جگوار

گربه بازیگوش! جگوار اف پیس SVR مدل سال 2019

هنوز از تصمیم جگوار برای حضور پررنگ در بازار کراس اوورها متقاعد نشده‌اید؟ خب این خودروساز بریتانیایی عملکرد بسیار خوبی داشته زیرا اف پیس به سرعت به پرفروش‌ترین محصول این شرکت تبدیل شده است.


البته کراس اوور تمام الکتریکی آی پیس نیز در حال حاضر خبرهای زیادی را به خود اختصاص داده اما جگوار به همین‌ها بسنده نکرده و به‌روزرسانی‌هایی برای اولین شاسی‌بلند خود در نظر گرفته است.


مهم‌ترین تغییر صورت گرفته در مدل اف پیس ارائه نسخه جدید SVR است. این مدل پرفورمنس پرچم‌دار دارای پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری سوپرشارژردار با قدرت ۵۴۲ اسب بخاری بوده و باعث ایجاد شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۱ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۸۳ کیلومتر در ساعتی می‌شود.


معرفی مدل SVR تنها تغییری نیست که در خانواده اف پیس رخ داده زیرا شاهد معرفی سیستم کروز کنترل تطبیقی جدید با دستیار فرمان پذیری و ویژگی توقف و حرکت برای آسان‌تر شدن رانندگی روزمره در این خودرو هستیم. همچنین سیستم ترمز اضطراری جدید نیز به این خانواده اضافه شده که می‌تواند تا سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت از سرعت خودرو بکاهد.


هم‌اکنون یک صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی به‌صورت استاندارد در اف پیس بکار رفته است. آینه دید عقب بدون فریم، پدال‌های فلزی، کف‌پوش‌های مرغوب، پوشش سقف جیر مانند، دکمه‌های کرومی و تریم درب فیبر کربنی نیز از دیگر به‌روزرسانی‌های این شاسی‌بلند بریتانیایی هستند. تمامی نسخه‌های بنزینی این خودرو دارای فیلتر ذرات جدید هستند و ظرفیت باک سوخت برخی از آن‌ها از ۶۳ به ۸۲ لیتر رسیده است.


نیک کالینز مدیر جگوار می‌گوید:

اف پیس در سراسر جهان خودرویی مدعی بوده و محصول پرفورمنس ما نیز بیش از ۷۰ جایزه بین‌المللی دریافت کرده است. ما پرفروش‌ترین شاسی‌بلند خود را با بهبودهایی در تکنولوژی‌های ایمنی، تجهیزات استاندارد و راحتی کابین عرضه کرده‌ایم. تمامی این تغییرات باعث ارائه خودرویی شده‌اند که مشتریان از جگوار انتظار دارند.

پیش‌فروش این خودرو قبلاً آغاز شده است. قیمت این خودرو از ۳۶۵۲۰ پوند آغاز می‌شود که نسبت به قیمت ۳۴۷۷۵ پوندی قبلی افزایش چند هزار پوندی را نشان می‌دهد. اف پیس ۲۰۱۸ در آمریکا قیمت ۴۲۰۶۵ دلاری دارد اما انتظار می‌رود قیمت مدل سال ۲۰۱۹ آن با افزایش به حدود ۴۵ هزار دلار برسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. علیx76

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1203 ديدگاه)

    تو اون قسمت گرند تور
    بنظرم جگوار فقط بخاطر قدرت کم موتورش باخت
    بخاطر اینکه یه ۶ سیلندر جمع و جورو در مقابل یه ۱۲ سیلندر غول اسا قرار دادن
    بخاطر وزن خیلی کمترش فک میکنم تو درگ و پیست بنتایگا رو بزنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ایمان

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    F_Pace ماشینی با بیش از ۷۰ جایزه بین المللی ؛ دمش گرم
    رقیب اصلیش هم شاسی بلندی بنام مازراتی لوانته تروفئو با موتور قدرتمند فراری هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مهران

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (299 ديدگاه)

    امیوارم روز به روز شاهد پیشرفت جگوار لندرور باشیم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا