جنرال موتورز

معرفی جی ام سی کانیون AT4 2021 جدید

کوه‌های کلرادو محل رونمایی جی ام سی کانیون ۲۰۲۱ است جایی که در آن نسخه سطح بالاتر از این خودرو در تریم دنالی و همچنین مدل جدید و گیراتر AT4 معرفی شده‌اند.

کانیون AT4 به دنبال افرادی است که خواهان بیرون زدن از دل جاده بوده و به همین خاطر با ظاهری برجسته‌تر عرضه می‌شود. تریم کروم تیره، جلوپنجره بزرگ‌تر و قلاب‌های یدک کشی قرمز رنگ باعث تمایز این خودرو از سایر نسخه‌ها خواهند شد. در داخل کابین نیز نشان AT4 روی پشت‌سری‌ها حک شده و دوخت منحصربه‌فرد کالاهاری نیز وجود دارد.

البته همه‌چیز این خودرو به موارد نمایشی محدود نمی‌شود بلکه این خودرو از سیستم تعلیق با تنظیمات آفرود، سیستم کنترل حرکت در سرپایینی پیشرفته، سیستم چهار چرخ محرک با قفل دیفرانسیل عقب خودکار، محافظ جعبه انتقال برای حفاظت از بخش‌های حساس زیر بدنه، رینگ‌های ۱۷ اینچی و لاستیک‌های ۳۱ اینچی گوودیر نیز برخوردار شده است.

معاون برندهای بیوک و جی ام سی اظهار داشته است:

این پیکاپی برای گشت‌وگذار و ماجراجویی در طبیعت است. کانیون AT4 خودرویی عالی برای لذت بردن راننده و توجه به جزئیات آن بوده است.

نیروبخش این خودرو پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری با قدرت ۳۰۸ اسب بخاری و گشتاور ۳۷۳ نیوتون متری است. یک پیشرانه ۲.۸ لیتری دیزلی دیگر هم با خروجی ۱۸۱ اسبی و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متری قابل سفارش می‌باشد.

اما کانیون دنالی ۲۰۲۱ از همان پیشرانه‌ها استفاده کرده ولی به جلوپنجره متفاوت، عناصر کرومی، پله‌های ۵ اینچی و رینگ‌های ۲۰ اینچی مجهز است. فعلاً تصاویری از این خودرو منتشر نشده اما گفته شده کابین از رنگ‌بندی برجسته‌ای برخوردار بوده و تریم لوکس چوب، تریم آلومینیومی و دوخت منحصربه‌فرد در آن وجود دارد. فرمان و صندلی‌های گرم شونده به‌صورت استاندارد در این خودرو بکار رفته‌اند.

مدیر طراحی بدنه‌ی جی ام سی هم گفته است:

دنالی نشان دهنده فلسفه طراحی برجسته جی ام سی بوده و این تغییرات باعث تمایز هرچه بیشتر کانیون از رقبای سطح میانی می‌شود. این خودرو دارای طراحی رضایت‌بخش‌تر و متمایزتری است که شایسته خودرویی با نام دنالی می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۲۴ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    عاشق پیکاپ های آمریکایی هستم مخصوصاً نسخه آفرود محورشون
    این ماشین با پیشرانه دیزلی جون میده برای آفرودهای سنگین

    موافقم 3
    مخالفم 0
  2. Farzad

    ۲۴ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    تو برف و یخ بندون چه حالی میده لامصصصصصب .

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. شاهین

    ۲۵ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (107 ديدگاه)

    پیکاپ امریکایی یعنی ابهت و دوام
    یاد مقاله چند روز پیش پدال افتادم GMC یک میلیون 600 هزار تا کار کرده بود هنوزم سالم و با ابهت بود

    موافقم 0
    مخالفم 1
  4. محمد

    ۲۵ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (223 ديدگاه)

    واقعا توی کلاس پیکاپ، آمریکایی ها رقیب ندارن

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا