تویوتا

خبری از تویوتا راو فور TRD Pro نخواهد بود!

تویوتا سکویا TRD Pro در نمایشگاه خودروی شیکاگو معرفی و باعث گسترش سبد محصولات آفرود این خودروساز شد. این سبد از خودروهای تاکوما، توندرا، فور رانر و اکنون از سکویا تشکیل شده است؛ اما انتظار نداریم که پنجمین عضو این خانواده هم به این زودی‌ها پدیدار شود چراکه تویوتا اعلام کرده نشان TRD Pro تنها مختص خودروهایی با ساختار بدنه روی فریم است و بنابراین خبری از راو فور TRD Pro نخواهد بود.


جک هالیس معاون رئیس تویوتا می‌گوید:

تویوتا TRD Pro فقط مختص خودروهای بدنه روی فریم است. ما نسخه‌های TRD را برای خودروهای توانایمان معرفی کرده‌ایم اما خب فکر می‌کنم راو ۴ این‌گونه نخواهد بود.


نسخه‌ی خشن‌تر راو فور TRD در نمایشگاه شیکاگو به همراه سکویا TRD Pro، تاکومای فیس لیفت و لندکروزر سفارشی معرفی شد. با رینگ‌های ۱۸ اینچی جدید و لاستیک‌های فالکن، بدنه‌ی دو رنگ و سیستم تعلیق سفارشی، تویوتا راو ۴ TRD به اندازه‌ی کافی خشن و سرسخت است. این را هالیس می‌گوید:

خریدارانی هستند که بخش اعظم وقت خود را در جاده‌ها می‌گذرانند. من فکر می‌کنم آن‌ها کمی خواهان رانندگی سبک و بی‌دردسر بوده و البته راو فور TRD گزینه‌های پیش روی آن‌ها را گسترش می‌دهد.


تویوتا راو فور TRD از چند ماه آینده عرضه خواهد شد. البته این خودرو گران‌تر از مدل ادونچر ۲۳۹۰۰ دلاری خواهد بود. تویوتا در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری از این خودرو را منتشر خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. یانکی

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    تو این سیستما میتونه از جیپ الگو بگیره که کوچکترین کراس اورشم که رنگید باشه نسخه تریل هاوک داره.ارتفاع بیشتر.قفل دفرانسیل.زیربندی محکمتر.لاستیک مخصوص.چندین حالت رانندگی حتی صخره.جالبه که گیربکس 9 دندش تو شرایط عادی از دنده 2 شروع میکنه و از 1 استفاده نمیکنه ولی وقتی میره برا آفرد دنده 1 میشه کمک سنگین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ایمان

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (3895 ديدگاه)

    در حد و اندازه پیوستن به خانواده TRD PRO های تویوتا نیست چون SUV با کراس اوور خیلی تفاوت داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    در you tobe نسل جدید راو۴ را پیگیری میکنم و چه استقبالی اَزَش کردن ، بخصوص در روسیه ، کانادا و آمریکا .
    مطمئنم باز هم رکورد فروش خودش را میشکونه و به صَدرنشینی خودش با قدرت ادامه میده .

    اما نظر شخصی من اینه که راو۴ مدل ۲۰۱۷ زیباتر و ماندگار تر هست به مانند کمری اتاق سال ۲۰۰۷ ، اما نسل جدید از داخل بسیار زیبا و به لکسوس شبیه تر شده .
    خرید راو۴ TRD به چه کاری میاد وقتی که این خودرو و کلاً کراس اوور به درد آفرود نمیخورند و فقط سیستم چهارچرخ و شاسیه بلندتر باعث میشه شما جایی بتونین برین که سدان نمیتونه بره ، فقط همین و یا در ترافیک به سبب ارتفاع بیشتر خسته نشید و لذت ببرین?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مزدا

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (2034 ديدگاه)

    کابینش که خیلی قشنگ شده از جمله با دسته دنده اش حال کردم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا