تویوتا

رخ‌نمایی کانسپت سوپر اسپورت تویوتا گازو

درحالی‌که همه ما هنوز منتظر معرفی رسمی سوپرای جدید هستیم، تویوتا تیزری از کانسپت سوپر اسپورت جدید را که دست پرورده بخش مسابقه‌ای گازو پرفورمنس است منتشر کرد.


این خودروی مفهومی جدید در نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۱۸ و به عنوان مدل پرچم‌دار سری GR الهام گرفته از لمانز معرفی خواهد شد.

تویوتا می‌گوید این کانسپت چگونگی به‌کارگیری دانش به دست آمده از شرکت در سری مسابقات قهرمانی جهان در یک خودروی جاده‌ای را نشان خواهد داد. در این تصویر تیزری ما یک خودروی کاملاً بی‌رحم را مشاهده می‌کنیم.

تا به اینجا هنوز اطلاعات رسمی درباره تصمیم تویوتا برای تولید چنین خودرویی منتشر نشده اما اگر تولید شود قطعاً همه ما هیجان‌زده خواهیم شد!

کانسپت سوپرکار جدید تویوتا دوازدهم ژانویه در نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۱۸ رونمایی خواهد شد و البته محصولات مسابقه‌ای همچون تویوتا ۸۶ GR و ویتز GRMN نیز در غرفه این خودروساز ژاپنی حضور خواهند داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. مختار

    ۲۷ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (75 ديدگاه)

    تویوتا تو مسابقات خوب کار میکنه حتما اگه سوپر اسپرت بزنه فوق العاده میشه عکسش هم خیلی تهاجمیه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا