جنرال موتورز

هامر به عنوان یک پیکاپ الکتریکی بازمی‌گردد!

آرنولد شوارتزنگر به خاطر جمله مشهور “من بازمی‌گردم” مشهور شده و به نظر می‌رسد این جمله درباره برند موردعلاقه‌اش یعنی هامر کاملاً صدق می‌کند زیرا طبق شنیده‌ها جنرال موتورز بازگشت این خودروی نمادین را کلید می‌زند.

وال‌استریت ژورنال می‌گوید جنرال موتورز با دعوت از لبرون جیمز برای حضور در تبلیغات مشهور Super Bowl نوید بازگشت هامر را خواهد داد. چیز زیادی درباره این تبلیغات پرهزینه نمی‌دانیم اما احتمالاً با تبلیغی سطح بالا روبرو خواهیم شد.

اولین هامر نونوار شده طبق انتظارات از اواخر سال ۲۰۲۱ وارد خط تولید خواهد شد و ظاهراً یک پیکاپ خشن جیپ مانند برای آفرود خواهد بود. در خبرهای قبلی آمده بود که نسخه پرفورمنس این خودرو نیز ظاهراً در سال ۲۰۲۲ تولید می‌شود و شاید یک سال بعد از آن نیز یک شاسی‌بلند به این خانواده اضافه شود.

اگرچه بازگشت هامر خبر بسیار خوبی است اما یک موضوع بسیار مهم وجود دارد. چندین رسانه اظهار داشته‌اند هامر برند مستقلی نخواهد بود بلکه به عنوان زیربرند جی ام سی عمل خواهد کرد. این خبر به‌صورت رسمی تائید نشده اما بلومبرگ می‌گوید این محصولات الکتریکی شاید با عنوان هامر توسعه یافته توسط جی ام سی بازاریابی شوند.

این حرکت کمی عجیب به نظر می‌رسد اما از نظر تجاری کاملاً منطقی است. یک برند مستقل نیازمند سرمایه‌گذاری و صرف هزینه قابل‌توجهی بوده زیرا خودروساز باید دوباره شبکه نمایندگی وسیعی به راه اندازد و تازه این یک فاکتور است. با تبدیل هامر به یک زیربرند، این خودروساز می‌تواند از کنار این مشکلات عبور کرده و همچنین طیف مشتریان خودش را داشته باشد به این معنی که خریداران خودروهای لوکسی همچون سیرا و یوکان دنالی را به خود جلب کند.

این مورد آخری می‌تواند مهم باشد زیرا تخمین‌ها نشان می‌دهد پیکاپ هامر قیمت حدود ۹۰ هزار دلاری خواهد داشت. البته که این خبر مربوط به قیمت این خودرو با اغراق زیادی همراه شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Elmiraj

    ۲۳ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (3088 ديدگاه)

    آخرت سنت شکنی…..
    غولهایی که صدی ۲۰ لیتر می سوزوندن را به غولهایی تبدیل کنی که نه بنزین می خورن و نه صدا دارن…!!!!!
    .
    بهترین کار ممکن را کردن…

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. Reza

    ۲۳ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (5323 ديدگاه)

    بی صبرانه منتظرم

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا