تویوتا

فراخوان تویوتا هایلوکس برای تعمیر باتری

تویوتا تعداد ۳۹۷۵۴ دستگاه از هایلوکس های تولید شده بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ را به دلیل نگرانی‌ها درباره‌ی نصب کیت باتری کمکی و ایجاد آسیب به علت لرزش‌ها فراخوان می‌کند.


طبق گفته‌های این کمپانی ژاپنی، هایلوکس های مجهز به پکیج Genuine Accessory شاید به علت نصب نامناسب کیت باتری با آسیب به کف گلگیر جلوی سمت چپ مواجه شوند. در زمانی که خودرو در زمین‌های ناهموار حرکت کند احتمال جابجایی باتری به دلیل لرزش‌ها وجود دارد.


اگر این موضوع رخ دهد شاید باتری جابجا شده و با سیم‌های اطراف پیشرانه تداخل ایجاد کند. این موضوع می‌تواند باعث آسیب به این بخش‌ها شده و شاید چراغ‌های هشدار در پشت آمپر روشن شود. حتی احتمال بروز آسیب‌های بیشتر برای پیشرانه نیز وجود دارد.

2016 Toyota Hilux
تویوتا می‌گوید حدود ۱۵۰۰ کیت باتری کمکی تا ژانویه‌ی ۲۰۱۷ فروخته شده و بدین ترتیب تنها حدود ۳۹۷۰۰ دستگاه خودرو نیازمند بازرسی نمایندگی‌ها خواهند بود.

شاخه‌ی استرالیای تویوتا در اطلاعیه‌ای گفته است: “تویوتای استرالیا پیامی را به تمامی مالکان خواهد فرستاد بنابراین آن‌ها می‌تواند به هر نمایندگی تویوتا که مایل هستند مراجعه کنند.

اگر هایلوکس مالکان دارای کیت باتری کمکی است، بازرسی اولیه برای تأیید وضعیت مطلوب مکان کیت یاد شده انجام خواهد شد و اقدام متقابل در روز بعدی انجام خواهد شد.”

2016 Toyota Hilux
با مالکان خودروهای یاد شده از طریق ایمیل تماس گرفته شده و به آن‌ها توصیه خواهد شد به نمایندگی محلی خود مراجعه کنند تا خودروی بازرسی شده و قطعات جایگزین در زمان مقتضی نصب شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. wolf

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (59 ديدگاه)

    گوشه ای از سخنان بزرگان:::::
    هیوندای فراخوان میدهد…………آشغال میسازد
    تویوتا فراخوان میدهد……………این یعنی احترام به مشتری
    .
    فقط همینو میدونم تا این تفکرات رو ما هنوز داریم نباید توقع ماشین خوب داشته باشیم همین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امپراتور لامبورگینی

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      از این بزرگان در پدال خیلی زیاد داریم !!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. SRT VIPER

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    ایکاش تو ایران بجز هایلوکس
    میتسوبیشی پی‌کاب
    مزدا بی تی
    ایسوزو دی مکس نسل جدید
    هم عرضه میسدند چون نمایندگی رسمی تو ایران دارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Ahmad

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1170 ديدگاه)

    این یکی دیگه شامل حال ما ایرانی ها میشه.چون طرفداران پر پا قرص هایلوکس هستند.و تعداد هایلوکس های فرو خته شده تو ایران چشمگیره.با وجود نمایندگی ایرتویوتا الان وقتشه به مشتریان ایرانی هم فراخوان بدن.
    در ضمن این تویوتا جدیدا خیلی داره فراخوان میده.اگه یه نمونه تولیدی رو چند ماه در چندین مرحله مختلف البته قبل از فروش تست کنن به ایرادش پی میبرن و لازم نیست اینهمه ضرر بدن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. یاس ی

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    راجع به هایلوکس 2016 به بالا نکته جالب اینه که 99% ورودیهای بلوچستان با سپر استیل وارد شده، جدیدا من چندتایی دیدم که با سپر نمونه استرالیایی وارد شده، نیروهای انتظامی هم سپر پلاستیکی دارن !!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا