تویوتا

سرمایه‌گذاری هنگفت تویوتا در کمپانی چینی DiDi

تویوتا اعلام کرد مبلغ قابل‌توجه ۶۰۰ میلیون دلار را در کمپانی اشتراک سواری چینی با نام DiDi سرمایه‌گذاری خواهد کرد. این خودروساز ژاپنی همچنین به تأسیس جوینت ونچری با DiDi و گک تویوتا موتور اشاره کرده است.


اولین خبر مربوط به همکاری تویوتا با DiDi در ژانویه‌ی سال ۲۰۱۸ یعنی زمانی که این دو شرکت روی سرویس‌هایی با استفاده از تکنولوژی تویوتا و به منظور حمل‌ونقل اشتراک سواری همکاری کردند اعلام شد.


تویوتا در جدیدترین بیانیه‌ی خبری خود اعلام کرده به دنبال ایجاد کمپانی اشتراک سواری کاراتر و باکیفیت‌تر بوده و با همکاری شریک چینی به دنبال گسترش سرویس‌های ارتباطی متنوع بر پایه‌ی پلتفرم سرویس‌های MSPF در زنجیره‌ی ارزش‌افزوده‌ی خود شامل مدیریت خودرو، نگهداری، بیمه و پیشنهاد‌های مالی می‌باشد.


معاون بخش سرویس‌های ارتباطی تویوتا دراین‌باره می‌گوید:

از اینکه ما در حال گسترش همکاری‌های خود هستیم خوشحالم. DiDi از تکنولوژی‌های ارتباطی و نسل بعدی خودروهای الکتریکی تویوتا استفاده خواهد کرد. در آینده ما با DiDi برای توسعه‌ی سرویس‌های جذاب‌تر، ایمن و با امنیت بالا برای مصرف‌کنندگان چینی همکاری خواهیم نمود.

معاون ارشد کمپانی DiDi نیز افزوده است:

شرکت ما برای رسیدن به اهداف حمل‌ونقل هوشمند و با انرژی‌های جدید متعهد است. ما به دنبال ترکیب کردن تجارب DiDi با تکنولوژی‌های ارتباطی تویوتا به منظور ساخت نسل بعدی چارچوب حمل‌ونقل هوشمند برای شهرها هستیم.

این شرکت چینی با تعداد دیگری از خودروسازان همچون فولکس‌واگن، رنو-نیسان، فاو، دانگ فنگ و گک نیز همکاری‌های تکنولوژیک دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا