخابش در رنج قیمتی‌ای که دارد .

          موافقم 4
          مخالفم 0
        2. Amirreza

          ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (2724 ديدگاه)

          آقا نوید به نظر من در بازار ایران به دلیل قیمت بالای خودروهایی که در جهان به اسم خودروهای اقتصادی فروخته میشن ( مثل کمری ) تویوتا در ایران ارزش خرید کمتری نسبت به بازار های خارجی داره ( نسخه های صفر ) چون تویوتا های پایه مثل کمری به عنوان یک خودروی اقتصادی بینظیر هستن و استهلاک پایینی دارن ولی چون این رده خودروها در ایران تقریبا لوکسن کمری نمیتونه به عنوان یه خودروی لوکس خودشو نشون بده و اولویت های دیگه ای بوجود میان مثل آپشن و قدرت موتور که همین باعث میشه که خیلی از مردم بجای کمری برن تالیسمان یا یک خودروی دیگه بخرن . البته من کمری رو به عنوان یک مثال قرار دادم وگرنه خودروهای دیگه ی تویوتا در ایران هم تا حدودی به همین سرنوشت دچار شدن ( بجز پرادو و لند کروز ، چون رقیبی در ایران با این مشخصات نداشتن )

          موافقم 1
          مخالفم 1
        3. احمد اچ

          ۱۲ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (1 ديدگاه)

          باید خدمت شما عرض کنم که تویوتا ببشترین محبوبیتش به خاطر همین کم استهلاک بودن و اطمینان بالای در خارج جاده ها و افرود و کیفیت بالای قطعات هستش که کل دنیا عاشق این تویوتا شدن هیچ وقت هم قدیمی نمیشه در بازار امریکا و کانادا تویوتا کرولا و پریوس راو4 و فورانر و تاکوما و کمری جزو پرفروشترین ها هستن به خاطر همین ویژگی هایی که بالا گفتم شما نگاه کنید برای خودرو های نظامی و خودرو های خارج جاده ای و افرودی و کاری همیشه تویوتا اولین گزینه بوده حتی در کشور هایی که بسیار ثروتمند هستن یا خودشون خودرو ساز های عالی دارن فقط به خاطر اطمینان افسانه ای که تویوتا همیشه اونو حفظ کرده پس بدون اطلاع خواهشا نظر ندید

          موافقم 1
          مخالفم 0
        4. Afg

          ۸ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (497 ديدگاه)

          در قسمت موتور تویوتا از ۱۰ موتور برتر آفورد جهان پنج موتورش تویوتاست

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. زیزیگولو

        ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (4781 ديدگاه)

        آره نوید پرادو در جای خودش خیلی عالیه ولی من عاشق لکسوسم و ترجیح میدادم لکسوس باشه

        موافقم 4
        مخالفم 0
    2. مزدا

      ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (2033 ديدگاه)

      پاچرو پرستیژ سابق رو نداره

      موافقم 3
      مخالفم 0
      1. زیزیگولو

        ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (4781 ديدگاه)

        کلاً برند میتسوبیشی خیلی از گذشته خودش فاصله گرفته و خیلی افت کرده

        موافقم 3
        مخالفم 0
  2. R@m!n

    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    اول از همه یه تشکر کنم وبسایت های منبع رو عوض کردین. نمی دونم تو دوئل های دیگه هم اینطوری هست یا نه در کل امیدوارم اینطور باشه.

    راجب این دوئلم بنظرم این ماشین لایق اسم پاجرو نیست و اوضاع نابسامان میتسوبیشی تو این ماشین مشخصه. بنظرم پرادو ماشین کاملا برتری هست تو این رقابت.

    موافقم 10
    مخالفم 0
  3. محمد رستمی نژاد

    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1180 ديدگاه)

    چرا در قسمت ویژگی های منفی هر دو خودرو ، کمبود امکانات ذکر نشده .
    و در قسمت ویژگی های منفی پرادو جان از سن وحشتناکی که این ماشین دارد هیچ نگفته شده و از سالخورده بودن آن.
    همچین هم فکر نکنم کیفیت ساخت بسیار بالایی داشته باشه پرادو جان .
    ولی در باره قابلیت اطمینان موافق هستم که بالاست ، البته باز هم دلیل ساده ایی دارد که قابلیت اطمینان بالاست که نمیگم دعوا نشه بین جناحین.

    موافقم 3
    مخالفم 9
    1. محمد رستمی نژاد

      ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1180 ديدگاه)

      در کل خرید هیچ کدوم منطقی نیست.

      موافقم 3
      مخالفم 8
      1. ""new ""RAMIN

        ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (2380 ديدگاه)

        محمد رستمی نژاد. بیا به عکس با کیفیت تر از این 2 تا خودرو از داخلش وجود داره.
        اصلا کیفیت… ??
        http://www.salehcars.com/storage/products/in_603d1d0eb35391614617870.jpg

        http://www.salehcars.com/storage/products/in_6049d353c70531615450963.jpg
        ???
        این مدل میتسوبیشی سال 2015 عرضه شد. خداوکیلی کیفیت رو ببین…
        اینم شد کیفیت اخه.

        حالا باز پرادو یه چیزی. برای سال 2009 هست. ولی کیفیت میتسوبیشی خیلی رو مخ راه میره. البته پرادو 2009 چراغ هاش اینجوری نیست. 2012 یه فیس لیفت شد فکر کنم.

        البته آفرود ها لوکس نیستن. ولی باید کیفیت درست و حسابی داشته باشن
        همش پلاستیک خشک هست. ?

        موافقم 1
        مخالفم 4
        1. mahan

          ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          چرا مثلث میگی مومن!عکس لندکروز رو گذاشتی نه پرادو!خدایی یک چک برات بنویسم و یک بلیط برات بگیرم دست میکشی.
          کل حرفات هم غلطه ولی حوصله ای برای توضیح نیست.چرم رو نمیبینی اره همش پلاستیک خشک!بعد اخه می خوای تشخیص بدی کدوم کیفیت داره یا نه اسکرین رو لمس می کنی!!!بعد برای اینکه بگی پرادو بی کیفیته حتما باید بنز سوار شی نه چانگان!
          ….اگه جناب عالی دوتا رنجروور و جگوار و بنز و بی ام و و پورشه مینشستی دیگه خدارو شاکر نبودی

          موافقم 5
          مخالفم 0
        2. Amirreza

          ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (2724 ديدگاه)

          آخه چطور از رو عکس کیفیتو تشخیص میدی ، از رو عکس ممکنه کیفیت داخل تیگو ۷ از بنز بهتر باشه ولی تو واقعیت خیلی فرق داره

          موافقم 3
          مخالفم 0
      2. RezaRs

        ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (1613 ديدگاه)

        شما تو خوزستان زندگی میکنی و ایران و با توجه به شرایط اونجا خودتم میدونی منطقیه چی می خوای بیلری تعمیر کارش و قطعش ریخته باشه و کم استهلاک ؟ کافیه برا ایران

        موافقم 4
        مخالفم 2
    2. بهنام

      ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (984 ديدگاه)

      شما با حدس زدن کیفیت یه خودرو رو متوجه می شید ؟
      پرادو زمانی که ده سال از ساختش گذشت و به صورت روزمره استفاده شد باید با رقیبش مقایسه بشه تا متوجه بشید چه کیفیت ساختی داره و این که پرادو اگه فول باشه از نظر امکانات هیچی کم نداره پرادوهایی که وارد ایران شدن در نسخه انرود هم رادار جلو دارن هم دوربین زیر آینه که دوربین 360 چهار پنج ساله رواج پیدا کرد ولی پرادو از 2010 این آپشن رو داشت
      چیزای دیگه مثل گرمکن و صندلی برقی و … آپشن خاص حساب نمیشن و اکثر خودرو ها دارن
      تعلیق بادی پرادو هم تو نسخه انرود از قلم انداختم و …
      میخوام بگم تو سال 2010 آپشن های که داشت واقعا فقط تو خودروهای لوکس پیدا می شد که پرادو جز خودروهای لوکس محسوب نمیشه
      پس نگین کم آپشن

      موافقم 2
      مخالفم 0
  4. امیر

    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (606 ديدگاه)

    میتسوبیشی که افتضاحه پرادو با اینکه سنش بالاست ولی خیلی هنوز با ابهت و قشنگه.
    ولی من به هیچ کدوم رای ندادم. بین شاسی بلند های مخصوص آفرود دیفندر و جی کلاس و جیمنی

    موافقم 2
    مخالفم 3
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      پس رنگلر که سلطان این کلاسها کشکه؟جیمنی هم به لطف رنگلر شوت شد لای باقالیا…
      به شخصه از همین الان مطمئنم رنگلر برنده این کلاسه…
      این خط اینم نشون ببینید کی گفتم…

      موافقم 6
      مخالفم 3
      1. علی turbo s

        ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (279 ديدگاه)

        بودن جی کلاس تو این گروه مثل این میمونه که پروفسور سمیعی بره بشینه کلاس دوم ابتدایی .
        بابا چرا خدای ماشین هارو انداختین تواین گروه٬فقط اینه بغل هاش هم‌ قیمت جیمنی (بااحترام کامل به جیمنی)
        اگه هم میخاین براساس افرود میخاین قضاوت کنید که یه کانال اسپانیایی تو یوتیوب پیشنهاد کردم که افرود برگزار میکنه.
        G350همه رو لوله کرده حتی یکی از مدل های یونیماگ رو.
        اقا رامین هم گفتن که راننده بسیار کازبلد بود.
        دقت کنین g350d تو اون کانال حضور داره یعنی کار به g550وg63نرسیده.

        موافقم 2
        مخالفم 1
        1. Amirreza

          ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (2724 ديدگاه)

          گروه بندی اصلا درستی نیست ، آخه چطور حساب کردین که جی کلاس و جیمنی میتونن با هم رقابت کنن که گذاشتینشون توی یه گروه ?

          موافقم 0
          مخالفم 0
  5. Amirreza

    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    بدون شک پرادو چون هم ظاهرش قشنگتره هم برندش بهتره ، هم آفرودش بهتره ، هم از یه غربیلکی که طراحیش از کمری گرندم قدیمیتره استفاده نمیکنه . میتسوبیشی خیلی برند ضعیفی شده ، از لنسر اوو رسیده به نیسان جوک هایی در ابعاد مختلف

    موافقم 2
    مخالفم 4
    1. Amirreza

      ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (2724 ديدگاه)

      برنده این کلاسم بدون شک g کلاسه و اصلا شکی توش نیست

      موافقم 1
      مخالفم 6
      1. porsche

        ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (749 ديدگاه)

        ?

        موافقم 1
        مخالفم 3
      2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        شما رنگلر رو نمیبینی؟رنگلر خدای این کلاسه،ماشینی که پایه گذار آفرود بوده، شک نکن رنگلر برنده ست…

        موافقم 5
        مخالفم 3
        1. BenzSLR

          ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (1962 ديدگاه)

          نه جی کلاس

          موافقم 2
          مخالفم 4
        2. سهند

          ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (662 ديدگاه)

          جی کلاس خیلی بهتره

          موافقم 2
          مخالفم 2
        3. taha malek

          ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (914 ديدگاه)

          صد درصد
          g class

          موافقم 2
          مخالفم 3
        4. Amirreza

          ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (2724 ديدگاه)

          آقا آبتین خدایی قبول کن ماشین فوق لوکسی مثل جی کلاس رقیب نداره ، آخه چطور رنگلرو میخواین باهاش مقایسه کنین ، یکم منطقی فکر کنید لطفا

          موافقم 0
          مخالفم 1
        5. Amirreza

          ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (2724 ديدگاه)

          پایه گذار این کلاس لندروور های اولیه بودن نه رنگلر

          موافقم 0
          مخالفم 1
        6. Amir Machine

          ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (1201 ديدگاه)

          چی میگی عزیز برا خودت؟
          خود دیفندر از جیپ الگوبرداری کرد و ساخته شد، بعد پایه‌گذار کلاس آفرودی‌ها لندروور بوده؟
          بدون هییییچ شکی پدر همه SUVهای دنیا جیپه

          موافقم 1
          مخالفم 0
        7. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          درود آقای امیرماشین،دوستانی که خودشونو به اون راه زدن برن اون قسمتی که هموند با یه دیفندر دو موتوره از یه سد بالا می‌رفت اونم همش با فتوشاپ برن توجه کنن که خود هموندِ عشق دیفندر میگه اون بابایی که دیفندر رو طراحی کرد یه جیپ هم توی گاراژش داشت،و درواقع دیفندر رو بچه ی جیپ میدونست…
          یه قسمت دیگه که توی تخت گاز جدید(مال همون استودیوی بی بی سی اما مجریاش عوض شدن)هم بود که یه مقایسه بین جیپ و لندروور زمان جنگ انجام داد که توی همش جیپ برنده شد،چه تو سرعت و چه تو آفرود و چه تو مسافرکشی با اون خانومه!😂
          درکتون میکنم،حقیقت سخته،آیا چه قبول کنید چه نه جیپ سلطان آفروده و سلام،حالا هی زور بزنید بگید جی کلاس مثل سمیعی میمونه! اگه جی کلاس آقای سمیعیه،جیپ ابن سینای این کلاسه!

          موافقم 2
          مخالفم 0
  6. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    هیچکدوم رو نمیپسندم،تویوتا که انگار مال عهد بوقه مثل ایران خودرو یه چراغ و سپر با یه غربیلک فرمون عوض کرده یه مانیتور بزرگتر هم گذاشته،میتسوبیشی هم دریک کلام آشغاله،از تعداد فروششون هم مشخصه ماشین های قدری نیستن جفتشون،اما بصورت حداقلی پرادو بهتره…

    موافقم 3
    مخالفم 6
  7. شاهرخ

    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (338 ديدگاه)

    هر دوتاشون به شدت بی کیفیت بی آپشن قدرت آنچنانی هم ندارن
    هیچ کدوم به درد آفرود نمیخورن
    ماشین آفرودی باید یه چیزی مثل جیپ باشه اون تعلیق اون شاسی اون قدرت اون طراحی آفرودی

    موافقم 2
    مخالفم 1
  8. بهنام

    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (984 ديدگاه)

    پرادو عالیه ?
    اینقدر شاسی و قابلیت افرود خوبی داره که تونسته 11 سال روی خط تولید بمونه و فروشش هم حفظ کنه
    منتظر نسل جدیدشم ?

    موافقم 5
    مخالفم 1
  9. FARAZ

    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (53 ديدگاه)

    قطعا پرادو

    موافقم 2
    مخالفم 1
  10. محمد مختاری آذر

    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    از نظر طراحی قطعا میتسوبیشی پاجرو

    موافقم 2
    مخالفم 0
  11. mahan

    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    نظر منو که میدونید لازم نیست بگم.هرچند که تو پست اخرین پاجرو درست وحسابی گفتم.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  12. آرین

    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (444 ديدگاه)

    پاجیرو عموما مشخصات بهتری داره و قیمت بهتری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. Yankee boy

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (11 ديدگاه)

    منم احساس میکنم که پاجرو از اصالت خودش فاصله گرفته و یه جورایی شخمی شده. البته که میتسوبیشی برند قابل احترامی هست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا