تویوتا

لو رفتن تصاویر نسل جدید تویوتا هریر

تصاویری به‌صورت آنلاین منتشر شده و ظاهرا نشان دهنده‌ی نسل بعدی تویوتا هریر هستند. این خودرو اصولاً در ژاپن و برخی کشورهای آسیایی دیگر عرضه می‌شود.

این تصاویر نشان دهنده‌ی دگرگونی کامل طراحی این خودروی شاسی‌بلند هستند. اگرچه چیزی به‌صورت رسمی تائید نشده اما به نظر می‌رسد این خودرو از همان پلتفرم تویوتا راو ۴ استفاده می‌کند.

برخی افراد هم‌ شکل کلی هریر جدید را با فورد موستانگ مک ای مقایسه می‌کنند. این خودرو همانند فورد از کاپوتی طویل‌تر و خط سقف نرم و ظریف استفاده می‌کند. البته هریر به‌طور قابل‌توجهی بزرگ‌تر از موستانگ مک ای به نظر می‌رسد.

در بخش‌های دیگر می‌توان متوجه چراغ‌های جلوی متفاوت به همراه دیلایت های LED شد. در بخش عقب هم چراغ‌های نازکی دیده می‌شوند که با بدنه هماهنگی دارند. در این بخش یک نوار نورانی LED در سراسر درب پشتی دیده می‌شود.

اگرچه جزئیات زیادی از هریر در دست نیست اما گفته می‌شود این خودرو حداقل با دو نوع پیشرانه عرضه خواهد شد که اولی از نوع ۲ لیتری بنزینی و دیگری از نوع ۲.۵ لیتری بنزینی و سیستم هیبریدی خواهد بود. در یکی از تصاویر منتشر شده از این شاسی‌بلند می‌توانیم نشان هیبرید و AWD-I را روی درب پشتی ببینیم.

گمان می‌رود نسل جدید تویوتا هریر طی چند روز آینده معرفی شود. این خودرو از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۳ در بازارهای خارج از ژاپن و به عنوان لکسس RX نیز عرضه شده است. لکسس RX هم‌اکنون و در چهارمین نسل خود محصولی منحصربه‌فرد بوده اما اگر نسل بعدی آن دارای برخی ویژگی‌های مشابه با هریر باشد تعجب نخواهیم کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1325 ديدگاه)

    طراحی بیشتر شبیه محصولات چینی شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. NAVID۰۰۹۸

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    تویوتا یه توجه خاصی به کیفیت رنگهاش داره که خودرو را اگر ساده هم طراحی بکنه با توجه به کیفیت رنگ بالاتر نسبت به بقیه شرکتها ، ماشین خطوطش را بیشتر نمایان میکنه .

    یکی از دلایلی که تویوتا را دوست دارم ، همینه که به جزئیات اهمیت فراوانی میده یعنی کیفیت را به کمیت اَرجعیت میده .

    برای نمونه اگر توجه کرده باشید ، کمری مدل ۲۰۱۰ با زیر ۲۰۱۰ تفاوتش در تغییر رنگ سفید روغنی به سفید صدفی بوده که انگار خودرو نسل عوض کرده و این در حالیه که هیچ فرقی با هم ندارند .

    تویوتا به جای اینکه بیاد خرج سه تا آپشن ناکارآمد بکنه ، میاد خرج یک آپشن میکنه ولی درست حسابی به مشتری ارائه‌اَش میکنه و این یعنی احترام به مشتری نه کلاهبردای با نام آپشن ناکارآمد .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Enzo

      ۲۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (319 ديدگاه)

      دمت گرم .حرف حساب رو زدی بقول خودت خیلی از این آبشنها وقتی مثال ماشینت مشکل موتوری داشته باشه یا مشکل بدنه (مخصوصا پوشش رنگ بدرد نخور) آخه به چه کارت میاد مثال فرمان گرم شونده .سیستم صوتی با دیوستا بلندگو .هداپ دیسپلی رنگی.شاید واسه خیلیا مهم باشه .ولی بشخصه برای من اهمیت نداره .ماشین باید طوری ساخته بشه که مصرف کننده لذت ببره از داشتنش نه همش استرس که نمی‌دونم این آبشن خراب شد اونیکی ارور میده ووو…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲۱ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (10232 ديدگاه)

        دقیقاً Enzo عزیز
        برای مثل میگم اما نام خودرو نمیبرم تا دوباره بحث بیوفته .

        ولی اگر تجربه داشته باشید ، متوجه شدین که سرد‌کن گرم‌کن صندلی یا گرمکن فرمان یا تغییر وضعیت رانندگی مثل eco , sport , normal هیچ وضعیتی ایجاد نمیکنه در عمل‌کردشون و واقعاً جنبه زینتی داره در برخی خودروها که در کشور ما سینه چاک پوشالی زیاد داره ولی این در حالیه که شما همون آپشن‌ها را اگر در کمری یا راو۴ تجربه کرده باشید متوجه عملکرد خوبش میشید یا خودروهای آلمانی که بسیار دقیق ساخته میشن با کاربرد بالا .

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. بهراد

      ۲۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (753 ديدگاه)

      تویوتا مثل اپل تو بازار گوشی ها و تبلت ها و مثل سونی تو بازار صوتی تصویری و لوازم خانگیه . بی حاشیه حتی با سخت افزار ضعیفتر و البته در مدل های بالا قیمتی گرونتر لبخند رو روی لبای مشتری مینشونه .
      بیشتر از اینکه امکانات داشته باشه به کاربردش توجه کردن و سالیان درازی که قراره کار کنه.
      مثلا من موقع کفش خریدن دنبال چیزی نمیرم که یک ماه اولش شیک باشه و بعد کمی دوندگی و کثیف شدن دور انداختنی بشه.کفشی رو انتخاب می کنم که حتی تو یک سال استفاده بازم نرمی و راحتی زمان خریدشو داشته باشه. ارزش پولی رو که بابتش پرداخت میکنم رو ثابت کنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مهدی

        ۲۱ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (1325 ديدگاه)

        البته سونی دز بازاز موبایل حذف شده و در بازار لوازم خانگی خیلی وقته قاقیه باخته به سامسونگ و ال جی

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مهدی

          ۲۱ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (11 ديدگاه)

          سونی حالا حالاها در دنیای صوت و تصویر سالاره
          کیفیت دوربین های حرفه اش ، تلویزیون هاش و سیستم های صوتی هنوز جزء اولین های بازاره مثل پایونیر و نیکون
          سامسونگ بیشتر جنبه ظاهری داره تا کیفیت اصیل مثل پاناسونیک و سونی

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. Zonda R

      ۲۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      Navid0098 عزیز
      رنگ لکسوس 7 سال گارانتی داره
      اپشن بی کیفیت بزرگترین معضل یه خودرو بخصوص بعد از چن سال هست
      سقف های پانورامیک صدای عجیبی میدن سیستم برقی نیاز به تعمیر اساسی دارن چراغهای نعون که نیم سوز میشن هم در نسل اول به وفور تو خیابون هست (در اپتیما و سوناتا)
      اما سیستم پارک خودکار اگر کره ای, خواستین بخرین اصلا رو خودرو بودنش و نبودنش تفاوتی نداره چون گیجه و عصبیتون میکنه
      نسل اول ولوستر در مدل 2013 بارها برای در اومدن یکجای سقف فراخوانی شد و….
      در کل توصیه ام به تمام دوستان اینه اگر دیده باشین تو اگهی خودروی دست دوم نوشتن اپشن ها فعال چون بیشترشون بعد یه مدت دچار ایراد میشن چون تو ایران خیلیاش تو دبی بسته میشن دقت کنید
      فک میکنم از سال 2013 کره هم تکنولوژی رنگ رو به بهترین حالت که میتونست سعی کرد تغییر بده(همون سفید صدفی با دونه)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Hadi

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    تویوتا این روزا داره خیلی عالی و رقابتی عمل میکنه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ارش

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    یکمی شبیه فرم بدنه تویوتا ونزا در دهه قبل که مورد علاقه ام بود شده در کل نمی دانم اینطور محصولات تویوتا رو چرا بیشتر دوست دارم ؟!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. meysam

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (3540 ديدگاه)

    تویوتا در زمینه الکتریکی سازی برنامه های گسترده ای داره. درحالی که تکنولوژیهای دیگه مثل هیدروژن رو هم همزمان داره پیش میبره. این بخاطر اینه که میخواد همچنان نقش پررنگی تو بازار داشته باشه. چند وقت پیش هم اعلام کرد که دارن از یه شرکت خودروساز صرف خارج میشن و تبدیل میشن به یه شرکت حمل و نقل بین المللی با طیف گسترده ای از محصولات و خدمات مختلف که خودروسازی بخشی از اون برنامه است.
    خیلی کارش درسته.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا