تویوتا

قیمت‌گذاری تویوتا توندرا، 4 رانر و لندکروزر مدل سال 2021

تویوتا جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری و تغییرات مدل سال ۲۰۲۱ سه محصول آفرود خود را اعلام کرده است. همچنین برخی مدل‌های سفارشی برای خودروهای ۴ رانر، لندکروزر و توندرا نیز در راه است.

تویوتا لندکروزر

کمترین تغییرات در لندکروزر ۲۰۲۱ رخ داده است. دوباره سر و کله مدل سفارشی هریتیج ادیشن در این مدل پیدا شده و مشتریان می‌توانند این خودرو را به سه ردیف صندلی سفارش دهند درحالی‌که مدل سال پیش فقط با دو ردیف صندلی عرضه شده بود. این خودروی سفارشی همچنین در مدل ۲۰۲۱ با دو رنگ بدنه نقره‌ای متالیک و خاکستری مگنتیک نیز عرضه شده است.

نام خودرو

قیمت (دلار)
لندکروزر پایه

۸۵۵۱۲

لندکروزر هریتیج ادیشن

۸۷۸۴۵
لندکروزر هریتیج ادیشن با آپشن سه ردیف صندلی

اعلام نشده

 

اما تویوتا ۴ رانر ۲۰۲۱ نیز به‌روزرسانی‌هایی را در مدل TRD Pro تجربه کرده و یک مدل سفارشی جدید با نام تریل نیز معرفی شده است. تمامی مدل‌های این شاسی‌بلند توانا دارای چراغ‌های جلو و مه شکن‌های LED به‌صورت استاندارد هستند.

مدل جدید تریل با تریم SR5 شروع می‌شود و از مواردی همچون تریم ظاهری مشکی، چرخ های TRD آفرود و سبد بار روی سقف سود می‌برد. مشتریان می‌توانند این خودرو را با رنگ‌هایی همچون سبز نظامی، میدنایت بلک و سفید سفارش دهند.

تویوتا قبلاً تغییرات ۴ رانر TRD Pro مدل ۲۰۲۱ را اعلام کرده است. این خودرو هم‌اکنون با رنگ جدید سبز لونار راک در دسترس بوده و از رینگ‌های مشکی و لاستیک‌های نیتو ترا سود می‌برد.

نام خودرو

قیمت (دلار)
۴ رانر تریل ادیشن تک دیفرانسیل

۳۸۳۱۵

۴ رانر تریل ادیشن دو دیفرانسیل

۴۰۱۹۵
۴ رانر TRD Pro دو دیفرانسیل

۵۰۴۷۰

 

اما برسیم به توندرا ۲۰۲۱ که آن‌هم با نسخه‌های جدید تریل و نایت شید ادیشن در دسترس می‌باشد. مدل TRD Pro نیز به رنگ بدنه لونار راک مزین شده است.

مدل سفارشی تریل با تریم SR5 کرو مکس و پکیج ارتقایی SR5 آغاز می‌شود. این خودرو دارای جلوپنجره کرومی و نشان‌های مشکی است. مشتریان می‌توانند این پیکاپ را با رنگ‌های سبز نظامی، مشکی میدنایت و سفید سفارش دهند. در محفظه بار این پیکاپ یک محفظه ذخیره‌ای قفل شدنی وجود دارد که می‌توان از آن به عنوان کولر هم استفاده کرده است.

مدل نایت شید ادیشن نیز از جلوپنجره کرومی تیره سود می‌برد.

نام خودرو

قیمت (دلار)
توندرا نایت شید دو کابین تک دیفرانسیل

۴۳۳۹۰

توندرا نایت شید دو کابین دو دیفرانسیل

۴۶۴۴۰
توندرا نایت شید کرومکس تک دیفرانسیل

۴۴۲۵۵

توندرا نایت شید کرومکس دو دیفرانسیل

۴۸۳۰۵
توندرا تریل ادیشن کرومکس تک دیفرانسیل

۴۱۹۷۰

توندرا تریل ادیشن کرومکس دو دیفرانسیل

۴۵۰۲۰

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۰ دیدگاه‌ها

  1. PERSEPOLIS

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (19 ديدگاه)

    واقعا نمیدونم دلیل این اختلاف قیمت لندکروزر با 4رانر و سایر خودروهایی که توانایی آفرود دارن چیه

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (10183 ديدگاه)

      جداً برای خودم سواله چرا لندکروزر اینقدر گرانه و وقتی فکر میکنم ۱۰ سال پیش حتی با ارزش ریال ۱۰ سال پیش هم واقعاً در ایران ارزش خرید بالایی داشت ولی این روزها قیمتش شده حدود ۵ میلیارد در مدل ۲۰۱۳ که وقتی میبینم در آمریکا اینقدر گرانه ، یکمی مرحم دلم میشه .

      اما جایی خوانده بودم که مدیر بخش طراحی لندکروزر میگفت گرانی لندکروزر در باطن نهفته هست که از بهترین متریال و کران‌ترین آلیاژها ساخته شده که فقط با زدن آپش توانستیم ارزانش کنیم و اگر نه بالای ۱۰۰ هزار دلار در میامد و لندکروزر بیشترین توجه را در ارائه تکنولوژی‌های مختلف آفرودی گذاشته .

      شما فکر ببین چقدر این ماشین در بحث فنی با کیفیت و قدرتمنده که حتی خود عرب‌ها با تمام ثروتشون میان مثل ایران ماشینشون را فقط در بحث ظاهری فیس‌لیفت میکنند و نمیخواد که دوباره یه لندکروزر صفر بخرند و طبق گفته تویوتا ، لندکروزرهاشون حتی برای اورگان‌های دولتی که موارد پیمایششون بالای یک میلیون کیلومتر هست تا ۲۵ سال کار میده ، این شوخی نیست ، این نشون میده لندکروزر چرا اینقدر خواهان داره در نقاط مختلف جهان و در نمونه‌های کارکرده اینقدر مشتری داره .

      بخدا لندکروزر در ایران حتی از سرمایه‌گذاری در بورس طلا دلار همه بهتره ? ، آقا صفر مدل ۲۰۱۳ را دوسال پیش میخریدید ۷۰۰ میلیون ، همون لندکروزر بین نمایشگا‌هیا رَدوبدل میشه و سوارش هم نمیشن تا فقط خرید فروش بشه بین خودشان و حدود ۶ میلیارد شده و این در حالی بود که قبل عید ۴ میلیاردو پانصد میلیون بود .

      تو ایران ، محصولات تویوتا جنبه کاراییشون از دست رفته و جنبه دادوسِتَد پیدا کرده ، هایلوکس رفته بالای ۲ میلیارد ، خیلی مسخرست در حالی که یک روز سانتافه بود ۲۲۰ میلیون و هایلوکس ۱۷۰ میلیون و حالا همون سانتافه ۱ میلیاردو هفتصد و هایلوکس حدودای ۲ میلیاردو چهارصد .
      کلاً تمام محصولات تویوتا همین شکل هستند در دنیا حتی کانادا و آمریکا اما در ایران دیگه آخر آخر آخر شورشو در آوردن هستند که هر چی فکر میکنم میبینم اگر پولشم داشته باشم خدایی زوره خریدنش اما این فکر هم میکنم که اگر بخرمش بهترین سرمایه‌گذاریه و بیشترین ارزش افزوده را در آینده داره ، تازه سوارش هم میشی و باز بیشتر از بقیه خودروها روی پول آدم میره .

      جداً فکر کنید ، سری ۷ bmw اول سال ۲۰۱۷ حدود ۷۰۰ میلیون بود و حالا شده نهایت ۵میلیارد و مقایسه کنید با لندکروزر مدل ۲۰۱۳ با حدود ۶ میلیارد (( ملاک هم خودروی صفر هست )) .

      تو کانادا ، کرولا مدل ۲۰۱۰ هم قیمت بنز C350 مدل ۲۰۱۳ فول هست هردو حوود ۱۰ تا ۱۳ هزار دلار
      راو۴ مدل ۲۰۱۶ میخرید حدود ۲۵ هزار دلار در نمونه کم آپشن و بنز E350 مدل ۲۰۱۶ را هم میخرید ۲۵ هزار دلار تازه تو پکیج AMG ، تازه باید بگم در bmw ها وضع بدتره و افت قیمت بیشتره .

      موافقم 4
      مخالفم 1
      1. علی

        ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (12 ديدگاه)

        والا تجربه یا شناخت خاصی ندارم اما حدس برابر بودن قیمت بنز و تویوتایی که تو کانادا مثال زدین به ماهیت خودروی هایی مثل بنز برگرده. چون کالایی لوکس ومد روز هستن سریع با اومدن مدل جایگزین و جدیدشون افت قیمت زیادی دارن.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (10183 ديدگاه)

          درسته علی آقا
          اما به چه قیمتی و چرا این همه عمر
          باور کنید اینقدر هزینه استهلاکی و مالیاتی در کشورهای پیشرفته بالاست که سبب شده محصولات تویوتا اینقدر حتی نسبت به بقیه همسانان ژاپنی خودش هم بدرخشه ، چه برسه بنز و دیگر شرکت‌ها .

          باور کنید خراب نشدن محصولات ژاپنی به یک‌طرف و تویوتا یک طرف دیگر ، هم صحبت جهانیه ، هم تجربه شخصی خودم از اکثر محصولات وارداتی .

          البته حرف شما هم درسته که قیمت و هزینه روی مد بودن بالاست حتی به قیمت اُفت‌های ۶۰ تا ۸۰ درصدی محصولات ناب آلمانی پس از گذشت ۵سال .

          اما تا محصولی خودش را ثابت نکنه که به چشم نمیاد و سر زبان‌ها نمیوفته ، اعتبار از تبلیغات و پروپاگاندا نمیاد ، اعتماد از عمل و تجربه بلند مدت میاد که تویوتا را اینقدر بزرگ کرده .

          موافقم 1
          مخالفم 0
      2. بهراد

        ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (753 ديدگاه)

        اگر لکسوس rx رو داخل ایران بفروشی با پولش میتونی دو تا LX570 تو عراق بخری.
        من اسمشو میزارم پلاک طلایی (بخونید قهوه ای)، بیشتر به نفع ساکنان کشورای همسایه هست یا ایرانی های مقیم خارج.مثلا تو کویت با دینار 76000 تومنی! کار می کنی میای ایران دو تا بنز e کلاس میخری ، سه سال بعدش با پول همونا چهار تا لندکروز تو کشورای دیگه میخری.جادوی دلالی خاموش!!!
        راه حلشم آزاد کردن واردات با تعرفه 5 درصد و کنترل قیمت با تلرانس 3 درصد که به دست مشتری برسه انبار نشه(اما کو دلار). یه کلیپ دیدم پارکنیگ طبقاتی زیر زمینی مال یه برج که 23 تا بنز ای کلاس فک کنم 2017 پارک کرده بودن،سفید و اکثرا مشکی.البته کالای ضروری نیس که احتکار محسوب بشه اما یه نوع دلالی با سود حتمی و بدون 1 درصد ریسک سرمایه و مالیات صفر

        موافقم 1
        مخالفم 0
      3. مانی

        ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        تو آمریکا RAV4 ۲۰۱۶ میانگین ۵۰۰۰ دلار آمریکا ارزونتر از E350 ۲۰۱۶ هست
        افت قیمت ماشین لوکس هم منطقیش اینه که بیشتر باشه
        حالا تو کانادا دیدی شنیدی حدس زدی هم قیمت هستن بحثش جداست

        موافقم 1
        مخالفم 0
    2. دانیال

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (596 ديدگاه)

      منم دقیق نمیدونم اگه دوستانی که اطلاع دارن راهنمایی کنن ممنون میشیم، ولی اینو میدونم که تویوتا شرکتی نیست که یه قیمت بدون دلیل روی خودرو تولیدی‌ بذاره، حتما سیستم‌ها و تکنولوژی ها و آلیاژ متفاوتی داره. شاسی لندکروزر هم در نوع خودش فوق‌العاده اس و کارشو دقیقا به درستی انجام میده. تو بازارهای رقابتی مثل بازار ایالات متحده که یکی از اصلی ترین بازارهای فروش تویوتاست قیمت‌گذاری حساب نشده تاوان سنگینی داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. Peyman56

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (138 ديدگاه)

      مقاله رو خوندم همین سوال برام ت اعی شد.سردبیر محترم یا همکاران پدال میشه لطفا یک مقاله جامع در مورد نحوه قیمت گذاری و همچنین دلیل این اختااف قیمت دو برابری لندکروز تهیه کنید.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. مرتضی

      ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (78 ديدگاه)

      به نظرم بخاطر قیمت گزاری اشتباهه ، درسته ابعاد بزرگتر از فورانر ، شاسی مستحکم تر ،موتور های قوی تر و فضای داخلی بیشتری داره ولی فوررانر در افرود بهتره بخاطر وزن کمتر و تعلیق بیشتر ، تنها خوبی نسبی از لندکروز که میشه بهش اشاره کرد اینه که عملا با پاترول تنها suv های فول سایز دنیا اند که هم توی استفاده شهری بی نظیر اند هم افرود، شما به تاهویی و اسکالید یه نگاه بنداز تو افرود ضعف دارن در برابر لندکروز . بیشتر به نظر میاد تویوتا با این قیمت گزاری میخواد لند رو خاص تر بکنه، البته لند کروز هرگز خودروی پرفروشی در امریکا نیست ولی فوررانر بین 10 خودروی پرفروش هر سال امریکاست!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. آریا ماشین

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (661 ديدگاه)

    انتخاب درست : فور رانر trd pro
    پدال carwow یه درگ جذاب بین لامبورگینی اوراکان پرفورمانته ، آونتادور SV و اوروس گزاشته لطفا مطلبش رو بزار??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. meysam

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3526 ديدگاه)

    گرد پیری بدجور رو آفرودرهای تویوتا نشسته
    باز وضعیت تاکوما و 4 رانر یه نمه بهتره
    ولی دیگه باید کلا همه چیزشو تغییر بده این تویوتا
    از آب کره گرفتنم دیگه حدی داره
    تنها چیزی که دارن قابلیت اطمینانه وگرنه تو باقی بخشها کاملا عقب افتاده

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. کادیلاک

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (74 ديدگاه)

      باید نسل جدید لند کروز بیاد
      من خودم لندکروز رو دوست دلشتم ولی دیگه چون دیگه در کنار رقبا کهنه شده
      باید نسل عوض کنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. محمد

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    چرا لند کروز انقدر گرونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    قیمت پایه لندکروز در آمریکا: ۸۵۵۱۲ دلار ???
    قیمت پایه آرمادا (پاترول) در آمربکا: ۴۷۵۰۰ دلار ???

    موافقم 3
    مخالفم 0
  6. AMG///

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (579 ديدگاه)

    بگم برا چی گرونه؟
    شما یه روز برو با لندکروزر آفرود بزن….بعد بیا بگو چرا گرونه.
    یا از اونایی که لندکروزر دارن بپرسین چرا لندکروزر چرا انقد گرونه.
    (((لندکروزر هر جا بری باهاش بهت نه نمیگه))
    الکی نیست که بهش میگن
    ??حضرت لندکروزر??

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. OMID

      ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2172 ديدگاه)

      چرا الکیه
      به پارس هم میگن سلطان
      کلا به این القابی که واسه پاچه خواری داده میشه توجه نکنید
      این یه درصدیش هم کار دلالاس که قیمت هارو بالا بکشن
      از کسی که لاقل یه کم در مورد ماشین ها اطلاع داشته باشه انتظار می‌ره به این القاب توجه نکنه

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. AMG///

        ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (579 ديدگاه)

        لندکروزر حضرت آفروده و بس
        (((اونایی که به پارس میگن سلطان و با اونایی که به لندکروزر میگن حضرت قاطی نکن)))
        لندکروزر آفرودش خیلی خوبه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. خوشنام

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (215 ديدگاه)

    تویوتا گرون فروشه.

    موافقم 0
    مخالفم 1
  8. حسن

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (304 ديدگاه)

    تویوتا سالاره ولنکروزحضرت افرود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. محسن

    ۳۰ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعاعالیه این تندرا
    اون فول فولش ازجلونگاهش میکنی وحشت میکنی
    دلت میخوادبشینی و فقط به عظمت جلوش نگاه کنی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا