جنرال موتورزهوندا

دوئل هوندا پایلوت و جی‌ام‌سی آکادیا

مرحلهٔ مقدماتی، گروه چهارم، کراس‌اوورهای فول سایز، دوئل دوم

نتایج دوئل قبلی بین فورد اکسپلورر و سوبارو ایسنت

مجموع آراء: ۱۰۶۸

آراء فورد: ۷۹۴

آراء سوبارو: ۲۷۴

پیروز دوئل: فورد اکسپلورر با کسب ۷۴ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه

فورد اکسپلورر

سوبارو ایسنت

فورد اکسپلورر

هوندا پایلوت

جی‌ام‌سی آکادیا

؟

فولکس‌واگن اطلس

بیوک انکلیو

؟

تویوتا هایلندر

کیا تلوراید

؟

هیوندای پالیسید

مزدا CX-9

؟

نیسان پث‌فایندر

شورلت تراورز

؟

هوندا پایلوت

تاریخ معرفی: نمایشگاه شیکاگو ۲۰۱۵

پلت‌فرم: –

امتیاز از کارانددرایور: ۷.۵ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۱۲۳,۸۱۳ دستگاه

فروش سه‌ماههٔ اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۴۵,۳۶۶ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از NHTSA

تصادف از جلو: چهار ستاره

تصادف از طرفین: پنج ستاره

چپ کردن: چهار ستاره

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: پیشرانهٔ کارا و مقرون‌به‌صرفه، کابین جادار و همه‌کاره، انبوهی از تکنولوژی‌های سفارشی

نقاط منفی: ظاهر بیرونی ناجور، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی نه‌چندان جالب، قیمت گران تیپ‌های بالایی

چکیده: پایلوت به‌عنوان یک کراس‌اوور سه ردیفه بسیار کاربردی است اما به‌راحتی فراموش می‌شود

جی‌ام‌سی آکادیا

تاریخ معرفی: نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۶

پلت‌فرم: C1XX جنرال موتورز

امتیاز از کارانددرایور: ۵.۵ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۷۲,۵۳۷ دستگاه

فروش سه‌ماههٔ اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۱۹,۹۵۶ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از NHTSA

تصادف از جلو: پنج ستاره

تصادف از طرفین: پنج ستاره

چپ کردن: چهار ستاره

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: ظاهر جذاب و باابهت، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی مناسب، فضای بار مناسب

نقاط منفی: قیمت بالاتر از کیفیت متریال داخلی، فضای تنگ صندلی‌های ردیف سوم، مصرف سوخت متوسط

چکیده: آکادیا به‌عنوان یک خودروی خانوادگی وظیفهٔ خود را به‌خوبی انجام می‌دهد اما خریداران می‌توانند گزینه‌های بهتری را هم در بین رقبا پیدا کنند

مقایسهٔ مشخصات فنی

هوندا پایلوت

جی‌ام‌سی آکادیا دنالی

پیشرانه ۳.۵ لیتری V6 ۳.۶ لیتری V6
تنفس طبیعی طبیعی
قدرت ۲۸۰ اسب بخار ۳۱۰ اسب بخار
گشتاور ۳۵۵ نیوتن متر ۳۶۷ نیوتن متر
گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک ۹ سرعته اتوماتیک
محور محرک جلو یا چهارچرخ جلو یا چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۶.۲ ثانیه ۶.۱ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۴.۸ ثانیه ۱۴.۹ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر/ساعت ۲۱۰ کیلومتر/ساعت
توقف از ۱۱۰ ۵۲.۴ متر ۵۱.۸ متر
شتاب جانبی ۰.۸۲ جی ۰.۸۵ جی
مصرف سوخت ۱۰.۷ لیتر ترکیبی ۱۱.۲ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۷۴ لیتر ۷۲ لیتر
وزن ۱۹۶۲ کیلوگرم ۱۹۹۵ کیلوگرم
طول ۴,۹۹۱ میلی‌متر ۴,۹۱۷ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۸۱۹ میلی‌متر ۲,۸۵۷ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۴۶۵ تا ۲۳۷۵ لیتر ۳۷۰ تا ۲۲۳۵ لیتر
ظرفیت سرنشین ۷ یا ۸ نفر ۶ یا ۷ نفر
قیمت پایه آمریکا ۳۳,۷۲۵ دلار ۳۰,۹۹۵ دلار
قیمت موردبررسی ۴۴,۶۹۵ دلار ۴۷,۷۹۵ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام کراس‌اوور فول‌سایز را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۵ دیدگاه‌ها

  1. Farzad

    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    ۱۰۰ درصد جی ام سی آکادیا .
    پایلوت ظاهر ناجور ، آکادیا ظاهر با ابهت .

    موافقم 10
    مخالفم 3
    1. ?Sherek?

      ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (134 ديدگاه)

      پایلوت از سادگی بیش از حد رنج میبره

      موافقم 7
      مخالفم 2
    2. سهند

      ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (662 ديدگاه)

      امتیاز جی ام سی ۵.۵ است!! یعنی یک آشغال به تمام معناست
      رای من هوندا است چون امتیاز بهتری گرفته پس یعنی بهتره

      موافقم 10
      مخالفم 12
      1. مهدی

        ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (194 ديدگاه)

        هم امتیاز بهتر و هم فروش بیشتر که تایید این ماجراست
        ظاهر تنها ملاک برتری به خودرو نیست

        موافقم 4
        مخالفم 3
      2. R@m!n

        ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (2243 ديدگاه)

        آقا سهند بهتره قبل استفاده از لفظ آشغال بری بررسی این سایتو کامل بخونی بعد این حرفو بزنی.

        امتیاز پایین این ماشین به خاطر کیفیت پایین و یا ضعیف بودن بخش فنی نیست. امتیازات کارانددرایو براساس قیمت خودرو و امکاناتی که نصیب راننده میشه، کاربردی بودن نسبت با بقیه رقبا و گارانتی هست. این ماشین تو بحث فنی کاملا قابل قبول هست و مشکل خاصی نداره عمده ضعف این ماشین به خاطر کوچیک بودن ردیف سوم و فضای بار هست که نسبت به رقبا کمتر و چون تو کلاس خانوادگی هست این رو ضعف درنظر میگیرن.

        موافقم 8
        مخالفم 1
      3. Audi e_tron gt

        ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (757 ديدگاه)

        تا من دیدم جی ام سی مشخصات بهتری داشته چرا امتیاز کمتری آورده؟

        موافقم 3
        مخالفم 0
      4. Farzad

        ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (2568 ديدگاه)

        پایلوت ۱۸۰ تا بیشتر نمیره یعنی اندازه پراید !

        موافقم 4
        مخالفم 1
        1. MM10000

          ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (17 ديدگاه)

          من هم GMC رو بیشتر از هوندا میپسندم، اما این حرف شما خیلی غیر منطقی هست.

          موافقم 2
          مخالفم 0
    3. Reza

      ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (5338 ديدگاه)

      GMC

      موافقم 7
      مخالفم 2
  2. R@m!n

    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    انتخابم تو این گروه فورد اکسپلورر هست چون یه پکیج کامل از کیفیت و کارایی و زیبایی و اصالت هست.

    تو این دوئل هم دو تا ماشین به هم نزدیکن اما ظاهر بسیار بهتر آکادیا مقداری ضعفاشو جبران می کنه.

    موافقم 6
    مخالفم 1
    1. Farzad

      ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      اکسپلورر که پادشاه و سنگ محک این کلاسه و همچنین پرفروش ترین .

      موافقم 3
      مخالفم 2
  3. new Ramin

    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (80 ديدگاه)

    در داخل خودرو هر دو از پلاستیک استفاده کردن ولی از همین فاصله دور ! معلوم است برای GMC بسیار با کیفیت تر هست.
    طراحی بیرونی GMC خیلی بهتره. حدودا 80 درصد از لحاظ مشخصات و کارایی GMC سرتره.

    رای من 100 درصد GMC

    موافقم 2
    مخالفم 5
    1. سهند

      ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (662 ديدگاه)

      اول به اختلاف امتیازشان در car and driver نگاه کن بعد نظر بده

      موافقم 6
      مخالفم 3
      1. RezaRs

        ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (1613 ديدگاه)

        برا رامین مهمه به نظرت ? تا دیروز با بدبختی جلشو میگرفتیم فکرشو کمی باز کنه راجع خودروسازی های دنیا متوجه شد غیر از چین آمریکا هم خودروسازی داره و پورشه هم تو آلمان وجود داره

        موافقم 4
        مخالفم 1
      2. new Ramin

        ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (80 ديدگاه)

        ماشین رو به نمرش می سنجی ؟؟؟
        یعنی اگه کار اند درایو بیاد به تارا نمره 6 بده یعنی بعدش تارا ازgmc بهتره ؟؟؟؟

        ماشین نه به نمرش هست نه به برندش… ماشین باید دید چی تو آستین داره…..

        موافقم 3
        مخالفم 2
  4. BenzSLR

    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    از لحاظ ظاهر قطعا جی ام سی ولی هوندا خانوادگی و جادارتره و تو این کلاس این مهمه .

    موافقم 5
    مخالفم 0
  5. Sina10

    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    آکادیا ظاهر بسیار زیبایی داره و طراحی داخلی جذاب اما همونطور که گفته مصرف سوخت بالا و کیفیت متریال داخلی متوسطی داره ، همچنین تعداد سرنشین های کمتر
    و قابل توجه اینه که باوجود قدرت بیشتر خیلی سریعتر هم نیست.. جالب اینکه کارانددرایور بهش این نمره پایینو داده پس در تجربه رانتدگی واقعی هم حتما حرفی برای گفتن نداشته

    ولی باز هم رای دادم به GMC چون هوندا هم زیاد چیز جالب توجهی نساخته ظاهر متوسط در جلو، ظاهر کهنه و قدیمی در عقب ، طراحی داخلی بسیار قدیمی ، البته این قدیمی بودن ها بیشتر بخاطر سال معرفی اش هست یعنی 2015
    ولی GMC فقط یه سال بعدش اومده ولی کابینش انگار ۴ یا ۵ سال جدید تره!
    تنها مزایایی که توی هوندا دیدم مصرف سوخت بهتر ، قیمت کمتر و تعداد سرنشین های بیشتر بوده ، همچنین نمره بهتری هم بهش دادن

    موافقم 4
    مخالفم 1
    1. دیوید نابکام

      ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (12 ديدگاه)

      امتیاز پایین ترش برای کیفیت پایین یا ضعف فنی یا داشتن مشکل خاصی نیست و این نمره پایین بخاطر امکانات کمتر و فضای ردیف سوم تنگ تر نسبت ب رقباست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. arshiasvj

    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1749 ديدگاه)

    جی ام سی
    هوندا پایلوت کیلو چنده

    موافقم 3
    مخالفم 2
  7. Sina

    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (811 ديدگاه)

    قطعا بهترین دو انتخاب این لیست نیسان پتث فایندر جدید و اکسپلورر تیمبرلاین هستش

    موافقم 1
    مخالفم 0
  8. پ

    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (31 ديدگاه)

    قطعا پایلوت

    موافقم 3
    مخالفم 3
  9. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    تا وقتی آمریکایی هست باقی کشکن…

    موافقم 2
    مخالفم 2
  10. Amirreza

    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    ابهت و طراحی آکادیا که اصلا قابل مقایسه نیست ، فنیشم تا حدودی بهتره ، واقعا آکادیا تو سگمنت خودش جزو بهتریناس

    موافقم 1
    مخالفم 0
  11. امیر

    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (606 ديدگاه)

    من انتخابی ندارم ولی اگر داشتم هوندا چون فضای صندوق حجم باک و همینطور قیمت کمتره قیمت هم پایین تره ظاهر بهتر از جی ام نیست اما خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 2
  12. Ali

    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (267 ديدگاه)

    هوندا=کیفیت

    موافقم 1
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا