تویوتا

تویوتا تاکوما تی‌آردی ویژه آفرودبازها

برای برف‌نوردی حتماً لازم نیست به سراغ نیسان با شنی‌های ویژه برف‌نوردی بروید. تویوتا با نسخه آفرود TRD از تاکوما نیز قابلیت‌های ویژه‌ای در خارج از جاده از جمله در برف دارد که می‌تواند نظر شما را به خود جلب نماید.

2017 Toyota Tacoma TRD
۲۰۱۷ Toyota Tacoma TRD
2017 Toyota Tacoma TRD
۲۰۱۷ Toyota Tacoma TRD
2017 Toyota Tacoma TRD
۲۰۱۷ Toyota Tacoma TRD
2017 Toyota Tacoma TRD
۲۰۱۷ Toyota Tacoma TRD
2017 Toyota Tacoma TRD
۲۰۱۷ Toyota Tacoma TRD
تویوتا تاکوما TRD را باید یک رپتور ژاپنی دانست که البته فاقد قدرت آن است. این یعنی برخلاف فورد F-150 رپتور، در زیر کاپوت نسخه TRD نشانی از تغییرات و افزایش قدرت نخواهید یافت. موتور V6 با حجم ۳.۵ لیتر می‌تواند ۲۷۸ اسب بخار نیرو تولید کند که شاید با استانداردهای امروزی، چشمگیر نباشد. سیستم اگزوز کمی تغییر کرده و برای انتقال نیرو هم از گیربکس ۶ سرعته دستی و یا یک گیربکس شش سرعته خودکار استفاده می‌شود.

2017 Toyota Tacoma TRD
۲۰۱۷ Toyota Tacoma TRD
2017 Toyota Tacoma TRD
۲۰۱۷ Toyota Tacoma TRD
2017 Toyota Tacoma TRD
۲۰۱۷ Toyota Tacoma TRD
در عوض در TRD روی سیستم تعلیق تمرکز شده است. این مدل بر اساس نسخه ۴X4 دو کابین عرشه کوتاه تاکوما طراحی شده است. چرخ‌های آلیاژی مخصوص آفرود ۱۶ اینچی با تایرهای گودیر، افزایش ارتفاع یک اینچی در محور جلو، کمک‌فنرهای جدید و ضد شوک FOX و فنرهای ورقی محور عقب، یک صفحه آلومینیومی زیر سپر جلو، چراغ‌های مه شکن DRLs، حذف نشان تویوتا در جلوپنجره مشبک و اضافه نمودن عبارت TOYOTA به‌جای آن، قاب آینه‌های جانبی همرنگ بدنه و چراغ‌دار، همرنگ شدن دستگیره‌ها با رنگ خودرو و نصب یک هواکش روی درب کاپوت ازجمله تغییرات این مدل به شمار می‌آیند. [دانلود ویدئو]


از سویی در داخل کابین هم علاوه بر روکش چرم، نشان TRD Pro روی صندلی‌ها، پشت‌سری و کف‌پوش و دسته‌دنده به چشم می‌خورد. در این مدل ویژگی‌هایی چون ناوبری، سنسورهای پارک عقب، مانیتور نقاط کور و هشدار ترافیک از عقب به‌صورت استاندارد نصب می‌شوند. تویوتا هنوز قیمتی این نسخه تاکوما را اعلام نکرده است اما هدف خود را فروش در بازار امریکا از فصل پاییز اعلام نموده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲۵ دیدگاه‌ها

  1. Mohammad

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (84 ديدگاه)

    فورد F-150 ++++++++++++
    تویوتا تاکوما — — — — — —

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ارش

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (72 ديدگاه)

      جانا بالا

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. درگ

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (29 ديدگاه)

      وای خدا
      تویوتا سلطان آفرود هستش خداییش

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. درگ

        ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
        سوابق: (29 ديدگاه)

        مشخصه تعصبی زیاد داریم.از تعداد دیس لایک ها
        حالا انگار همه ملت تویوتا سوارن.یا پراید سوار میشن یا سمند یا پژو
        اقا مگه غیر این هست تویوتا جزوه خودروهای پر فروش امریکا و کشور های دیگه به شمار میره
        و به دلیل کیفیت بالا و قابلیت های فراوان صدر نشینه
        خب مشخصه تویوتا آفرود عالی هم داره
        از تویوتا هایلوکس چهار چراغ قدیم بگیر تا تویوتا هایلوکس های الان

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. درگ

          ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
          سوابق: (29 ديدگاه)

          فقط تویوتا
          از تعداد دیس لایک ها مشخصه مردم ایران ماشالله همه تویوتا سوارن
          آخه نیس که تجربه هم دارن از تویوتا
          از بس ماشین های ایران خودرو و سایپا سوار شدین.
          حالا اینجا همه کارشناس شدن به تویوتا دیس لایک میزنند
          تو خواب هم نمیتونید تویوتا سوار شید.هه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. (*مهرداد*)

          ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
          سوابق: (353 ديدگاه)

          بحث تعصبی نیست …چون تو ایران فقط گزینه آفرود تویوتا و نیسان پاترول هست ،،،در صورتیکه در آمریکا و کشورهای دیگه فورد و جیپ حرف اول را میزنن و واقعیت همین هست …پس اول فورد سلطان آفرود هست بعد تویوتا ..ما تو ایران یه عمر هست فورد ندیدیم و ملت با فورد آشنایی ندارن ..فقط تویوتا دیدن ..فکر میکنن تویوتا آخرشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. SAEED

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (481 ديدگاه)

      Mohammad , عـزیـز … مـقـایـسـه ت کـامـلـا نـابـرابـره

      F-150 رقـیـب سـیـلـورادوی شـورولـت و رامِ دوج مـحـسـوب مـیـشـه نـه تـاکـومـا

      ⇜⇜⇜ درواقـع تـاکـومـا یـه سـر و گـردن از کـلـاس تـراک هـای بـالـا پـایـیـنـتـره !!
      و بـا شـورولـت کـلـرادو – GMC کـانـیـون و امـثـال ایـنـا مـقـایـسـه مـیـشـه …

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Mohammad

        ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
        سوابق: (84 ديدگاه)

        اره دوست عزیز شما درست میگین اما چون در نگاه اول شبیه اف 150 بنظرم رسید مخصوصا اون نوشته جلوش برای همین مقایسشون کردم

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. Muhammad

      ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      هیچ وانتی نمی تونه به پای فورد F150 Raptor برسه ، خدای وانت بار هاست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. اشکان

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (106 ديدگاه)

    نیسان تیتان وریور++++++
    تویوتا تاکوما- – – – –

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شکوفه های کویری

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (432 ديدگاه)

      هر دو عالی هستند ، تویوتا تاکوما و نیسان تیتان

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. آریا

      ۲۱ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (80 ديدگاه)

      اشکان عزیز تاکوما و تیتان اصلا رقیب هم نیستن. تاکوما و فرونتیر رقیبن . تیتان رقیبه توندراس

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. SINA

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (18 ديدگاه)

    مرسدس کلاس G

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. 09

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (24 ديدگاه)

    سلام ببخشید کسی از مصرف سانگ یانگ رکسون خبر داره ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. edris

      ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (108 ديدگاه)

      پرتقال کیلو چنده؟؟؟ :)))

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. محمدجواد

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (23 ديدگاه)

    تویوتا در آفرود واقعا بی نظیره ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. احمد باقری

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    این ماشین هم عالیه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. MOHAMMAD. M4

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (63 ديدگاه)

    بعید میدونم موفقیت رپتور را به دست بیاره ولی باید منتظر بود و دید ممکنه با قیمتش بتونه رقابت کنه ولی دم تویوتا گرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. اسمشونیار

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (376 ديدگاه)

    فقط تو ترافیگ تهران حال میده و بس ولی به جای اینا هر چی کلنگی میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Rouzbeh

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (171 ديدگاه)

    بعضی از دوستان به قابلیت افرود تویوتا دیس دادن . میتونم دلیلشو بپرسم ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. American and japan

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (199 ديدگاه)

    اولا مقایسه ی پیکاپ f150 با تاکوما اشتباه هست و f150 باید با توندرا مقایسه بشه.دوما چرا به نظرات اونایی که از آفرود تویوتا تعریف کردند منفی دادید؟تویوتا واقعا سلطانه در آفرود.هیچ ماشینی نمیتونه به سگ جونی تویوتا توی آفرود برسه.من با این که عاشق جیپ هستم و تعصب دارم روش میگم؛اگر تو با یه جیپ از یه تپه بالا رفتی از اونور جیبت خالی میشه.ولی تویوتا به هیچ وجه روی خودش هم نمیاره.تو باهاش برو آفرود و اصلا آب و روغنشم نگا نکن تا جایی هم که میتونی فشار بیار بهش اگر آخ گفت!تا جایی دلت میخواد تیونینگش کن و ازش کار بکش اگر جیکش در اومد!برو توی اینستا توی پیج عرب ها ببین همه لندکروز دارن و باهاش چیکارا که نمیکنن.فکر میکنی اصلا خرجش میکنن؟تعمییرگاه میبرنش؟بودم دبی و دیدم که میگم.ولی تو با رنجرور ایووک که خیلیا حتی از نزدیک اصلا دندیدینش و نمی دونید موتورش چیه ولی الکی روش تعصب دارید تشریف ببرید آفرود از اون ور پدرتونو اگر در نیاورد هر چی خواستید بگید.اگر تونستی اسنورکل بزاری روش و بزنی به آب جوری که روی آب باهاس شناور بمونی یا باهاش جامپ بزنی و جیبتو خالی نکرد هر چی خواستی بگو.بیخود نیست اکثر ارتش های کشور های مختلف من جمله ایران از تویوتا استفاده کردند.جنگ با عراق رو ببین.همش تویوتا بود تا جایی که اگر نبود شاید ایران شکست میخورد.از اون ور داعش رو ببین.طالبان رو ببین.همه تویوتا دارن.فکر میکنی توی جنگ وقت تعویض روغن هست؟وقت چک کردن آب هست؟وقت چک کردن ماشین و ارور هایی که میده هست؟حتی در شرایط بد بنزین با کیفیت گیرت میاد؟اونم تو دمای طاقت فرسای خوزستان!توی شن ها و بیابون های اونجا!اگر همین جیپ که من روش تعصب دارم بود طاقت میاورد؟یا لندرور؟اینه که همه باید به تویوتا و کلا ژاپنی های دیگه مثل نیسان و میتسو احترام بزارن و هر کسی هم منعش کنه قدرت تفکر نداره.کافیه یه بار با لندکروز نه با پرادو هم نه با هایلوکس هم نه با یه تویوتا لندکروز سری 40 که دست کم نیم قرن بری آفرود…اون موقع دلم میخواد ببینم هنوزم حرفی داری بگی؟هنوز هم رو دست این ماشین توی مسابقات آفرود نیست!اگر نتونستی با اون بری با پاترول که دیگه میتونی بری!برو ببین بعد بیا در مورد آفرود ژاپنی ها و به خصوص تویوتا نظر بده
    ((با احترام به پادشاه آفرود جهان jeep اولین دو دیفرانسیل جهان و پایه گذار آفرود در جهان
    Only in a jeep
    ○|||||||○ ))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. moein

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (856 ديدگاه)

    قربان فنر پنتوماتیکت برم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. آزاد

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (20 ديدگاه)

    جلو پنجرش اشتباهی شده یا من اشتباهی میبینم ‌/:

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. هادی

    ۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تویوتا خدایی ماشین توپی هست
    ولی من عشق هامر H2 هستم. شیب 50 درصد به راحتی بالا میره و کلی آپشن های دیگه که میدونید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. رضا

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    به نظر من نمره منفی اینکه قشمت جلوی ماشین خیلی بالاست و جلوی دید رو کاملا گرفته کاپوت سینی جلو ماشین باید شیب به سمت پایین میداشتند که زیبا تر میشد در کل ژاپنی ها از آمریکایی ها تقلید میکنند کره ای ها از ژاپنی ها

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا