جگوار

ارتقای قابل‌توجه جگوار اف تایپ توسط لیستر

موسسه تیونینگ لیستر که در بریتانیا مستقر است یک سری به‌روزرسانی‌ها را برای جگوار اف تایپ تدارک دیده است. این نسخه که هم‌اکنون LFT-666 نامیده می‌شود از ظاهر جدید و قدرت بیشتر سود می‌برد.


پیش‌نمایش محصول جدید لیستر که با رندرهای متنوعی بوده در نهایت دارای پانل‌های بدنه جدید ساخته شده از فیبر کربن خواهد بود.

قطعات جایگزین برای مدل تیون شده شامل جلوپنجره، سپر جلو، اسپلیتر، دیفیوزر، اسپویلر لبه‌ای و قوس‌های چرخ بسط یافته است. تکمیل کننده این مجموعه رینگ‌های سبک‌وزن آلیاژی و لاستیک‌های میشلین می باشد.

لیستر می‌گوید این تغییرات باعث شده‌اند خودرویی سبک‌تر و قوی‌تر که آئرودینامیک بهتری در جاده و پیست دارد خلق شود. این خودرو به لطف سیستم تعلیق بازنگری شده بسیار سریع‌تر از نسخه استاندارد کارخانه‌ای می باشد.

جدای از به‌روزرسانی ظاهری LFT-666، لیستر همچنین برخی تغییرات را در کابین اعمال کرده که شامل طراحی جدید صندلی‌ها و غربیلک فرمان می‌باشد.


پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری سوپرشارژردار این خودرو با تیون قبلی لیستر تفاوتی نداشته و قدرت ۶۶۶ اسبی دارد که آن را از نام خودرو هم می‌توان فهمید. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این خودروی تیون شده کمی بالاتر از ۳ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز بیشتر از ۳۲۲ کیلومتر در ساعت می باشد.

لیستر می‌گوید اولین دستگاه از LFT-666 اول اکتبر آماده تحویل خواهد بود و تنها ۹۹ دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد.

علاوه بر جگوار اف تایپ LFT-666 به‌روز شده، این تیونر قطعات به‌روز شده‌ای را برای ظاهر و رینگ‌های نسخه استاندارد نیز ارائه می‌کند. این کیت در بریتانیا قیمت پایه ۹۷۵۰ پوندی داشته و در سراسر جهان قابل خریداری می باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. عاشق خودروهای ۱۲ سیلندر

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (195 ديدگاه)

    چه طراحی بی نظیری داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. fara2001

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (201 ديدگاه)

    بیهمتاست دیوونه اش شدم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا