جنرال موتورز

برنامه‌های جاه‌طلبانه اوبر، همکاری با جنرال موتورز و رنو-نیسان

اوبر اعلام کرد تمامی خودروهای این پلتفرم تا سال ۲۰۴۰ دارای قوای محرکه بدون آلایندگی خواهند بود.

این کمپانی می‌خواهد همه‌ی ناوگان خودروهای خود در آمریکا، کانادا و اروپا تا سال ۲۰۳۰ از نوع الکتریکی باشند.

به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای رسیدن به این اهداف اوبر سرویس گرین خود را در بیش از ۱۵ شهر آمریکا و کانادا راه‌اندازی کرده است. افرادی که از این سرویس استفاده کنند خواهند توانست یک خودروی هیبریدی یا الکتریکی را درخواست کنند هرچند برای این کار باید مبلغ بیشتری بپردازند. به منظور کمک به تحقق چنین کاری کاربران جوایز بیشتری برای هر سفر دریافت خواهند کرد.

هنوز مشخص نیست که میزان اضافه پرداخت کاربران برای این سرویس چقدر خواهد بود اما گفته شده تا پایان سال سرویس اوبر گرین بیش از ۶۵ شهر در سراسر جهان را پشتیبانی خواهد کرد.

البته که اوبر به رانندگان و خودروهای آن‌ها تکیه داشته و قول داده به آن‌ها در خرید خودروهای الکتریکی کمک خواهد کرد. به همین منظور اوبر متعهد شده بیش از ۸۰۰ میلیون دلار از منابع خود را به رانندگان در آمریکا، کانادا و اروپا اختصاص دهد تا آن‌ها بتوانند تا سال ۲۰۲۵ اقدام به خرید خودروهای الکتریکی کنند.

این کمپانی همچنین مشوق‌هایی برای رانندگان در نظر گرفته تا آن‌ها خودروهای الکتریکی بخرند. مالکان خودروهای سبز نیز از پاداش‌های بیشتری برخوردار شده و کمیسیون‌های کمتری پرداخت خواهند کرد.

از آنجایی که خودروهای الکتریکی هنوز هم قیمت نسبتاً بالایی دارند بنابراین اوبر در حال همکاری با جنرال موتورز و رنو-نیسان برای گسترش پیشنهادهای جذاب برای خرید خودروهای الکتریکی توسط رانندگان است. اوبر همچنین با چندین شرکت دیگر برای ارائه تخفیف شارژ خودروهای الکتریکی همکاری کرده است.

رانندگان اوبر در آمریکا و کانادا می‌توانند شورولت بولت ۲۰۲۰ را با قیمت مخصوص پرسنل این شرکت خریداری کنند. رانندگان آمریکایی همچنین تخفیف ۲۰ درصدی برای خرید برخی لوازم بولت همچون تجهیزات شارژ خانگی را دریافت خواهند کرد.

اما همکاری با رنو-نیسان عموماً روی کشورهای فرانسه، پرتغال، هلند و بریتانیا تمرکز داشته است. اگرچه این خودروساز اشاره‌ای به جزئیات نداشته اما رانندگان اوبر خواهند توانست خودروهایی همچون نیسان لیف و رنو Zoe را انتخاب کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. پیمان

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (41 ديدگاه)

    مدیرعامل اوبر بچه تهرانه، دارا خسروشاهی

    موافقم 16
    مخالفم 2
    1. XLE

      ۲۰ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (134 ديدگاه)

      مدیر اجراییشه

      موافقم 10
      مخالفم 0
    2. آراز

      ۲۰ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (1 ديدگاه)

      تهران نه تبریزیه اصالتا، عموش هم موسس مینو هستش

      موافقم 2
      مخالفم 2
  2. میثم

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (3526 ديدگاه)

    دمش گرم
    خیلی حرکت قشنگیه

    موافقم 12
    مخالفم 0
  3. پارسا عشق ماشین

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (117 ديدگاه)

    دمش گرم از خودمونه

    موافقم 6
    مخالفم 2
  4. AMG///

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (579 ديدگاه)

    اوبر از کجا پیداش شد

    موافقم 4
    مخالفم 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا