تویوتا

آپدیت کانسپت کراس‌اور C-HR تویوتا

کراس‌اور کوچک آینده تویوتا به تدریج به مرحله تولید نزدیک‌تر می‌شود و یک نسخه آپدیت‌شده از کانسپت C-HR در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت ۲۰۱۵، تصویری بهتر از این مدل جدید به نمایش گذاشته است. تویوتا C-HR کانسپت با استفاده از فرم ۴ درب بدنه به جای ۲ درب، یک رنگ‌آمیزی جدید و برخی طراحی‌های وحشی و ویژه خودروهایی نمایشگاهی، نسبت به کانسپت اولیه در نمایشگاه اتومبیل پاریس در سال گذشته، فاصله کمتری را تا مرحله تولید نشان می‌دهد.

Toyota C-HR Concept
Toyota C-HR Concept
اگر در نگاه اول نتوانسته‌اید دو در اضافی عقب را تشخیص دهید، این موضوع به دستگیره‌های درها برمی‌گردد که در ستون سوم بدنه خودرو پنهان شده‌اند. با این وجود، نسخه جدید این کانسپت به مراتب اهلی‌تر از نسخه اولیه به نظر می‌رسد؛ این موضوع را می‌توان در رنگ‌آمیزی معتدل‌تر خاکستری بدنه، چرخ‌های کوچکتر و طرح‌های واقع‌گرایانه‌تر چراغ‌های جلو و عقب تشخیص داد. البته هنوز با طرح تهاجمی گلگیر چرخ‌ها و جلوبندی و همین‌طور، خطوط برجسته و شیب خط سقف، حال و هوای قبلی خود را حفظ کرده است. در حالت کلی، C-HR با ارتفاع بلند، جلو‌بندی تهاجمی و خطوط کج طراحی عقب، ما را به یاد نیسان جوک می‌اندازد.

Toyota C-HR Concept
Toyota C-HR Concept
Toyota C-HR Concept
Toyota C-HR Concept
Toyota C-HR Concept
Toyota C-HR Concept
Toyota C-HR Concept
Toyota C-HR Concept
تویوتا C-HR در واقع بذر اولیه کراس‌اور کوچک جدیدی است که با امثال نیسان جوک و هوندا HR-V رقابت خواهد کرد. این مدل که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده، بر اساس ساختار انعطاف‌پذیر تویوتا تولید خواهد شد، در بازار جهانی قرار خواهد گرفت و در بازار امریکا نیز به عنوان یک «سایون» از راه خواهد رسید.

پیشرانه هیبریدی مورد استفاده در این کانسپت احتمالاً برای یک نسخه تولیدی هیبرید باقی خواهد ماند و این در حالی است که نسخه‌های اصلی این کراس‌اور برای داشتن یک موتور توربوی کوچک چهار سیلندر شانس بیشتری دارند. همچنین مطابق اطلاعاتی که از تصاویر جاسوسی به‌دست آمده، این کراس‌اور جدید طراحی متعادل‌تری نسبت به خودروی کانسپت دارد، ولی در عین حال، بسیاری از اِلمان‌های طراحی را مانند چراغ‌های جلو و نمای عقب، حفظ کرده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این تویوتا/سایون کراس‌اور قرار است عرضه جهانی رسمی خود را در بهار آینده، در نمایشگاه اتومبیل ژنو ۲۰۱۶ تجربه کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۶ دیدگاه‌ها

  1. K-sh

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (13 ديدگاه)

    چقدر خشن ترسیدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. asa

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (569 ديدگاه)

      خیلی شلوغ پلوق و پر از زاویه های تیز هستشو یک جای مسطح رو بدنش نذاشته ، عقبشم که خیلی بیریخته و شیشه کوچیکی هم داره، فکر نمی کنم دید خوبی هم داشته باشه. برای تویوتا احترام قایلم ولی لینکلن و کادیلاک رو ترجیح میدم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. آرمااااان

      ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (358 ديدگاه)
  2. hussai

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (25 ديدگاه)

    طراحیش خیلی خوبه ولی به نظر من نیسان جوک از این خوشگل تره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. AliZeus

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (420 ديدگاه)

    همه دارن میرن سمت طراحی فضایی!
    حس میکنم یه خرده شبیه جوک نیسان شده…ولی هنوز خیلی راه دارن تا به طراحی تیبا برسن! :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. asa

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (569 ديدگاه)

      از خط عقبی در به اون ور شبیه نیسان جوک هستش ، مخصوصا شیب شیشش و صندوقش.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. احمد باقری

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    خیلی زیبا طراحی شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. حالا یکی

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (79 ديدگاه)

    تویوتا با اعتماد به نفس کاذبی که در اثر مطرح شدنش به عنوان پرفروشترین برند دنیا یا با ارزشترین برند دنیا براش بوجود اومده بود این تصور رو داشت که ما با همون طراحی.های قدیمی و محافظه کارانه و همون گیربکس.های کلاسیک مثل کرولا بازهم تویوتا هستیم وخواهان داریم.
    اما با چند اتفاق احساس خطر شدیدی کردند و به خودشون اومدند.
    1-اواگذارکردن عنوان پرفروشترین برند دنیا به فولکس واگن
    2-واگذارکردن عرصه بازار اروپا به نیسان
    3-قرار گرفتن کمری به عنوان پرفروشترین سدان متوسط در بازار آمریکا بعد از هوندا آکورد
    تویوتا باید این رو بدونه که اگه شل بجنبه سفت میخوره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. armin

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (421 ديدگاه)

      تمام مواردی که فرمودین غلط هستن و مشخصه رو هوا فرمودین حرفتونو …

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. luis

      ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (612 ديدگاه)

      نگران نباش تویوتا خوب میدونه چکار کنه
      اول اینکه در 6 ماه اول سال فروشش کمتر فولکس بود نتایج کل سال هنوز نیومده اگرچه فولکس 8000 تا زیر مجموعه از 80 کشور جهان داره و تویوتا فقط تویوتا سایون و لکسوس تولید میکنه
      گزینه سوم هم کاملا اشتباه بود چون امسال باز هم کمری 2015 پر فروش ترین خودروی بازار امریکا بود مقالش 20 روز پیش در پدال بود میتونی ببینی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. solat

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (143 ديدگاه)

    چه وحشی چه ابهتی چه استایلی . . .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. ab12

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (89 ديدگاه)

    تویوتا ….. دیگه دیره…..
    اونوقت که همه داشتن ماشین خوشکل تولید میکردن تویوتا سعی میکرد خوشکلاشو به اسم لکسوس با چند برابر قیمت بندازه و با سوئ استفاده از قدمتش ماشینای با طراحی اشغالشو میفروخت…تازگیا قاط هم زده علامت لندکروزو میکنه بجاش لکسوس میچسبونه :)
    موقعی به فکر افتاده که خیلی از برندها با چهره ای بسیار جذابتر از تویوتا و حتی لکسوس به فروش فوق العاده ای دست یافتن و کم کم کیفیتشون هم از تویوتا بالاتر میره ..البته همین الان هم کم فراخوان نمیزنه تویوتا…..
    بنظرم اگه بخواد فروشش رو حفظ کنه …اولا باید یکم خرج کنه و طراح مناسبی بیاره وثانیا قیمتاش رو از کره ایها کمتر کنه….تعجب هستم با این همه سابقه هنوز عرضه تولید گیر بکس رو نداره و “ایسین “باید گیربکساشو تولید کنه…موتورش هم شاید تولید یه کارخونه دیگه باشه…هرچند ایسین از بهترین گیربکسهای دنیاست ولی کارخونه ای که این همه ادعا داره باید خودش تولید کننده باشه …هیوندا خودش تولید میکنه…
    البته در پایان از دوستانی که از شرکای تجاری تویوتا در این سایت هستند والان از حرفام ناراحت شدند عذر میخوام…!!!!ولی به حرفام فکر کنید شاید شما هم به این نتیجه برسید..اخه کیفیت خوبه ولی به هرحال ماشین باید یه قیافه ای هم داشته باشه تا وقتی سوار شدی کل ملت بت نگن با این پول تویوتا میشد ماشین کره ای خرید…. :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (12 ديدگاه)

      اخه یه چیزی نوشتی نمی دونم چی بهد بگم معلومه یک ارزن اطلاعات نداری تحقیق هم که نمی کنی فقط حرف بی اساس می زنی.
      اقای ab12 جهت اطلاع شما یک سری به تاریخچه ایسین در ویکی پدیا بزنی می فهمی ریر مجموعه گروه تویوتا هست وبنیان گذار ایسین همان بنیان گذار گروه تویوتا اقای کیشرو تویودا است.
      و تمام قطعات تویوتا یا برای دنسو که شرکت دنسو هم زیر مجموعه تویوتا است یا ایسین سیکو.
      طبق رده بندی جهانی دربین شرکت های سازنده گیربگس به لحاظ عملکرد :اول ایسین سیکو -دوم گتراگ-سوم زد اف فرید ریش هافن.
      جهت اطلاعت گیربکس پورش 911 و پورش کاین ساخته ایسین ژاپنه.
      متاسفم برای تو واونایی که به نوشتت تایید دادن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. احمد باقری

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (4717 ديدگاه)

      اگه میگفتی پورشه 911 طراحی آشغالی داره، درست بود، یک طراحی همیشه تکراری و افتضاح. یعنی میخوای بگی تویوتا با اینکه به هر حال، این همه طرح داره، از پورشه بدتره، واقعا حرفت مسخره است، اگه اینجوری باشه، پس پورشه دیگه چیه. تماما تکراری، تماما ضایع.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. luis

        ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (612 ديدگاه)

        حالا اون بنده خدا از رو ….. یه چیزی میگه تو چرا تند میشی به پورشه توهین میکنی؟؟؟؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. luis

      ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (612 ديدگاه)

      خوشگلاشو به اسم لکسوس
      یعنی تو ماشین باز فرق کیفیت اپشن لاشه کم صدایی نرمی موتور های قوی تر لکسوس با تویوتا رو نمیدونی؟؟؟؟؟؟ یعنی نمیدونی که تویوتا در سال 1989 با رعایت 500 پارامتر توجه کن 500 پارامتر پا به عرصه تولید خودرو های لوکس گذاشت؟؟؟؟؟
      کدوم ماشین تو کیفیت 3 ساله در 5 سال اخیر رو دست لکسوس اومده؟؟؟؟؟ لینک بزار نزاری معلومه…….
      موتورش کار یه کارخونه دیگه ؟؟؟؟ گیربکسش کار یه جا دیگه؟؟؟؟؟؟؟
      پروفسووووووور کمپانی های فوق عظیم مثل تویوتا برای قسمت های مختلف خودرو شرکای تجاری دارن سیستم صوتی سیستم ایر بگ و…… طراحی میشه ساخته میشه و طی قرار داد مشخص برای زمان معین به کارخانه هدف سپرده میشه خیلی یادست فقط کافیه یه سر رو ویکی پیدیا بزنی به فارسی هم برات نوشته اخه چرا اظهار فضل میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. حميد

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    سلام من خودم تویوتا شاسی دارم
    قبلش هیوندا و کیا هم داشتم أصلا قابل مقایسه نیست کیفیت تویوتا و اینکه پس از چند سال ماشین هنوز سر پا هست
    اینم طراحیش جالبه با توجه به اینکه من خودم بنز و بی ام دبلیو رو ترجیح میدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. luis

      ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (612 ديدگاه)

      عزیزم منم که تویوتا بازم بنز و بی ام رو به تویوتا( نه لکسوس )ترجیح میدم کیه که بدش بیاد یه ماشین 60 هزار دلاری رو به یه 30 هزار دلاری ترجیح نده؟؟؟؟؟
      تویوتا و بنز و بی ام و در یک کلاس تولیدی نیستن گلم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. وحید

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (325 ديدگاه)

    جلو به پختگی رسیده
    ولی طرح عقبش نامفهومه معلوم نیست با خودش چند چنده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. ali

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (126 ديدگاه)

    یه کلام طراحی جلو حرفه ای
    عقب در سطح نقاشی بچه ها زشت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. benz and porche

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (9 ديدگاه)

    اقای حالا یکی .اول تحقیق کن بعد حرف بزن .تو همین مطالب اخیر پدال پرفروش ترین خودروهای بازار امریکا اول تویوتا کمری بعد تویوتا کرولا بود.حالا میخواد زشت باشه .گیربکسش قدیمی باشه.هوندا اکورد را از کجا اوردی.دراگوست 2015 به این صورت است.ا- تویوتا کمری2-تویوتا کرولا3-نیسان التیما4- هوندا اکورد5-هوندا سیویک

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Archi KHAN

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (2165 ديدگاه)

    برای تویوتا خیلی خوبه ، بالاخره شروع کرد کار روی بدنه ها را …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. ali

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    طراحی جلو خیلی عالیه.عقب هم خوبه ولی عالی نه.کاش میشد همین طرح و (البته کمی بهتر و سنگین تر)شاسی بلندش و بزنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. محمد

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (512 ديدگاه)

    تویوتا یه ماشین زشت مث این داره
    یه غول به نام لندکروز داره
    وانت و تراک های چون هایلوکس و تورنادو و تاکوما داره
    سدان هایی مث کمری اوالون و اریون داره
    تویوتا ابر تکنولوژی به نام میرای داره
    تویوتا چیزی به نام لکسس داره
    لکسس غولیهایی به نام های lx و gx داره
    لکسس خودروی لوکسی به نام ls داره
    سدانی مث es و gs داره
    لکسس nx و rx رو داره

    تویوتا کیفیت بینظیر داره
    اسطوره ای به نام اف جی کروز داره

    ژاپن تویوتا و لکسس رو داره
    ژاپن هوندا و اکورا رو داره
    ژاپن نیسان و اینفینیتی رو داره
    ژاپن مزدا رو داره
    ژاپن سوبارو رو داره( برترین سدان های دو دیفرانسیل
    ژاپن اسطوره ای به نام داتسون داره.
    ابر ماشینهایی به نام lfa و gtr داره
    اکورد و سیویک و cr_ v و کمری پرفروش رو داره
    ژاپن ماکسیما رو داره
    ژاپن اسطوره هایی به نام گالانت و لنسر داره ( اوولوشن)
    زاپن وانت پرقدرت توندراداره که هواپیمای غول پیکر ناسای امریکارو باخودش میکشه
    زاپن هایلوکس داره که تودنیا محشربه پاکرده جزانگشت شمارماشینایی که توقطب استارت خورداره…
    زاپن سبزترین وارزشمندترین وباکیفیت ترین خودوهاروداره…

    ژاپن یعنی اینا و خیلی چیزای دیگه که کره وخیلی برندهای خودرو سازی دیگه به زور باهاش رقابت میکنن ..خیلیها تو خواب هم بهشون نمیرسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. جاوید

    ۱۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (21 ديدگاه)

    محمد جان واقعا درسته ولی این ماشین از نظر من خیلی خشن وزیباست .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. Amir

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    نظر همتونو خوندم و دیدم که اصلا نمی‌دونید خوشگلی چیه.خوشکلی از نظر همه شما اینه که مثل پیکان ساده باشه.اما نمیدونی که پشتش از جلوش قشنگتره.خیلی زیباست.اصلا ماشین سوار نیستین.نمیدونید خوشگلی چیه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا