تویوتا

وقتی تویوتا آوالون 2019 کم‌کم پدیدار می‌شود!

رفته رفته شاهد پدیدار شدن پنجمین نسل تویوتا آوالون هستیم. نسل قبلی این خودرو حدود ۶ سال پیش در نمایشگاه خودروی نیویورک معرفی شده بود.

تویوتا آوالون 2019
و از آنجایی که نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ حدود یک هفته دیگر آغاز بکار می‌کند، این خودروساز ژاپنی در بحث تیزرهای آوالون جدید از دنده یک به دنده دو رفته است!


جدیدترین ویدئوی منتشر شده توسط تویوتا چراغ‌های عقب آوالون جدید را نشان داده و روی لامپ‌های راهنمای مدرنی تمرکز کرده که قبلاً در خودروهای متنوعی همچون آئودی A4 دیده شده‌اند. تویوتا در کپشن این ویدئو گفته است: “اولین نگاه به نسل جدید آوالون.”

البته این اولین نگاه به آوالون جدید نیست زیرا قبلاً نیز شمه‌ای از نمای جلو را دیده بودیم که تحت تسلط چراغ‌های جلوی LED، ورودی‌های هوا و جلوپنجره بزرگ و کاپوتی عضلانی بوده است.

باور بر این است تویوتا آوالون ۲۰۱۹ از نظر فنی دارای پلتفرم TNGA که در کمری جدید نیز بکار رفته باشد و همچنین از برخی پیشرانه‌های آن همچون نسخه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری با قدرت ۳۰۱ اسب بخاری و گشتاور ۳۶۲ نیوتن متری استفاده کند. انتظار می‌رود این سدان بزرگ همچنین دارای قوای محرکه هیبریدی متشکل از پیشرانه ۲.۵ لیتری و یک واحد الکتریکی با خروجی مجموع ۲۰۸ اسب بخاری باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آوالون جدید و همچنین اخبار نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ همراه ما باشید…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. F۲۲RAPTOR

    ۱۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (2598 ديدگاه)

    طراحی این از کمری زیباتر و با بهت تره
    کمری همیشه یه محافظه کاری ته طراحیش نمایانه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رامتین

      ۱۷ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (3045 ديدگاه)

      موافقم. البته یه سگمنت بالاتر از کمری قرار میگیره. گرچه تنها 10 سانت افزایش طول نسبت به کمری داره. مدل 2.5 لیتری تنفس طبیعیش بشکل هیبرید که در کمری هم هست، میتونه به ایران بیاد. قیمتش هم زیر 40000دلار خواهد بود. فقط با توجه به تعرفه بیشتر مدلهای بالای2لیتر، قیمت حدود 350 تومن شاید داشته باشه! بنابراین من احساس میکنم بهترین سدان ممکن که بشه در ایران خرید و از هر نظر (فنی و ظاهری) فوق العاده باشه، فولکس پاسات جدید هست که بزودی فیس لیفتش هم میاد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. حمیدرضا

    ۱۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    انصافا این کلاس سدان های بزرگ در امریکا خیلی خفنن طول بیش از 5 متر فاصله محوری سه متری کلا کشتی هستن برا خودشون

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا