جگوارلندروور-رنجروور

تاتا موتورز جگوار-لندروور را نمی‌فروشد

رئیس تاتا موتورز که کمپانی مادر جگوار-لندروور بریتانیا می‌باشد خبرهای منتشر شده درباره‌ی فروش این خودروساز باسابقه را رد کرده و گفته که به رشد بلندمدت این کمپانی متعهد است.


جگوار-لندروور به خاطر کاهش فروش سدان ها و خودروهای دیزلی خود و همچنین افت تقاضا در چین تحت‌فشار شدید بوده و ضرر ۹۰ میلیون پوندی در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۸ را ثبت کرده است. برنامه‌ی احیای این شرکت شامل کاهش چشمگیر هزینه‌ها و همچنین تعدیل نیرو تا ۵ هزار نفر است.


تاراجان چاندراسکاران که رئیس تاتا موتورز و جگوار-لندروور می‌باشد بیانیه‌ای در پاسخ به گمانه‌زنی‌های انجام گرفته درباره‌ی این شرکت بریتانیایی منتشر کرده است:

ما باید بگویم تعهد خود به رشد طولانی‌مدت و موفقیت جگوار-لندروور را حفظ می‌کنیم.

او ادامه داده است:

جگوار-لندروور به رویارویی با ناملایمات صنعت خودرو و عبور از آنها ادامه خواهد داد و مدیریت این شرکت قدم‌های صحیحی برای عملکرد خوب برمی‌دارد و در عین حال به سرمایه‌گذاری روی محصولات خلاقانه و تکنولوژی‌ها ادامه می‌دهد. شایعات منتشر شده درباره‌ی تمایل تاتا موتورز به فروش جگوار-لندروور درست نیستند.


این مدیر ارشد خاطرنشان ساخته اعتقاد فوق‌العاده‌ای به ظرفیت‌های محصولات و مهندسی جگوار-لندروور دارد:

من مطمئنم که این نقاط قوت به همراه تمرکز روی مدیریت عملکرد در میان‌مدت باعث بهبود این شرکت خواهد شد و با همکاری، رقابت‌پذیری و تزریق سرمایه شاهد رشد جگوار-لندروور در سال‌های آینده خواهیم بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا