جگوارلندروور-رنجروور

افتتاح بزرگ‌ترین مرکز خودروهای کلاسیک دنیا

جگوار لندروور درباره خودروها و شاسی بلندهای کلاسیک خود تصمیمات جدی اتخاذ کرده است. بخش کلاسیک این خودروساز حدود یک سال پیش تأسیس شده و در این زمان برخی از خاطره‌انگیزترین مدل‌های خود را بازسازی کرده است. هم‌اکنون نیز بزرگ‌ترین مرکز خودروهای کلاسیک توسط این شرکت در کاونتری انگلستان افتتاح شده است.


این تأسیسات بزرگ که گفته شده بزرگ‌ترین مرکز فروش، ساخت و بازسازی خودروهای کلاسیک می‌باشد دارای یک بخش نمایش و ۵۴ بخش کاری است. البته بجای فروش و سرویس خودروهای جدید این تأسیسات روی نمونه‌های کلاسیک تمرکز خواهد داشت.


بازسازی لندروور سری I، رنجروور کلاسیک، جگوار E تایپ و جگوار XKSS در این مکان صورت گرفته و در اینجا بیش از ۵۰۰ خودروی کلاسیک حضور دارند.

مشتریان خواهند توانست جگوارها و لندروورهای کلاسیک بازسازی شده را مستقیماً از خودروساز خریداری نمایند. حتی مرکز سرویس خاص مدل‌های XJ220 نیز در این مکان وجود دارد.

مدیر عملیات خاص جگوار لندروور گفته است:

خودروهای کلاسیک اهمیت بسیار زیادی برای جگوار لندروور دارند. این موضوع چیزی فراتر از ساخت است. این قلب و روح خودروهای کلاسیک جگوار لندروور برای مشتریان سراسر دنیاست. ما قادریم از مشتریان دو برند بزرگ بریتانیایی با برنامه‌های سرویس کامل خودروهای کلاسیک در مکانی فوق‌العاده حمایت کنیم.

خودروهایی که از مرکز خودروهای کلاسیک جگوار لندروور بیرون می‌آیند توسط اندی والاس امضا می‌شوند. والاس با جگوار در سال ۱۹۸۸ برنده مسابقات ۲۴ ساعته لمانز شده بود. هم‌اکنون ۸۰ نفر در این مکان مشغول به کار هستند که تا پایان سال جاری به ۱۲۰ نفر خواهند رسید.

طرفداران قادر خواهند بود خودروهای کلاسیک را از این تأسیسات برای تجربه رانندگی در محل‌های نزدیک قرض بگیرند و در برخی رویدادها نیز شرکت کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. ROHAM

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (728 ديدگاه)

    ایرانی ها اصلا خودرو رو از رده خارج نمی کنن که بعدا مجبور شن همچین مجموعه ای واسه بازسازی مدل های قدیمی رو بسازن
    این رو بهش میگن اقتصاد مقاومتی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Elring-aventador

      ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (331 ديدگاه)

      درود .

      سایپا ایران خودرو هم برای نمایش اقتدار صنتعت ماشین سازی ایران …. جلو اغلب پلیس راه های پر تردد کشور یه خودروی مچاله شده گذاشته …. فقط تفاوتش با کار جگوار لندروور اینه که مردم با دیدنش به جای کیف کردن و لذت از فرهنگ گذشتگان از سوء فرهنگ و سیاست مناسب در همه زمینه ها مردم در زمان حال ، ابتدا مایوس شده و بعد شاید عبرت بگیرند ….

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. سعید(تهران)

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (496 ديدگاه)

    آفرین به جگوار لندرور که شرایطی رو فراهم کردن که خودروهای قدیمی با قطعات اصلی و تکنسینهای معتبر بازسازی بشن، خودروسازی انگلستان در چند سال اخیر تحرک و برنامه ریزی مناسبی نشون داده و به همه وجوه توجه میشه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. الف.ی

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1632 ديدگاه)

    به امید روزی که همچین چیزایی تو کشورمون هم وجود داشته باشه.البته امیدوارم توش وانت نیسان و پراید و 405 نمایش ندن.
    راستی اون لندروورهای قدیمی چه رخی دارن.جالبه جگوار e-type هنوزم زیبایی خودشو حفظ کرده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. فقط انگلستان

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1046 ديدگاه)

    رنجروور ولار کلاسیک که توی عکس اول هست رو خیلی دوست دارم مدل چهار در LWB هم داره که خودم چهار در LWB رو بیشتر دوست دارم یه جذابیت و وقار خاصی توی این ماشین هست فیلم های آفرودش رو دیدم واقعا یه شاهکار به تمام معنا بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا