جنرال موتورز

پوشش گارانتی اضافه و واقعی جنرال موتورز

افرادی که به فکر خرید خودرویی جدید از برندهای تحت حمایت جنرال موتورز هستند می‌توانند از تجربه‌ی خرید بهتری لذت ببرند زیرا گارانتی اضافه‌ی جدیدی ارائه می‌شود. می‌پرسید آیا این گارانتی قبلاً ارائه نمی‌شد؟ ارائه می‌شد اما این یکی متفاوت است. بنا به بیانیه خبری منتشر شده توسط جنرال موتورز، این گارانتی جدید کاملاً واقعی بوده و از سپر تا سپر خودرو را به مدتی محدود شامل می‌شود. به‌طور خلاصه باید گفت بجای ارائه‌ی این گارانتی اضافه به‌صورت قراردادی جداگانه پس از انقضای گارانتی اصلی خودرو، جنرال موتورز برنامه‌های خود را تغییر داده و بدون دردسر زیاد این گارانتی را پیشنهاد می‌کند.


یکی از مدیران برندهای شورولت، بیوک، جی ام سی و کادیلاک می‌گوید:

یکی از بهترین چیزها در زمان خرید خودروی جدید آن اطمینان خاطری است که از ارائه‌ی گارانتی به وجود می‌آید. اگر شما مالک یک شورولت باشید می‌دانید که تمامی نمایندگی‌های کمپانی جنرال موتورز بدون کاغذبازی و اضافه‌کاری اقدام به انجام کارهای تعمیراتی و گارانتی می‌کنند. همین موضوع درباره کادیلاک، جی ام سی و بیوک نیز صدق می‌کند. هم‌اکنون ما در حال ارائه یک فرصت برای افزایش زمان گارانتی سپر به سپر خودروهایمان هستیم.

به این ترتیب گارانتی محصولات شورولت و جی ام سی می‌تواند از ۳ سال/۵۸ هزار کیلومتر به ۵ سال/۹۶ هزار کیلومتر افزایش یابد. خودروهای بیوک و کادیلاک پیش از این با گارانتی ۴ ساله/۸۰ هزار کیلومتر عرضه می‌شدند بنابراین خریداران این برندها نیز می‌توانند گارانتی ۶ ساله/۱۱۲ هزار کیلومتری را انتخاب نمایند.


البته این گارانتی بیشتر، به‌صورت رایگان ارائه نمی‌شود. جنرال موتورز اشاره دقیقی به بهای این گارانتی اضافه نداشته اما یکی از مدیران آن گفته بهای گارانتی بیشتر، بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار خواهد بود. همچنین این گارانتی تنها در دسترس خریداران خودروهای صفرکیلومتر خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. AMANTE

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1855 ديدگاه)

    فقط یک اشاره به این جمله ( یکی از بهترین چیزها در زمان خرید خودروی جدید آن اطمینان خاطری است که از ارائه‌ی گارانتی به وجود می‌آید. اگر شما مالک یک شورولت باشید می‌دانید که تمامی نمایندگی‌های کمپانی جنرال موتورز بدون کاغذ بازی و اضافه‌کاری اقدام به انجام کارهای تعمیراتی و گارانتی می‌کنند.)
    اونایی که رفتن نمایندگی دو خودروساز ایران گارانتی شما رو هم اینجور پذیرا هستن؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Cadillac

      ۲۵ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (2599 ديدگاه)

      گارانتی ما گارانتی اونا

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. کوروش

      ۲۵ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (1125 ديدگاه)

      اره اینجا هم کاغذ بازی ندارند منتها نه این چیز هایی که ما می بریم ماشین هستند نه چیز های که بعدش تحویل می گیریم
      طرف گارانتی رو تقریبا دوبل کرده اونم برای تمام زیر برند های خیالش راحته اینجا جرات نداره یک مدل ماشینش رو گارانتی آش رو اضافه کنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. حمیدرضا

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    به نظرم قیمتش برای بعضی خودروها خیلی منطقیه مثلا کادیلاک یا تا حدی دنالی جی ام سی چون بعضیاشون هزینه تعمیراتشون خیلی زیاده با این قیمت دوسال به گارانتیشون اضافه میشه که خیلی خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. mahdy

    ۲۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    گارانتیای اونا
    گارانتیای ما:
    پرایدمو بردم نمایندگی گفتم چرا تو سر بالایی کم میاره ؟
    گفتن برو پشتش بنویس ((یاعلی مدد))
    خدا خیرشون بده واقعا دستشون درد نکنه
    هر کاری هم کردم پول نگرفتن گفتن جزو گارانتیه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا