جنرال موتورز

افزایش قدرت جی‌ام‌سی سی‌یرا AT4 مدل 2019 با پکیج آفرود

جی‌ام‌سی برای پیکاپ سی‌یرا AT4 پکیج آفرودی را ارائه کرده است که شامل ویژگی‌های آفرود به همراه افزایش قدرت پیشرانه می‌شود. این پکیج با تجهیز پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سی‌یرا به سیستم اگزوز عملکردی و تجدیدنظر در ورودی هوا، خروجی آن‌را به ۴۳۵ اسب بخار قدرت و ۶۳۵ نیوتن متر گشتاور افزایش داده که ۱۵ اسب بخار و ۱۲ نیوتن متر بیشتر از نسخهٔ استاندارد است. این نیرو از طریق یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک به هر چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند.

اما علاوه بر افزایش قدرت، این پکیج آفرود به سی‌یرا AT4 رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی ماشین‌کاری شده با لاستیک‌های گودیر رانگلر را هم اضافه کرده است. به گفتهٔ جی‌ام‌سی، این پکیج، عملکرد خودرو را هم در مسیرهای آنرود و هم در آفرود بهینه‌سازی کرده است. البته سی‌یرا AT4 که اوایل امسال معرفی شد، نسخه‌ای متمرکز بر آفرود بوده و به‌صورت استاندارد از ویژگی‌ها و تجهیزات آفرود برخوردار است.

ارتفاع تعلیق سی‌یرا AT4 حدود پنج سانتیمتر از دیگر نسخه‌های بیشتر بوده و به گیربکس کمکی دو سرعته، قفل دیفرانسیل عقب، صفحات محافظ زیرین، کمک‌فنرهای آفرود رانچو، سیستم کنترل پایین آمدن از شیب‌ها و سیستم انتخاب کشش مجهز است. برای مطابقت با توانایی‌های آفرود، این پیکاپ قلدر در بیرون هم به ویژگی‌های منحصربه‌فردی چون تریم کرومی مشکی در داخل جلوپنجره، اطراف مه شکن‌ها و روی گلگیرهای جلو مجهز شده است. قطعات همرنگ بدنه نیز شامل قاب جلوپنجره، سپرها و دستگیرهٔ درها می‌شود درحالی‌که دو قلاب قرمز هم درون سپر جلو تعبیه شده است.

علاوه بر این موارد، خریداران می‌توانند آپشن‌هایی مثل نمایشگر سربالا، دوربین دید عقب و قسمت بار فیبر کربنی را هم برای سی‌یرا AT4 سفارش دهند. همچنین یک پکیج کمک‌راننده هم برای این خودرو قابل سفارش است که شامل دوربین دید ۳۶۰ درجه، هشدار نقاط کور و ترمز خودکار با تشخیص عابر پیاده می‌شود. پکیج آفرود اما از هم‌اکنون با قیمت ۴۹۴۰ دلار برای سی‌یرا AT4 قابل سفارش است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. AMANTE

    ۲۸ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1853 ديدگاه)

    ای جان آخه چقدر تو خوشگل، جذاب و خوبی.
    اینو به من بدید تا نسل بعدیش ماشین دیگه ی در این کلاس نمی خوام.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mohammad

      ۲۸ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (1430 ديدگاه)

      آره انصافا از بقیه هم کلاسی هاش خوشگل تره
      و آفرودر حرفه ای به این میگن !!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. mostafa

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (69 ديدگاه)

    فرقی نمی کنه با خانواده و کلی وسایل بخوای بری سفر
    یا با دوستان و کلی بار و بندیل بزنی به کوه و بیابون
    یا بخوای وسایل کار و خانه رو بخوای جا به جا کنی

    یه ماشین همه کاره و همه جا رو
    خوش به حال اونای که میتونن این وانت دوست داشتنی رو بخرن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. علی

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    رم 1500 2019 چطوره ؟ من هم توو فکرش هستم بگیرم یکی . ولی نمیدونم تایتان بهتره یا اینا ؟ مخصوصا که اینا امریکن جانک هستند . تازگی میگند یکمی بهتر شده کیفیتشو ن . مخصوصا که تو مدل جدید اینا گس مایلج تفاوتی نکرده در عمل . تایتان خیلی ارزون تره یه جورایی . هم بزرگتره هم شاید داخلش خوشگلتر باشه . ژاپنی هم هست . کیفیت بهتری داره بیشتر میمونه شاید . البته مصرف سوختش خوب نیست . دوستان نظرتون رو بگید . نظرتون چیه ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حمیدرضا

      ۲۹ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (2415 ديدگاه)

      شما که به فکر هزینه و کیفیت هستی برو توندرا بگیر سوپر کریو از همشون تو بخش هزینه بهتره ولی اگر قیافه میخای رم از همه خوش چهره تره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. حمیدرضا

    ۲۹ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    به نظرم طراحی چراغای جلوش شبیه به فورد شده انصافا تو بخش خوشگل بودن خیلی خوبه در عملم که یه سیلورادو شکیله پس کاراییش هم بالاست
    خوش به حال اونایی که انقدر تمکن مالی دارن که یکی از اینا رو بخرن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا