جگوار

XJ همچنان پرچم‌دار جگوار باقی خواهد ماند

اگر احساس می‌کنید که جگوار در حال تبدیل شدن به یک شاسی بلندساز است نگران نباشید! سدان XJ همچنان نقش خود به عنوان مدل پرچم‌دار این برند بریتانیایی را در نسل جدیدش ادامه خواهد داد. مدیر طراحی جگوار در خلال مصاحبه جدید خود گفته که هم‌اکنون وفاق عمومی داخل کمپانی وجود دارد که یک شاسی‌بلند نباید پرچم‌دار جگوار باشد.
او گفت:

یک شاسی‌بلند در بحث‌ها مطرح شد اما نقطه اتکا برند نیست. رضایت بیشتری برای یک سدان پرچم‌دار نسبت به یک شاسی‌بلند پرچم‌دار وجود دارد. تنها یک برند می‌تواند شاسی‌بلندی را به‌عنوان پرچم‌دار انتخاب کند و آن لندروور است.

jaguar-xj
البته شاسی بلندهای اسپورت همچنان بخش اصلی سبد محصولات جگوار خواهند بود و تولید مدل بزرگتر و لوکس‌تر از اف پیس با نام جی پیس نیز امکان‌پذیر است اما این خودرو جایگاه بسیار محتاط‌تری خواهد داشت. این برند همچنین تلاش خواهد کرد تا سدان خود را احیا نماید زیرا به دلیل افزایش محبوبیت کراس اوورها و توجهی دوباره به هاچبک ها در بازارهایی چون آمریکای شمالی باید جایگاه سدان جگوار بازتعریف شود.

جگوار XJ
کالوم معتقد است سدان XJ هنوز هم محبوب است زیرا در مقایسه با رقبای این کلاس طراحی اصیلی دارد. او می‌گوید مردم همه‌چیز را ساده و طبقه‌بندی می‌کنند. اگر این کار را بکنید فرصت تعریف توسط خود را از دست می‌دهید. XJ این موضوع را به خوبی پوشش می‌دهد.

جگوار XJ
اوایل این ماه گفته شده که لندروور و جگوار احتمالاً مدل‌های قدبلندی با نشان SVX عرضه خواهد کرد. نام SVX مخفف خودروی آفرود بسیار تواناست که قدرت بیشتری نسبت به شاسی بلندهای معمولی این دو برند دارند. کالوم اذعان داشته جگوار لندروور تکنولوژی انجام این کار را داشته و اگر لندروور توانسته SVR را بسازد ما هم می‌توانیم SVX را بسازیم.

جگوار XJ

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. مظفر تهرانی

    ۱۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (13 ديدگاه)

    جگوار خیلی خوب آینده رو شناسایی کرده و داره به اون سمت پیش می ره آینده بیشتر به سمت شاسی بلند تمایل پیدا کرده و هرچی بیشتر پیش بریم محبوبیت شاسی بلندا بیشتر میشه البته امکان هم داره دوباره پس از مثلا 15 سال آینده باز سواری ها بیشتر محبوب بشن که باید باز
    شرکت ها شرایط به وجود آمده رو تشخیص بدن و با ساخت سدان های بیشتر از جَو به وجود آمده استفاده بکنن
    در مورد جگوار هم یه مورد رو متذکر بشم و اون هم اینکه بین مدل هایی مثل پورشه ماکان و پورشه کاین و یا بین مدل های اف پیس و جی پیس یک خلا نسبتا بزرگ وجود داره و جگوار می خواد علاوه بر ساخت جی پیس یه مدل شاسی بلند هم هم برای پر کردن اون خلا بسازه علاوه بر این ها هم اینو بگم که مدل فول سایز جگوار هم با اسم j پیس هم ساخته خواهد شد و سبد محصولات جگوار خیلی کامل می شه دو تا از عکس های کامپیوتریشونم توی کامنت بعدی می ذارم
    اولی جگوار پر کننده خلا بین F پیس و G پیس
    دومی هم جگوار J پیس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ManiRecord

    ۱۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (18 ديدگاه)

    آقای احمدزاده خسته نباشی خیلی برای این سایت زحمت میکشی از مطالبتون استفاده میکنیم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۱۰ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (4499 ديدگاه)

      سلامت باشید دوست عزیز
      کار خاصی نمیکنم انجام وظیفه هستش.
      ارادت

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. حمیدرضا

    ۱۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    طراحی های جگوار همیشه چشم نواز بودن به جز چند خودروی اوایل قرن بیستم این که یه شاسی بلند پرچمدار نمیشه هم خیلی فکر درستیه نباید همه برندها رو فدای مد روز کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. علی

    ۱۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (848 ديدگاه)

    جلوی خودرو به یاد جمله معروف جرمی کلک سون خیلی شبیهه ((( دایناسورها ما قبل تاریخ ))) طراحی شده . واقعا به هندوستان باید تبریک گفت که از نام جگوار حمایت کرد و نذاشت با اون همه بدهی و زیان انباشته در تاریخ مهو بشه .

    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

      ۱۰ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (2761 ديدگاه)

      شاهین جان اگه میشه خبر رونمایی از محصول مشترک کادیلاک و نیسان((کادیلاک اسکای لاین???)) رو که چند وقت پیش یکی از دوستان تو سایت ازش نام برد رو قرار بدین.
      با تچکر……

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. Hemichan

    ۱۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (715 ديدگاه)

    کاش XJ کلاسیک دوباره برگرده …
    با XJS و E Type

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا