جگوارلندروور-رنجروور

جگوار-لندروور به دنبال خرید یک برند لوکس

جگوار-لندروور گزارش داده است که خرید یک برند را در نظر دارد. به گفته منابعی که با بلومبرگ صحبت کرده‌اند، این شرکت مذاکراتی داخلی در مورد احتمال خرید یک برند جدید به‌منظور تنوع‌بخشی به محصولات خود را برگزار کرده است. فعلاً اطلاعات کمی در مورد این مذاکرات منتشر شده اما گفته شده که JLR به بررسی برندهای لوکس می‌پردازد که مکملی برای محصولات کنونی‌شان باشد.

همچنین به نظر می‌رسد که این مذاکرات و بررسی‌ها صرفاً به شرکت‌های خودروسازی محدود نمی‌شود زیرا گزارشاتی نشان از احتمال خرید برندهای تکنولوژیکی دارند. این امر به JLR کمک می‌کند تا تکنولوژی رانندگی خودکار را توسعه داده و همچنین به تحقق اهداف این شرکت مبنی بر ساخت نسخه الکتریکی تمام محصولاتش کمک کند. این‌ها در حالی است که گزارش شده گروه تاتا موتورز حدود ۶.۱ میلیارد دلار پول نقد در اختیار دارد که از آن برای سرمایه‌گذاری در محصولات و تکنولوژی‌های جدید استفاده خواهد کرد.

هنوز هیچ صحبتی مبنی بر اینکه جگوار-لندروور چه شرکتی را برای خرید در نظر دارد مطرح نشده است اما برندهای گروه فیات-کرایسلر می‌توانند گزینه‌های محتملی باشند زیرا مدیرعامل این شرکت یعنی سرجیو مارکیونه گفته است که احتمال فروش دو برند آلفارومئو و مازراتی را در نظر دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. علي

    ۶ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (848 ديدگاه)

    درود بر هندوستان کبیر . ببین با این شرکت ورشکسته اینگیلیسی چه کرد. کار به جایی کشیده که داره کپی میکنه از برندهای آلمانی و میخواد آلفارو بخره و بکنه زیر مجموعه خودش. تازه میفهمم فیلمهای هندی همچین خالی بندی هم نبوده و جوهر پیشرفت تو وجودشون هست. آفرین ?

    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Godfather

      ۶ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (1131 ديدگاه)

      ترول بزرگ چطوره چند وقت بود پدال سر نمیزدم دلم واسه جوک هات تنگ شده بود…هرجا انگلستان باشه کامنت های ترول جان هم هست.:))
      باتچکر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. حمیدرضا

    ۶ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    مازراتی خیلی عالیه خصوصا برای جگوار میتونه کمک کننده اونا باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا