جنرال موتورز

ترس کره‌ای‌ها از ترک بازار توسط جنرال موتورز

اخیرا جنرال موتورز اقدام به فروش کمپانی اوپل و واکسهال به پژو-سیتروئن کرد و نگرانی‌هایی نیز درباره احتمال مواجه شدن جنرال موتورز کره با برخی مشکلات وجود دارد.


بنا به گزارش WardsAuto، رهبران اتحادیه کارگران فلزات کره نگران هستند که جنرال موتورز بخواهد رهبری بخش بین‌المللی خود را با منطقه آمریکای جنوبی ترکیب کند و تأسیسات کره این شرکت تعطیل شوند. مدیرعامل جنرال موتورز کره تلاش داشته با گفتن اینکه جنرال موتورز برنامه‌ای برای ترک کره جنوبی ندارد این نگرانی‌ها را کم‌رنگ کند اما واضح است که همه از این سخنان قانع نشده‌اند.


مطابق خبر منتشر شده، بانک توسعه کره مالک ۱۷.۰۲ درصد سهام جنرال موتورز کره بوده و این قدرت را دارد که برنامه‌های تعطیلی تأسیسات یا فروش را وتو نماید. البته این حق وتو در هفدهم اکتبر به پایان می‌رسد و احتمال دارد که جنرال موتورز دست بازی برای ایجاد تغییرات شدید داشته باشد.


البته سخنان بالا به این معنی نیست که جنرال موتورز همه‌چیز را زیر و رو خواهد کرد اما تحلیلگران معتقدند که اتحادیه کارگران دلیلی برای نگرانی دارد زیرا بخش کره‌ی جنرال موتورز در سه سال گذشته ضرر ۱.۷ میلیارد دلاری داشته است. این ضرر می‌تواند نیاز برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و افزایش راندمان را نشان دهد.

مدیرعامل جدید جنرال موتورز در کره نیز نتوانسته به بهبود اوضاع کمکی کند. او که قبلاً مدیرعامل جنرال موتورز هند بوده شاهد فروش تأسیسات به برند چینی سایک بوده است. این امر باعث شده برخی رهبران اتحادیه‌ها باور داشته باشند که مدیرعامل جنرال موتورز کره یک متخصص بازسازی بوده که به خاطر تعدیل نیرو به این سمت دست یافته است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. (ali(chevy nova

    ۲۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (6809 ديدگاه)

    جى ام دست به چند کار صحىح زده
    اولىش فروش اوپل و واکسهال بود و دومىش هم مىتونه این کار باشه
    جى ام باىد تمام قدرتش رو معطوف بازار امریکا و کانادا بکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حميد

      ۲۶ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (1724 ديدگاه)

      چون فرغون هاش فقط بدرد همون جا میخوره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. حمید ع

    ۲۴ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (239 ديدگاه)

    برای ملتی که پراید و پژو۴۰۵ ۳۰سال قبل رو سوار میشن خیلی جالبه به محصولات gm بگه فرغون!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا