تویوتا

رونمایی از مینی ون لوکس تویوتا گرن ایس 2020

پس از عرضه‌ی گرانویا و لکسس LM، تویوتا از دیگر مینی ون خود با نام گرن ایس رونمایی کرده است.


مینی ون جدید تویوتا به دنبال جذب مشتریان ژاپنی بوده، جایی که پس از حضور عمومی در نمایشگاه توکیو ۲۰۱۹ وارد بازار خواهد شد. گرن ایس ۲۰۲۰ نام خود را از واژه‌ی اسپانیایی گرن گرفته که به معنی بزرگ یا فوق‌العاده می‌باشد. بخش دیگر هم از واژه‌ی انگلیسی Ace به معنی تک‌خال گرفته شده است.


محصول جدید تویوتا طول/عرض/ارتفاع ۵۳۰۰/۱۹۷۰/۱۹۹۰ میلی‌متری داشته و به همین خاطر طول آن ۳۵ میلی‌متر و عرضش هم ۲۰ میلی‌متر بیشتر از مدل‌های ایس می‌باشد. شایان ذکر است این دو خودرو از پلتفرمی یکسان سود برده و ارتفاع و فاصله‌ی بین محوری یکسانی دارند. البته گرن ایس به لطف ظاهر متمایز از برادر دیگر جدا می‌شود. تویوتا گرن ایس دارای دیلایت های LED جدید، جلوپنجره بزرگ، سپر بازنگری شده و چراغ‌های متفاوت است.


تویوتا در داخل همان طراحی را حفظ کرده اما خب متریال لوکس را بکار برده است. به همین خاطر گرن ایس جدید از صندلی‌های چرمی، تریم چوب و آلومینیوم، صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و کنترل‌های سیستم تهویه متمایز برخوردار است.


مینی ون جدید تویوتا در دو نسخه‌ی متفاوت با گنجایش ۶ یا ۸ نفر عرضه خواهد شد. تویوتا گفته در این خودرو از متریال سرکوب کننده صدای عالی استفاده کرده و وجود سیستم نورانی داخل کابین باعث ایجاد فضایی جذاب در طول سفر می‌شود.


ژاپنی‌ها برای این مینی ون پیشرانه‌ی ۲.۸ لیتری دیزلی و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک را در نظر گرفته‌اند. فعلاً مشخصات دقیق این نیروگاه آهنین منتشر نشده اما همین پیشرانه در های ایس سه قدرت ۱۵۳، ۱۶۳ و ۱۷۷ اسب بخاری دارد.


تویوتا گرن ایس جدید از جدیدترین سیستم‌های ایمنی این خودروساز برخوردار است.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. sina

    ۱۸ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (2643 ديدگاه)

    بیرونش از LM قشنگتره ولی داخل LM شاهکاره لامصب

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا