جنرال موتورز

فروش مرکز مهندسی جنرال موتورز به گروه پانچ بلژیک

جنرال موتورز همچنان به فروش سایت‌های تولیدی و توسعه‌ای خود در خارج از آمریکا ادامه می‌دهد و جدیدترین آن‌ها نیز به فروش مرکز مهندسی در تورین ایتالیا مربوط می‌شود.

خریدار مرکز مهندسی قوای محرکه دیزلی جنرال موتورز در تورین ایتالیا گروه بلژیکی پانچ است که تأمین کننده قطعات خودرویی می‌باشد. این شرکت همچنین مالکیت سرویس‌های مهندسی جنرال موتورز برای پشتیبانی برنامه‌های تولید جهانی این خودروساز آمریکایی تا پایان سال ۲۰۲۱ را به دست آورده است.

بنا به گفته‌ی جنرال موتورز، این توافق باعث ادامه‌ی کار مرکز مهندسی موردبحث و حفظ شغل کارمندان آن می‌شود.

داگ پارکس معاون اجرایی جنرال موتورز گفته است:

ما می‌خواستیم بهترین راه‌حل برای کارکنان و کمپانی ما وجود داشته باشد که این راه‌حل انتقال مالکیت به گروه پانچ بود. این کار تا زمان پشتیبانی از سایت‌های جهانی ادامه خواهد داشت و ما خواهیم توانست روی تلاش‌های داخلی خود در طولانی‌مدت تمرکز کنیم.

اگرچه گروه پانچ به ارائه سرویس‌های مهندسی به جنرال موتورز ادامه خواهد داد اما برنامه‌هایی نیز برای توسعه محصولات جدید در کلاس‌های مختلف بازار داشته و می‌خواهد جایگاه خود را تغییر دهد.

مدیرعامل گروه پانچ گفته است:

تمرکز روی این بیزینس باعث ارائه سرویس‌های مهندسی کلاس جهانی به جنرال موتورز و مشتریان جدید خواهد شد. این موضوع شامل توسعه پیشرانه‌ها در کلاس‌های جدید، پشتیبانی از تولید پیشرانه‌ها و ارائه پیشرانه‌ها و گیربکس‌های جدید در بازارهای جهانی می‌باشد.

سیستم‌های پیشرانه جهانی جنرال موتورز که قبلاً با نام قوای محرکه جنرال موتورز اروپا شناخته می‌شد به عنوان مرکز جهانی توسعه قوای محرکه دیزلی و سیستم‌های الکترونیکی از سال ۲۰۰۵ تاکنون عمل می‌کرد.

جدیدترین پیشرانه‌های دیزلی تولید شده در این مرکز شامل نمونه ۶ سیلندر ۳ لیتری LM2 دورامکس بکار رفته در جدیدترین پیکاپ ها و شاسی بلندهای فول سایز و همچنین نمونه ۱.۶ لیتری LH7 بکار رفته در شورولت اکوئینکس/جی ام سی تراین و شورولت کروز می‌باشد.

از ۲۷ فوریه ۲۰۲۰، کارمندان این مرکز زیر چتر حمایتی گروه پانچ قرار خواهند گرفت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Anti-nazi

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (688 ديدگاه)

    پانچ همونی نیست ک قراره برا کوییک اتوماتیک گیربکس بیاره؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. هادی 8 سیلندر

      ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (458 ديدگاه)

      همونه که گیربکس با موتور همخونی نداره شتاب کوییک شده 20 ثانیه نشستم پشتش تو سربالایی میخاد پاره شه انگار ماشین
      به ولله بدن دانشگاه تهران گیربکس بزنه خیلی عالی تر از اینا میشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. علیx76

        ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (1203 ديدگاه)

        هرچقد پول بدی آش میخوری
        قرار نیست سایپا مثلا ۲ هزار دلار برا هرگیربکس بده ، گیربکس ۲۰ هزار تایی بهش بدن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. Genius

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (1237 ديدگاه)

    تاکتیک هنرمدانه ای بود!همونطور که پژو و رنو رو با وعده برگشت به بازار امریکا جذبشون کرد و مجاب شدن از بازار ایران خارج بشن پانچ هم قطعا شراکت برای تامین سالی 10 هزارتا گیربکس CVT سایپا رو به یه همچین قرارداد سنگینی ترجیح نمیده و دیگه خبری از همکاری پانچ با سایپا نخواهد بود

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا