تویوتا

معرفی تویوتا FT-EV نسل دوم

تویوتا موتورز نسل دوم مدل EV را برای آینده نچندان دور طراحی نموده است. اتوموبیلی که همه خصوصیات فانتزی اما قابل دسترس را برای آینده در خود جمع می بیند.

TOYOTA FT-EV-II

این خودرو فشرده و کوچک برای مسافتهای کوتاه طراحی شده و بنابراین EF-EV II برای مصارف شهری یک خودرو ایده آل خواهد بود. دربهای آن کشویی است و در فضاهای باریک بسیار کارآمد است.

TOYOTA FT-EV-II

با وجود بدنه بسیار فشرده تر نسبت به تویوتا IQ هنوز هم دارای ۴ صندلی می باشد و مانند اسمارت، دو نفره نیست. با حذف پدالهای ترمز و گاز این خودرو با یک دسته جوی استیک بر اساس تکنولوژی Drive-by-Wire و همانند بازیهای کامپیوتری رانده می شود. بدین ترتیب راندن آن بسیار آسان خواهد بود.

TOYOTA FT_EV_II

موتور آن برقی بوده و تا ۹۰ کیلومتر برد دارد. حداکثر سرعت آن نیز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می باشد. بواسطه یک سیستم کنترل موتور پیشرفته سواری این خودرو بسیار راحت و دلچسب بیان شده است.

توجه: این مقاله به صورت اختصاصی برای ‏سایت “پدال“‏ نوشته شده درج تمام یا قسمتی از ‏این ‏مطلب، ‏تنها با ذکر نام سایت و آدرس دقیق این صفحه مجاز است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا