جنرال موتورز

برنامه‌های جنرال موتورز برای خودروهای خودران

اندکی پس از اعلام برنامه‌های خودروی الکتریکی جنرال موتورز، این غول آمریکایی آماده اعلام جزئیات مربوط به آینده محصولات خودران خود می‌شود.


جنرال موتورز سی‌ام نوامبر جلسه‌ای را با سرمایه‌گذاران برگزار و جزئیات حمل‌ونقل و محصولات خودران و تلاش برای حضور قوی‌تر در بازارهای نوظهور را بررسی خواهد کرد.


مدیرعامل جنرال موتورز چندی قبل توضیحاتی درباره اهمیت خودکار سازی حمل‌ونقل برای این برند را تشریح کرد.
او گفت:

ما فهمیده‌ایم که صنعت خودرو در با سرعت بسیار زیادی در حال تغییر بوده و ما برنامه‌هایی برای سهیم شدن در بزرگ‌ترین فرصت‌های تجاری داریم.


جنرال موتورز مشتاق است تا جایی که امکان دارد سیستم‌های خودران را توسعه داده و به همین خاطر در سال ۲۰۱۶ استارت آپ خودروی خودران کروز اتوماسیون را خرید. کروز اتوماسیون از آن زمان تاکنون تبدیل به بازوی خودران رسمی جنرال موتورز شده و هم‌اکنون ۳۵۰ کارمند دارد. این شرکت گونه‌های مختلفی از شورولت بولت را در آمریکا تست کرده است.


جنرال موتورز چند ماه پیش اعلام کرد در ۱۸ ماه آینده از دو خودروی الکتریکی جدید رونمایی و تا سال ۲۰۲۳ حداقل ۲۰ خودروی الکتریکی جدید را معرفی خواهد کرد. با توجه به توسعه سیستم‌های خودران به نظر می‌رسد بسیاری از این خودروهای الکتریکی دارای عملکردهای رانندگی نیمه خودران یا تمام خودران خواهند بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. M.us

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (237 ديدگاه)

    20تا خودروی الکتریکی خیلی تنوع میده، خوبه امیدوارم موفق بشن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا