تویوتا

هایلوکس جدید، یک شکست ناپذیر

تویوتا با تمرکز بر راحتی بیشتر و استیل طراحی بهتر، دست روی وانت محبوب خود گذاشته و آن را نونوار کرده است. طراحی و ساخت هایلوکس جدید بر مبانی قدرت، قابلیت اعتماد، راحتی و زیبایی استوار است.

Toyota Hilux Invincible 2013
Toyota Hilux Invincible 2013
هایلوکس شکست ناپذیر با استفاده فراوان از کروم در دستگیره‌ها، آینه و رول بار و قسمتهای پایین بدنه نقره ای رنگ و رینگهای ۱۷ اینچی آلیاژی اسپرت در کنار تودوزی و روکش صندلیهای چرمی، شکوهی تازه یافته است.

Toyota Hilux Invincible interior
Toyota Hilux Invincible interior
تغییرات در زیر درب موتور چندان قابل توجه نیستند. موتورهای سری D-4D با حجم ۲.۵ لیتری و ۳.۰ لیتری با استفاده از گیربکس‌های دستی یا خودکار و انتقال نیروی دو یا چهار چرخ به صورت اختیاری قابل انتخاب اند.

هایلوکس جدید برای اواخر امسال روانه بازار خواهد شد و از قیمت آن نیز هنوز رقمی فاش نشده است. در طول ۴۶ سال از تولید اولین هایلوکس، تویوتا بیش از ۱۵ میلیون دستگاه از این خودرو را تولید کرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۷۳ دیدگاه‌ها

  1. sadra

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    من خودم تازه گرفتمش
    ماشین مردانه ای هست و تازه نفس…. فقط یه مشکلی هست من قبلا زانتیا داشتم و خیلی ماشین نرمی بود و این خیلی تکون داره مخصوصا برای سرنشین ها… ولی در کل من راضیم….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. بهزاد

    ۱۷ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اسم تویوتا هایلوکس در آمریکا با مقدارکمی تغییر ساخت و آپشن، تاکوما وتولید تایلندش تو آمریکا هم موجوده اسمش ویگو هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رضا

    ۳۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من یک 2015 قرمز سفارش سعودی رو دارم از نظر امکانات توی ایران تکه،سرد کن و گرمکن صندلی، یخچال ، چرخش چراغها در پیچ،جلو پرادویی، صندلی چرم مانیتور آینه، دور تا دور سنسور،آینه بشکن، تو چوب اصل، رینگ لاستیک اسپرت تویوتا و…… خدایش حرف نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا