جگوارلندروور-رنجروور

جگوار لندروور به دنبال بهبود کیفیت محصولات خود است

با حضور تیری بولور در صندلی ریاست جگوار لندروور، این خودروساز بریتانیایی سفر جدیدی را برای بازسازی خود شروع کرده است. جگوار لندروور که تحت تملک تاتاست به دنبال توسعه، تولید و فروش محصولات لوکسی است که اکثر آن‌ها از نوع الکتریکی خواهند بود. این شرکت قبلاً قدم‌هایی به سمت تولید محصولاتی باکیفیت‌تر و کم‌مصرف‌تر برداشته هرچند مشکلات عمده‌ای وجود دارند که باید حل شوند.

بولور در مصاحبه‌های قبلی خود گفته بود جگوار لندروور از برخی مشکلات مربوط به قابلیت اطمینان محصولاتش رنج می‌برد و تقریباً همه در صنعت خودرو از این موضوع آگاه هستند. مدیرعامل جدید این خودروساز در مصاحبه اخیر خود با اتوکار گفته که جگوار لندروور قبلاً پیشرفت زیادی از نظر بهبود کیفیت محصولاتش داشته اما هنوز هم کارهای زیادی باید انجام شود. این اولین اولویت جگوار لندروور در برنامه بازنگری شرکت است.

این مدیر ارشد گفته است:

ارتقا کیفیت اولین ستون برنامه احیا و دگرگونی ماست. نتایج ما پذیرفتنی نیستند اما می‌دانیم که چگونه مشکلات را حل کنیم. این موضوع مربوط به علم نیست بلکه فقط باید کار کرد. نتایج سال ۲۰۲۱ نشان دهنده بهبود اوضاع بوده‌اند اما باید بیشتر کار کنیم.

قبلاً نشانه‌های مثبتی از تغییرات رخ داده در این شرکت بروز داده شده‌اند. بولور می‌گوید هزینه‌های گارانتی خودروهای مدل ۲۰۲۱ این خودروساز در مقایسه با سال‌های گذشته تا یک‌سوم کاهش یافته است. همچنین جگوار لندروور هم‌اکنون یک عضو هیئت‌مدیره را مسئول رضایت مصرف‌کنندگان کرده و او گزارش‌های خود را مستقیماً به مدیرعامل جدید می‌دهد. مهم‌تر اینکه جگوار لندروور در حال فرایندهای بهبود برای ایجاد کیفیت بهتر با طراحی است.

نظرسنجی‌های اخیر نشان داده‌اند جگوار لندروور جزو بدترین خودروسازان از نظر کیفیت و قابلیت اعتماد خودروها بوده است. به همین خاطر بود که بولور قبلاً گفته بود این شرکت به خاطر تصویر ذهنی بدی که در جهان از ساخته‌های جگوار لندروور وجود دارد حدود ۱۰۰ هزار فروش سالانه را از دست می‌دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. زیزیگولو

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (4356 ديدگاه)

    کیفیت ضعیف محصولای کمپانی جگوار لندرور سالانه مشتریای زیادی رو فراری میداد و حالا باید ببینیم استراتژی جدید این کمپانی نوپا چی هستش و چکار میخاد بکنه

    موافقم 4
    مخالفم 2
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۵ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (9999 ديدگاه)

      دقیقاً همینطوره !!!
      جگوار و لندرور رنجرور از بهترین‌های صنعت خودرو با کاراکتری مُجَزا در صنعت خودرو هستند که تنها ضَعفِشان از قدیم غیر قابل اعتماد بودنشون بوده که اگر بتوانند این مورد را حل کنند ، به جرئت میگویم که میشوند بهترین‌های بینظیر صنعت خودرو .

      دلیل افت قیمت نمونه‌های کارکرده هم همین است متاسفانه !

      موافقم 1
      مخالفم 3
      1. زیزیگولو

        ۱۵ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (4356 ديدگاه)

        آره نوید همکاری این دوتا تا الآن که نتیجه خوبی نداشته

        موافقم 1
        مخالفم 0
      2. زیزیگولو

        ۱۵ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (4356 ديدگاه)

        نوید جان نمیدونم شایدم من از کامنتت اشتباه برداشت کردم ولی کمپانی جگوارلندروور یه کمپانی نوپا هستش که حاصل شریک شدن کمپانی جگوار با کمپانی لندروور هستش وگرنه کمپانی جگوار و کمپانی لندررو هر کدمشون به تنهایی محصولات باکیفیتی تولید میکنن ولی محصول مشترک این دوتا کمپانی از نظر کیفیت چنگی به دل نمیزنه

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۱۵ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (9999 ديدگاه)

          نه زیزیگولو جان
          من فقط اسم این دو شرکت را کنار همدیگر آوردم و اگر نه که با هم محصول مشترکی ندارند !

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. مک وال

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (217 ديدگاه)

    تاتاموتورز بزرگترین شرکت خودروسازی هند است. این شرکت متعلق به گروه صنعتی تاتا است. تاتا موتورز در سال ۱۹۴۵ توسط جهانگیر راتانجی دادابهوی تاتا از پارسیان هند بنیان نهاده شد.
    تاتا موتورز در سال ۲۰۰۸ میلادی جگوار کارز و لندرور را از فورد خریداری کرد و پس از آن هم با جنرال موتورز آمریکا برای خرید هامر وارد مذاکره شده که البته در نهایت هامر به شرکت چینی Tengzhong فروخته شد.

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. zeg

      ۱۵ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (158 ديدگاه)

      کم کم چین و هند، بیشتر خودروسازی های معتبر دنیا رو مال خودشون میکنند.
      اونوقته که نقشه شومشون رو عملی کنند و شرکتهای مطرح رو بدنام کنند.

      موافقم 0
      مخالفم 2
  3. یوسف

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (921 ديدگاه)

    ببینم چه کار میکنی….

    موافقم 0
    مخالفم 1
  4. محمد مختاری آذر

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    امیدوارم بتونند و محصولات درجه یک تولید کنند البته زیاد هم کیفیت پایینی ندارند

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. akrh78

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1356 ديدگاه)

    واقعا حیفه که محصولات زیبایی مثل f-type و I-pace و J-pace و لندروور ولار بخاطر کیفیت پایین مشتری رو از خریدشون پشیمون میکنن
    به امید روزای بهتر براشون

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا