تویوتا

اعلام رسمی تولید کراس اوور تویوتا یاریس

اوایل ماه جاری بود که خبری درباره برنامه‌های تویوتا برای تولید یک کراس اوور کامپکت جدید برای بازارهای اروپایی منتشر شد. این خودروساز با انتشار بیانیه‌ای، تولید این کراس اوور بی‌نام را تائید کرده است.

تویوتا می‌گوید کراس اوور جدیدش بر پایه پلتفرم GA-B که در یاریس جدید هم بکار رفته تولید خواهد شد. البته محصول جدید ژاپنی‌ها تنها نمونه‌ای خشن‌تر و با ارتفاع بیشتر در مقایسه با یاریس نخواهد بود چراکه تویوتا به دنبال تولید محصولی با ظاهر و ساختار متمایز است.

مت هریسون معاون تویوتای اروپا می‌گوید:

برای دیدن طراحی نهایی این خودرو نیازی به انتظار زیاد نخواهد بود. البته خواهید دید که این کراس اوور تنها یک یاریس با پوشش‌های محافظتی بدنه و سیستم تعلیقی با ارتفاع بیشتر نخواهد بود بلکه یک شاسی‌بلند کلاس B جدید و متمایز با طراحی دینامیک و جمع جور خواهد بود.

همراه با بیانیه رسمی تویوتا یک اسکچ طراحی نیز منتشر شده که ظاهری عضلانی و ابعادی احتمالاً کمی بزرگ‌تر از یاریس را نشان می‌دهد. البته این خودرو بزرگ‌تر از C-HR نخواهد بود زیرا در خبر قبلی گفته شده بود کراس اوور جدید تویوتا از نظر ابعاد و قیمت در جایگاهی پایین‌تر از C-HR قرار خواهد گرفت.

تویوتا می‌گوید کراس اوور جدیدش اواخر سال جاری معرفی خواهد شد و کار تولید آن نیز در کشور فرانسه صورت خواهد گرفت. نام، میزان تولید، قیمت و زمان عرضه به بازار این کراس اوور جدید هم نزدیک به زمان معرفی منتشر خواهد شد.

هریسون در خاتمه اظهار می‌دارد:

این خودرو به یاریس موفق در اروپا اضافه خواهد شد و انتظار داریم تا سال ۲۰۲۵ حدود ۳۰ درصد فروش تویوتا در اروپا را به خود اختصاص دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۲۵ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (419 ديدگاه)

    جای اینکار ها … نسل جدید لندکروزر و پرادو و تاکوما و سکویا رو معرفی کن نه صرفا ی فیس لیفت با تغیر سپر و جلو پنجره و چراغ ها

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. meysam

    ۲۵ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (3528 ديدگاه)

    کلا خیلی خوبه این برند.
    تویوتا و هوندا همیشه حس خوبی بهم میدن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. sina

    ۲۵ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (2643 ديدگاه)

    متاسفم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. NAVID۰۰۹۸

    ۲۵ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (10201 ديدگاه)

    ای داد
    این چیه دیگه
    تا میاییم از تویوتا تعریف کنیم ، یه همچین سورپرایزی حالمونو خراب میکنه .
    آخه مورد استفاده این چیه ، خُب مثل بچه آدم همون یاریس را تولید کنید خیلی با پرستیژتر از این شتر گاو پلنگه .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا