جگوار

تیزری از سدان جدید جگوار XE

جگوار X-Type بازگشته است. اما با نام جدید XE و برای رقابت با کلاس سی مرسدس بنز و سری ۳ ب ام و. خودرویی که زیربنایی پیشرفته دارد زیرا از یک پلتفرم آلومینیومی جدید بهره می برد که اولین بار در جگوار C-X17 کراس اور مورد استفاده قرار گرفته بود.

jaguar XE 2015
jaguar XE 2015

با این وجود این پلتفرم ریشه در پلتفرم دیفرانسیل جلوی فورد موندئو دارد. قدرت ماشین از یک پیشرانه ۲.۰ لیتری چهار سیلندر با کمک توربوشارژر و با نام Ingenium تامین می گردد که جایگزین موتورهای فعلی فورد در این شرکت خواهد شد.

[jwplayer mediaid=”65947″] فعلاً تنها یک تصویر از جلوی خودرو و یک تیزر از آن منتشر شده است و باید دید جگوار برای مقابله با پرچم‌داران آلمانی این کلاس، چه در چنته دارد. [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۰ دیدگاه‌ها

  1. ha di

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (18 ديدگاه)

    قدرت رقابت با کلاس c مرسدسو نداره! چون از نظر تکنولوژی خیلی از مرسدسو بی ام دبلیو عقبه!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Aidin

      ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (82 ديدگاه)

      آخه برادر من مگه اینو کسی با مرسدس یا بی ام و مقایسه کرد؟؟؟
      این یک نوع معرفیه.نه اینکه مقایسه.
      البته نظرتون محترمه ولی مناسب نیست این کارا.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ha di

        ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (18 ديدگاه)

        آیدین جان اگه متنو بخونی متوجه میشی که گفته واسه رقابت با آلمانیا ساخته میشه !

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. Kurosh

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (310 ديدگاه)

    از ظاهره موتورش میشه گفت قابل قدردانیه…
    بنظر مدله خوبی از آب درآد…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. احمدرضا بی ام و

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (128 ديدگاه)

    بی ام و یه چیز دیگست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. آترون- فقط ایتالیا فقط پاگانی و آلفا

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (41 ديدگاه)

    جگوار یعنی وحشی… عاشقشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Zonda R

      ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      بیاد
      گردونه رقابت گرم تر میشه
      پیشرفت جگوار قابل ستایشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. یارو . فقط المان . فقط فولوکس

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (290 ديدگاه)

    جگوار کوچک تر از اینه که بخواد با مرسدس و bmw رقابت کنه

    فقط بلده تکنولوزی بقیه رو کوچیک جلوه بده . با اون تیلقاتش

    (پرچم بالاست)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. e.scamp

      ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      تو بحث تکنولوژی حرف شما درست ولی یه ذره فکر کن فقط اسم جگوار از مرسدس باکلاس تره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        تو فروش چی ؟؟؟

        تو محبوبیت چی ؟؟؟

        تو قدمت چی ؟؟؟

        البته اینو باید اضافه کنم که در خودروهای انگلیسی فقط جگوارو

        دوست دارم .

        در ضمن اینرا هم در نظر داشته باش که برندهای لوکسی که فروش

        کمتری را در مقابل رقبا تجربه میکنند ، خاص میشوند .

        همچون جگوار . همچون مازراتی . در صورتی که محصولاتشون دقیقا

        برای رقابت با بنز اس کلاس . بنز ایی کلاس است . مخصوصا مازراتی .

        اگرنه در فروش و تکنولوژی و …. پس از بنز و ب ام و و ائودی

        و کادیلاک و لکسس قرار میگیرند .

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. shayan

        ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (1355 ديدگاه)

        خدایا چی میبینم میبینم کسی کامنت گذاشته که اسمه جگوار از مرسدس با کلاس تره داداش گلم جگوار تویه هیچ زمینه ای تویه هیچ زمینه ای تکرار کنم حتی نصفه تکنولژی محبوبیت فروش کلاس برند خاص بودن جهانی بودن زیبایی و قدرت مرسدسو هم نداره فکر کن از یکی از شهروندان یا تاجران یا نخبگان یا … در آمریکا یا اروپا یا … بگی کدوم برند با کلاستره و یه درصد بگن جگوار جگوار اصلا هم تراز با مرسدس نیست حالا پدال یه چیزی گفته ولی دادش اینا همش تبلیغاته

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. یارو . فقط المان . فقط فولوکس

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (290 ديدگاه)

    جلوش شبیه دنا می مونه

    (پرچم بالاست)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. javid

      ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (93 ديدگاه)

      عزیز من چرا ابروی دنا رو میبری

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. shayan

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    جگوار؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. رضا

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    خیلی قشنگه
    انگلیسیا مدت ها بود تو سگمنت سدان متوسط چیزی نداشتند
    بنظر من میتونه موفق باشه ولی رقبای زیاد و سرسختی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. ساسان.م

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (10 ديدگاه)

    ماشین باید وحشی و اخمو باشه مثه این و ماسل های امریکایی نه سوسول و جلف

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. shayan

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    از ماشینهایه ایرانی هم بیشتر تقلید کردن انگلیسم مگه ماشین میزنه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. mory

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (418 ديدگاه)

    شبیه فورد موستانگ جدیده شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Zonda R

    ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1872 ديدگاه)

    F.A
    من طراحیه جگوارو دوست دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود.

    میدان رقابت هرچه تنگتر میشود ، تلاش خودروسازان بیشتر میشود .

    منتظر رقابت برندهای مطرح و برتر جهان با هم هستم .

    بنز . ب ام و . ائودی . لکسس . اینفینیتی . اکورا . کادیلاک .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. خاوری مزراتی

      ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1103 ديدگاه)

      من با مجله ماشین مارک جگوار رو شناختم… یه زمانی که این دنیای مجازی کمتر باب بود ما باعشق مجله ماشین چه دیوونه بازییایی ک نمیکردیم… ولی خداییش مجله ماشین سه نسلو با دنیای خودرو آشنا کرد… خیلی مجله خوبیه
      دم مهندس شبیری و دوستان دیگرشون در نشریه مخصوصا مهندس رضا انصاری فرد گرم… همیشه به روز ترین ماشینارو تو اروپا و آمریکا تست میکرد
      یه بار دقیقا همین ترکیب میلادو زده بودن هنوز عکسشو دارم
      آکوراTL، اینفنیتی، مرسدس Cکلاس،آئودیA4، بی ام دبلیو سری سه، کادیلاک CTS، جاگوار S type، ولووS40،ساب 9-3
      تو اون مسابقه بنز سی اول شد و فک کنم ساب آخر

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. بهزاد

      ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (2406 ديدگاه)

      میلاد جان از شما که مطالعه و تحقیق میکنید انتظار بیشتری داشتم چون بیشتر فن آوری های موجود در دنیای خودرو ساخته و پرداخته ی شرکتهای قطعه ساز و دانش بنیان هست که به صورت تخصصی بر روی قسمتی از اجزای یک خودرو که بازاری برای خودشون دارند کار میکنند و این صنعت رو به سوی پویایی بیشتر سوق میدهند تا برای کاربران لذت و آرامش بیشتری رو رقم بزنند و خودروسازان هم با توجه به نوع ماشین و قیمتش براحتی میتونند این فن آوری هارو به خدمت گرفته و محصول قدرتمندی رو روانه ی بازار کنند.
      اگر در ادامه ی مطالعه ی خودتون به این شرکتها هم توجه بندازید خواهید دید که منشاء این فن آوری ها کجاست و چه شرکتهایی مشتری اونها هستند و به طور یقین میشه گفت که اصلا انحصاری هم نیستند و در اختیار همه ی شرکتها قرار دارند به عنوان مثال شرکتهای دانش بنیان و قطعه ساز معروف:
      denso-ngk-omron-hitachi-bosch و… در ضمینه ی الکترونیک خودرو
      zf-getrag-borg warner-aisin-jatcoو… در گیربکس و سیستم انتقال قدرت
      kayaba-magneti marelli-mapco-delphi-bilstein-sachs-monroe و… که در زمینه کمک فنر و سیستم های جذب ضربه و کنترل بدنه و… فعالیت دارند.
      و 100 ها قطعه ساز دیگه که آثارشون بر روی تمامی خودروها از تویوتا یاریس گرفته تا پورشه 911 موجوده و میتوان برای هر خودرویی این فن آوریهارو خریداری کرد.
      اگر قصد دارید ماشینتون رو به فن آوری مجیک بادی مرسدس مجهز کنید کافیه به کارخانه ی کانتیننتال آلمان مراجعه کنید یا اگر گیربکس 911 میخواهید میرید از getrag خرید میکنید و اگر ترمز فراری میخواهید پیش برمبو موجوده! و اگر پوسته ی موتور با کیفیت و مقاومت بالا میخواهید daido metal این کار رو براتون انجام میده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود بر بهزاد .

        من حرف شمارا با جان و دل پذیرا هستم .

        منظور من از تکنولوژی چیز دیگری بود .

        مثلا همین کمربند های ایربگ دار که ولوو مخترعش بود ، برای اولین

        در مرسدس بنز S کلاس استفاده شد . خب چرا جگوار این کارو نکرد؟؟؟

        اون هم برند لوکسه . چرا در پیشتاز بودن ، رقیب برندهای دیگر

        نمیشود ؟؟؟ کلا نسبت به برندهای دیگر کم کاره . فقط اصالت کافی

        نیست . ایتم های دیگری هم هستند .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  14. احسان

    ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (253 ديدگاه)

    از نظر علم و منطق مطمئنا بنز و بی ام دبلیو و آئودی بهتره ولی از نظر top gear حتما این بهتره…!
    ما که عاشق برند آلمانی باقی میمونیم برای همیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. shayan

      ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      اصلا اسمه اون برنامه ارزونم اینجا نیارین وای به روزگار مردمی که مرجعشون top gear باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Ehsan

      ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1251 ديدگاه)

      اتفاقا اشتباه میکنید اگر برنامه های top gear رو دیده باشید ، اینقدری که کلارکسون و می و هموند از ماشین های آلمانی تعریف میکنند از انگلیسی ها نمیکنند ، ماشین های شخصی این افراد نیز مشخص میکنه ، ماشین کلارکسون یه مرسدس بنزه، هموند پورش داره و جیمز می فراری
      وقتی هم جگوار f-type رو معرفی می کرد ازش تعریف کرد و گفت منو یاد بی ام دبیلو ام 3 میندازه ولی بی ام دبلیو نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. Ehsan

      ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1251 ديدگاه)

      اگر برنامه های top gear رو دیده باشید ، اینقدری که کلارکسون و می و هموند از ماشین های آلمانی تعریف میکنند از انگلیسی ها نمیکنند ، ماشین های شخصی این افراد نیز مشخص میکنه ، ماشین کلارکسون یه مرسدس بنزه، هموند پورش داره و جیمز می فراری
      وقتی هم جگوار f-type رو معرفی می کرد ازش تعریف کرد و گفت منو یاد بی ام دبیلو ام 3 میندازه ولی بی ام دبلیو نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. GTR-50

    ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (493 ديدگاه)

    جگوار عددی نیست که بخواد با رقبای آلمانی رقابت کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. jaguar

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    با سلام خدمت لوکس سازان انگلىس . زنده باد اشراف زادگان زنده باد سلطنت سواران انگلىس. عوام سازان المانى قبل از گذاشتن کامنت شستن دستا فراموش نشه. اىنجا حرمت داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا