تویوتا

کمپر ون جدید تویوتا Proace لرینا، خانه متحرک شما!

تویوتا جدیدترین خودروسازی است که به جرگه کمپر ون سازان پیوسته و محصول جدید خود را بر پایه مدل Proace ارائه کرده است. این خودرو که توسط کمپانی Wellhouse Leisure به یک کمپر ون تبدیل شده لرینا نام داشته و نام خود را از جزایر لرینز در فرانسه گرفته است.


بهای خودروی مورد بحث از ۴۲ هزار پوند آغاز می‌شود. از جمله ویژگی‌های این خودرو که بنا به گفته تویوتا باعث می‌شود یک ون راحت در هر زمانی داشته باشید می‌توان به سقف پاپ آپی اشاره کرد که می‌تواند با تخت خواب دونفره، مبلمان، جارختی، آشپزخانه با سینک و گاز رومیزی، مخزن آب، یخچال ۲۵ لیتری دستشویی هماهنگ شود.


علاوه بر فضای ذخیره‌سازی زیاد، تویوتا Proace لرینا دارای صندلی‌های جلویی است که می‌تواند به عقب برگشته و روبروی صندلی‌های عقب قرار گیرد. صندلی‌های عقب هم که به تخت خواب دو نفره دیگری تبدیل می‌شوند به منظور ایجاد فضای بار بیشتر به جلو حرکت می‌کنند و دیگر آپشن این خودرو امکان تجهیز آن به دو صندلی دیگر است.


یک پانل خورشیدی ۱۰۰ واتی و باتری به منظور تأمین برق وجود داشته و از دیگر تجهیزات سفارشی می‌توان به بخاری ۲.۲ کیلوواتی و نورپردازی LED اشاره کرد.


تجهیزات استاندارد تویوتا Proace لرینا عبارت‌اند از رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی، آینه‌های جانبی با تاشوندگی برقی، صفحه‌نمایش رنگی TFT، سیستم ناوبری، رادیو DAB، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع و…

نیروبخش این کمپر ون جدید پیشرانه ۲ لیتری توربودیزل است که نمونه ۱۲۰ اسبی آن به گیربکس ۶ سرعته دستی متصل شده درحالی‌که نمونه ۱۸۰ اسب بخاری آن با یک گیربکس اتوماتیک همکاری می‌کند.


مشتریان می‌توانند این خودرو را فعلاً در ۹ نمایندگی منتخب تویوتا در انگلستان، ولز و اسکاتلند سفارش دهند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. بی نام

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (92 ديدگاه)

    یکی از اینا داشته باشی بزنی به دل طبیعت. به به

    موافقم 3
    مخالفم 1
    1. AK_007

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (562 ديدگاه)

      خیلیم نمیشه رفت تو طبیعت!
      اگه جای ون suv بود عالی میشد

      موافقم 1
      مخالفم 1
  2. mazaher

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (111 ديدگاه)

    عجب چیزی ساخته تویوتا واقعا ساقول.

    موافقم 0
    مخالفم 1
  3. Khosrow

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    قشنگ معلومه تازه کاره / دیزاین داخلش و چیدمان نامنظم ه / کیفیت متریال پایین ه / 42000 پوند قیمت پایه زیاده برای این / چند روز پیش مقاله ون مرسدس با 20000 یورو خیلی با ارزش تر از این ه / با تفاوت قیمتی که با این تویوتا داره میشه اونو عالی تجهیز کرد ..

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. Mohamad

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (812 ديدگاه)

      یعنی جوری نظر میدن بعضی دوستان که انگار شرکت سازنده قبل از تولید محصول مورد نظر اومده با اینا یه مشورتی کرده و رفته!
      کیفیت متریال پایین!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Khosrow

        ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        صندلی و تخت که پارچش از بزازی خریداری شده / قفسه ها هم که ام دی اف هست که اقای کوره ای نصب کرده /بی نظمی هم که موج مکزیکی میزنه / شما اون ون مرسدس رو ببین کیفیت ه متریالش داره داد میزنه / استانداردها برای اشخاص فرق میکنه ..

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا