تویوتا

معرفی نسخهٔ ویژه‌ای از تویوتا هریر در ژاپن

تویوتا هریر یک کراس‌اوور میان سایز است که بر اساس لکسس RX ساخته شده و فقط در بازار داخلی ژاپن عرضه می‌شود. حال تویوتا نسخهٔ ویژه‌ای از این خودرو را با نام Style Blueish معرفی کرده است. این نسخهٔ ویژه در داخل از تریم آبی‌رنگ و در بیرون هم از استایل منحصربه‌فردی برخوردار شده است. ازجملهٔ ویژگی‌های بیرونی هریر Style Blueish می‌توان به رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی مشکی‌رنگ، چراغ‌های جلوی دودی و محافظ مشکی‌رنگ در قسمت پایینی درها اشاره کرد.

در داخل خودرو نیز تویوتا با ارائهٔ تریم چوبی آبی روی داشبورد و دستهٔ درها، روکش آبی صندلی‌ها، پانل آبی‌رنگ دسته‌دنده و دکمه‌های آبی‌رنگ در قسمت‌های مختلف، بر ویژه بودن این نسخه تأکید کرده است. علاوه بر این، تقریباً در همه جای خودرو مثل صندلی‌ها، رو دری‌ها، روکش چرمی فرمان و داشبورد می‌توان دوخت آبی را هم مشاهده کرد درحالی‌که نورپردازی داخلی خودرو نیز آبی‌رنگ است.

در بخش پیشرانه‌های خودرو اما تغییری ایجاد نشده و برای نسخهٔ Style Blueish همان پیشرانه‌های هریر معمولی قابل انتخاب است. این پیشرانه‌ها شامل یک نمونهٔ ۲ لیتری بنزینی تنفس طبیعی با ۱۵۰ اسب بخار قدرت و گیربکس CVT و یک واحد ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۲۳۰ اسب بخار قدرت و گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک به همراه یک نمونهٔ هیبریدی ۱۵۰ اسب بخاری می‌شود. دو مدل بنزینی به‌صورت دیفرانسیل جلو یا چهارچرخ محرک قابل انتخاب هستند اما نسخهٔ هیبریدی صرفاً به‌صورت چهارچرخ محرک ارائه می‌شود.

قیمت تویوتا هریر Style Blueish در ژاپن از ۳,۸۱۰,۲۴۰ ین معادل ۳۴,۲۰۵ دلار آغاز می‌شود؛ اما برای این نسخهٔ ویژه، پکیجی بنام Metal and Leather هم قابل سفارش است که قیمت آن‌را به ۴,۱۶۰,۱۶۰ ین برابر با ۳۷,۳۴۵ دلار افزایش می‌دهد. فروش این خودرو از ماه سپتامبر امسال در ژاپن آغاز می‌گردد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. saeed

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (349 ديدگاه)

    چه حالی میده تویوتا به مردمش.نسخه های متفاوت مثل این مثل کرون….با قیمتهای مناسب.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. NAVID۰۰۹۸

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (10203 ديدگاه)

    رینگها و صندلیهای تویوتا راو۴ روش گذاشتن .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رضا

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (97 ديدگاه)

    دوستان یه سوال چرا فروش جهانی راو فور خیلی بیشتر از پرادو هست؟؟ مگر پرادو شیک تر کاربردی تر و پر قدرت تر و نرم تر از راو فور نیست؟؟ کلا به نظر من پرادو بهتر از راو فور هست ولی نمیدونم چرا فروش جهانیش کمتر از راو فور هست؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (10203 ديدگاه)

      آقا رضا فیلممون کردیا .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سامان اذری

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (3197 ديدگاه)

      حاجی پرادو اس یو وی هست
      راوفور یه کراس اور سبک و کمصرف هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. omid622

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (744 ديدگاه)

    طفلک حتما تازه با مطالب خوروی اشنا شده سبک خودرو هارو نمیدونه اینقد بهش نتازید

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا